Miten hoidetaan hillitöntä panetusta?
Minulla on ongelmana se, että tekisi kokoajan mieli naida... Ollaan tyttöystäväni kanssa puhuttu asiasta vakavasti, koska kummankaan paikat eivät tahdo kestää. Joskus viikonloppuisin kun on aikaa, niin rakastelemme koko ajan. Pari tuntia unta korkeintaan ja sitten taas hommiin...
Olen joutunut muutaman kerran lääkäriin koska "pipukka" on ollut niin nilellä ja esinahka repeillyt, ettei ole pystynyt tekemään töitä kunnolla. Viimekasä oli oikea painajainen kun paikat tulehtui ja jouduin viikon sairaslomalle kivun vuoksi. Muutenki nolottaa kuljeskella ihmisten ilmoilla kun housut pullottaa aina.
Olen reilusti yli 30v, joten ei tätä voi enää teini-iän piikkiin laittaa. Onko olemassa jotain lääkkeitä ainaiseen erektioon?
Eternal erektion
Vaivainen
2
824
Vastaukset
- sekin
Minullakin oli samoja vaikeuksia aikoinaan, josta oli haittaa liiankin kanssa. Ikä tekee tehtävänsä. Olen nyt yli 70 v ja saan nauttia siitä ns. normaalista seisokista, muutama kerta viikossa. Tietysti ongelmahan se on sekin. Käyppä urologin juttusilla.
- kaksi2
Ainakin mieshormonin tuotantoa voidaan vähentää lääkityksellä. Jopa kemiallinen kastraatio onnistuu.
Olisiko psyykkisellä puolella jotain säätämistä? Onko elämässäsi muita tärkeitä arvoja/tekemistä seksin lisäksi. Onko paneminen jonkin toisen asian kompensoimista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073