uusiKISS.
Kuunnelkaa vaikkapa ja uusiKISS vie teidät puoleensa...
Ainoa asema,jota oikeesti pystyy kuuntelee isommallakin
9
2009
Vastaukset
- Maton illat
Kyllä kuuntelen paljon mieluummin UuttaKissiä kuin NRJ:tä ja YleX:ää. Mato Loukaskorven illat on se mun suosikki. 7 parasta seitsemältä on aina pakko kuunnella. Parantunut viime aikoina tuo UusiKiss. Kanavaääni, joka näyttelee Tyttö sinä olet tähti -leffassa, omaa todella seksikkään ääneen.
- Ei kiitos
Loukaskorpi on ylivoimaisesti yksi Suomen surkeimpia juontajia. Kaveri tekee kaikki radioklisheet ja nekin vielä päin helvettiä.
Kysyisin vaan mikä on "seittemän parasta seittemän lista" josta se Loukaskorpi jauhaa. Eihän se edes tarkoita mitään! Eikös sen pitäisi olla "seitsemän parasta seitsemältä lista".
Ei voi myöskään olla kyse siitä, että kaveri olisi uusi. Onhan se tota hommaa tossa jo aikansa tehnyt. Kehitystä olisi kyllä mielestäni jo pitänyt tapahtua. En tiedä johtuuko sitten työympäristöstä...
Se kanavan naisääni on Pamela Tola. Olisi kannattanut vaan pysyä siellä näyttelijäpuolella. - Kyllä kiitos
Ei kiitos kirjoitti:
Loukaskorpi on ylivoimaisesti yksi Suomen surkeimpia juontajia. Kaveri tekee kaikki radioklisheet ja nekin vielä päin helvettiä.
Kysyisin vaan mikä on "seittemän parasta seittemän lista" josta se Loukaskorpi jauhaa. Eihän se edes tarkoita mitään! Eikös sen pitäisi olla "seitsemän parasta seitsemältä lista".
Ei voi myöskään olla kyse siitä, että kaveri olisi uusi. Onhan se tota hommaa tossa jo aikansa tehnyt. Kehitystä olisi kyllä mielestäni jo pitänyt tapahtua. En tiedä johtuuko sitten työympäristöstä...
Se kanavan naisääni on Pamela Tola. Olisi kannattanut vaan pysyä siellä näyttelijäpuolella.Omasta mielestäni Mato on kehittynyt viime syksystä älyttömän paljon.
Nykyään noi Uuden Kissin illat on ihan kuuntelemisen arvoisia, toista se oli silloin Jussin aikoina...
- Fiksu kaveri
Meneehän se kuuluisa sanontakin niin, että "Joukossa tyhmyys tiivistyy". Itse olen mieluummin yksin oikeassa kuin porukalla väärässä ja kuuntelen muita kanavia.
- Hohhoijaaa
Itse kuuntelen suomalaisista radioista ainoastaan Classic Radiota (ClassicFM). Netistä kuuntelen paria radiokanavaa.
- Chelios
Radio City on ylivoimaisesti ja parhaat juontajat ovat Aki Linnanahde, Jussi Heikelä, Satu Risteli, Unne Sormunen, Teemu Suominen, Eeva Rajala ja Pauliina Tuomola!
YLEX:n ainoa ohjelma jota pystyy kuuntelemaan on Pietarinkadun Oilers Go Go - se on
Iskelmä jota porukalla kuunnellaan.
- Utopitchikko
Huono on valinta tuo iskelmä. Eikö alueeltasi löydy yhtään parempaa vaihtoehtoa?
- näppyjä
ja tulee muutenkin paha olo....sellanen kokovartalotulehdus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1171441Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701295- 301192
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171010Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46938- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46743