Yleensä en kirjoittele tälläisille palstoille, mutta nyt haluan hieman keventää sydäntäni tänne. Tiedän, että monet ihmiset ovat nykyään masentuneita. itse en kuitenkaan ole... mielestäni... Haluaisin silti kuulla millä lailla te olette taas saaneet elämän halunne takaisin? Mitä olette siis tehneet toisin? Itse olen menettänyt useita läheisiäni viimeisen vuoden aikana. En enään edes jaksanut itkeä kun isäni lähti taivaaseen. Se tuntui väärältä, mutta en vain jaksanut. Se kaikki tuntui vain pitkältä unelta, joka ei tunnu päättyvän vieläkään. Unelta, joka seuraa minua, eikä päästä minua elämään oikeaa elämää. Kummitätini kuoli sydänkohtaukseen. Kaverini huumeisiin. Veljeni rakennustyömaalla. Isäni keuhkosyöpään. Isomummuni veritulppaan. Kaikki vuoden sisällä. Eikö tämä uni lopu koskaan? Miten te muut olette selvinneet läheisten menetyksestä? Joka päivä mietin läheisiäni, ja kaikkea sitä mitä piti heille sanoa, mutta nyt se on jo liian myöhäistä. Syytän itseäni tästä. Jos olisin ollut erilainen, tätä kaikkea ei välttämättä olisi tapahtunut...? En ikinä sanonut heille että rakastan heitä, ja nyt se on jo liian myöhäistä.
yleensä en...
menettänyt
1
155
Vastaukset
- homma
puhut paskaa tai sitten on kirous päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573