Miksei eläkeläisille järjestetä omia messuja?
Hävettää taas mennä messukeskukseen kun 60v. vanhat läskipää ukot ja muijat vouhottaa uusissa nahkaliiveissään "mää se oon ollu motoristi jo 4 vuotta" juttujaan.
Vittu ku yritetään esittää jotain helvetin enkeleitä mutta näytetään oikeesti helvetin koomisilta naamiaisiin meneviltä mummoilta ja papoilta.
Joo suomi on vapaa maa mutta rajansa kaikella!!!
eläkelästen MP-messut
7
1821
Vastaukset
- nehän
järjestetään juuri nyt, kuinka sinäkin sinne eksyt?
tai no olkoon tervetuloa vaikka oletkin baby :) - Pave
Ja sinulle pitäisi ilmeisesti järjestää vaipanvaihto.......
- vanhenee jokainen...
Vaarit ja bambiinot, kaikki mahtuu joukkoon.
Noi alle murrosikäiset on vaan niin kovin vaativia. Pitäis olla vaan limudiskoo koko ajan ja tik tak soittamassaa!!!
Onneksi humpaa on mp-harrasteessa kans.
Olisikin niin tylsää toi räppi vaan. - bebekol bebekol
Miksei räkänokille järjestetä omia messuja?
Hävettää taas mennä messukeskukseen kun 17 vanhat pipoteinit ja muijat vouhottaa roikkuperse housuissaan "mää se oon ollu motoristi jo 4 kk" juttujaan.
Junalippu ku yritetään esittää jotain helvetin enkeleitä mutta näytetään oikeesti helvetin koomisilta naamiaisiin meneviltä teineiltä ja finnjinaamoilta.
Joo suomi on vapaa maa mutta rajansa kaikella!!!- heko heko,
toi on jo kulunu juju et väännetään toisen kirjoituksesta oma mukamas "lyödään läskiksi-provo"
keksi ens kerralla jotain uutta - Oletpa huvittava vieläkin
heko heko, kirjoitti:
toi on jo kulunu juju et väännetään toisen kirjoituksesta oma mukamas "lyödään läskiksi-provo"
keksi ens kerralla jotain uuttaKaikki on vanhoja juttuja ettäs sen tiedät mutta asia ei muuksi muutu ETTÄ KAIKENLAISIA IHMISIÄ ON MAAILMA PULLOLLAAN JA SILLE SINÄ ET VOI MITÄÄN ONNEKSI.
- jess ihanaa kun kevät tulee
Oletpa huvittava vieläkin kirjoitti:
Kaikki on vanhoja juttuja ettäs sen tiedät mutta asia ei muuksi muutu ETTÄ KAIKENLAISIA IHMISIÄ ON MAAILMA PULLOLLAAN JA SILLE SINÄ ET VOI MITÄÄN ONNEKSI.
Mainiota että löytyy asennetta, vaikkakin vähän arveluttavia nämä nuoremman kansan. Mutta kohta päästään taas pyörän selkään ja moikkaillaan ikää katsomatta... hyvä kun kaiken ikäisä löytyy ei nämä prätkähommat ole vain nuorien juttuja, koska jotkut on ajenneet kauemmin kuin mopojannuilla on ikää... suvaitsevaisuus ennen kaikkea.
Ja nurisijalle ei muuta kuin mummo- tai pappavaatteet päälle niin kukaan ei viitsi kulkea samoissa rytkyissä kanssasi niin erotut ettei tarvitse nähdä vaivaa muiden rytkyistä.
Heh, heh... itsekkin vanhenet joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk722463Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911586Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641365Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711349- 1291255
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1541132- 1431106
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881049- 701038
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur741007