Hyvää perjantaita!

Mapuccino

Olen täällä jo jonkin aikaa osallistunut keskusteluihin ja nyt tuli sitten vihdoin myös rekisteröidyttyä.
Mappe-nimimerkin on joku jo ehtinyt ottaa käyttöönsä, joten osallistun/kommentoin vastedes Mapuccinona.

9

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hatam

ja teretulemast Mapuccino.
      Eihän muuten nickis viittaa mitenkään caputzinoon???

• Mapuccino

joo. Silloin joskus kun nää capuccinot, espressot ja lattet tuli Suomessa trendiksi, joku keksi vääntää lempinimeni(Mappe) sitten ton capuccinon mukaan.
        Hassu juttu vaan, että itse en pidä kahvista ollenkaan enkä juo sitä missään muodossa! Joskus kyläillessä kun kahvit on jo kaadettu enkä enää kehtaa kieltäytyä, juon tuon kupillisen johon sekoitan sen verran maitoa ja sokeria että kahvin maku lähestulkoon peittyy ja päälle vielä pari kupillista vettä. :)

• hatam
        Mapuccino kirjoitti:

joo. Silloin joskus kun nää capuccinot, espressot ja lattet tuli Suomessa trendiksi, joku keksi vääntää lempinimeni(Mappe) sitten ton capuccinon mukaan.
        Hassu juttu vaan, että itse en pidä kahvista ollenkaan enkä juo sitä missään muodossa! Joskus kyläillessä kun kahvit on jo kaadettu enkä enää kehtaa kieltäytyä, juon tuon kupillisen johon sekoitan sen verran maitoa ja sokeria että kahvin maku lähestulkoon peittyy ja päälle vielä pari kupillista vettä. :)

löytyy.
        Mä taas juon kahvia vähän turhankin paljon. Aamupäivän aikana menee noin 6 kupillista, iltapäivällä saman verran.
        pitäisi kaiken järjen mukaan olla todella pirteä pitkin päivää, mutta...
        Minä en usko siihen että kofeiini virkistäisi.

• FAU
        Mapuccino kirjoitti:

vaan :)
        En juo kahvia minäkään, en edes vaikka olis jo kaadettu, hyi hyi kitkerää.
        Kahvi on hyvää ainoostaan suklaaseen sekotettuna, mokkaruutujen kuorrutuksessa.

• Mapuccino
        FAU kirjoitti:

vaan :)
        En juo kahvia minäkään, en edes vaikka olis jo kaadettu, hyi hyi kitkerää.
        Kahvi on hyvää ainoostaan suklaaseen sekotettuna, mokkaruutujen kuorrutuksessa.

mieltä, kitkerää on.
        En pidä erityisemmin suklaastakaan(versinkaan tummasta) mutta on jännä että kahdesta(maultaan vähemmän miellyttävästä) ainesosasta saa yhdistettynä niinkin hyvää kuin mokkapalat!?!

• FAU
        Mapuccino kirjoitti:

mieltä, kitkerää on.
        En pidä erityisemmin suklaastakaan(versinkaan tummasta) mutta on jännä että kahdesta(maultaan vähemmän miellyttävästä) ainesosasta saa yhdistettynä niinkin hyvää kuin mokkapalat!?!

minä tykkään kyllä vähän liiankin kanssa, kunhan on maitosuklaata.

• toscan

ja viikonloppuja sullekin.
      Piipahdan tässä välissä pentujen luona... ehkä kuullaan vielä tänään myöhemmin.

• Maya81

munki puolesta :)

• tahmatassun

uusia rekisteröityy, ni tietää kenen kans turisee, tervetuloa!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe