mulla on toinen kone jumissa virusten takia. operaattori ilmoitti että joutuu rajoittamaan netin käyttöä virusten takia, kunnes saan ongelman poistettua. Mulla on siinä koneella avast antivirus uusine viruspäivityksineen, mutta se ei löytänyt yhtään virusta. F-securen online skanneri löysi kaikki 4 virusta, mutta yhteys katkesi taas ennen kuin olisin ehtinyt poistaa ne. Siinä on laajakaista, mutta se ei toimi enennen kuin olen poistanut virukset siitä koneelta. Miten saisin siihen hyvän torjuntaohjelman viruspäivityksineen? Toiselta koneelta voin siirtää muistitikulla..
paha
7
338
Vastaukset
- Pave
Voi tietysti olla että pahimmassa tapauksessa joudut asentamaan kaikki ohjelmat uudelleen ennenkuin saat ne kaikki poistettua, paha sanoa noinniinkuin täältä asti. Mutta silloinhan voit ainakin aloittaa puhtaalta pöydältä ja pystyt toisella koneella siirtään muistitikulla sinne uudet palomuurit ja virustorjunnat jotka on ajantasalla.
- ewirolla
löysin ainakin kolme troijaa, luulen että jollain konstilla putsaaan koko koneen..
- norman bates
Siirrät muistitikulla tämän ohjelman ja päivityspaketin siihen toiseen koneeseen. Asennat ohjelman, ajat päivityspaketin. Escan poistaa automaattisesti virukset ja uudelleennimeää troijalaiset jolloin niistä tulee toimintakyvyttömiä. Spyware kohteet se näyttää mutta ei tee niille mitään (No Action Taken), ne saa pois ajamalla vaikka Ewido, löytyy googlella.
Escan:
Päivitys paketin saat päivitystapa 2:lla ja ennen skannausta laita ruksit oikein ohjeiden mukaan.
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/escanmwav.htm- kiitos
tämäkin vielä koneeseen niin luulis puhdistuvan...
- norman bates
Niin jos päivitys ei toimi kuten joskus tekee voit ajaa Escanin ilmankin päivityspakettia, puuttuu silloin ainoastaan muutaman viimeisimmän päivän viruskannat, ei haittaa.
- norman bates
norman bates kirjoitti:
Niin jos päivitys ei toimi kuten joskus tekee voit ajaa Escanin ilmankin päivityspakettia, puuttuu silloin ainoastaan muutaman viimeisimmän päivän viruskannat, ei haittaa.
Huomasin vasta että sulla on Avast! Sammuta se siksi aikaa kun skannaat koska joillakin skannaus on kestänyt tosi kauan Avastin kanssa, menevät jotenkin solmuun..
- Vinkin
Tee puhtaasta koneestä backup True Imagella tai Ghostilla, ei paljon paina virukset kun ylikirjoittaa. Tietenkin System Restore kannattaa pitää pois päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064