(xochicalco) pirkko tuomikoski (sukunimi on voinut vaihtua asui silloin espoossa) aikoinaan kasvatti
pitkäkarvaisia chihuja, tietääkö kukaan missä kyseinen henkilö nykyään on??jalostustietojärjestelmän mukaan viimeiset pentueet häneltä syntyi 90 luvulla, mutta kaipailisimme tietoa hänestä, mitä hänelle kuuluu, ja tiedustelisimme entisen koiramme pennusta ja sen mahdollisesta jälkikasvusta...olkaa kilttejä ja auttakaa.. :)
tietääkö kukaan xochicalcoa??Chihuahuakasvattajaa etsin
filthy666
3
648
Vastaukset 3
- Mimmi
Muistaakseni tämä henkilö on jo edesmennyt, vuosia sitten.
- filthy666
Mimmi!kiitos tiedosta.. vaikka ei ollut kovin iloinen uutinen, mutta sattuisitko tietämään mitä hänen koirillensa tapahtui?
- Anonyymi
Pirkko sai ensiimmäisen pk chihuahuansa minulta n vuonna 81 tai 82 kun asui Espoon Iivisniemessä. Minä tässä juuri etsin myös ja löysin tätä. Jossain luki, että kuollut 2008. Hieno tietää, että jälkeläisiä oli, toivottavasti terveitä ystävällisiä yksilöitä. Kiilan emo kuvattiin tottelevaisuudessa Speden kanssa ja Kennelliiton toimistossa kehuttiin ihanneluonteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518