(xochicalco) pirkko tuomikoski (sukunimi on voinut vaihtua asui silloin espoossa) aikoinaan kasvatti
pitkäkarvaisia chihuja, tietääkö kukaan missä kyseinen henkilö nykyään on??jalostustietojärjestelmän mukaan viimeiset pentueet häneltä syntyi 90 luvulla, mutta kaipailisimme tietoa hänestä, mitä hänelle kuuluu, ja tiedustelisimme entisen koiramme pennusta ja sen mahdollisesta jälkikasvusta...olkaa kilttejä ja auttakaa.. :)
tietääkö kukaan xochicalcoa??Chihuahuakasvattajaa etsin
filthy666
3
464
Vastaukset
- Mimmi
Muistaakseni tämä henkilö on jo edesmennyt, vuosia sitten.
- filthy666
Mimmi!kiitos tiedosta.. vaikka ei ollut kovin iloinen uutinen, mutta sattuisitko tietämään mitä hänen koirillensa tapahtui?
- Anonyymi
Pirkko sai ensiimmäisen pk chihuahuansa minulta n vuonna 81 tai 82 kun asui Espoon Iivisniemessä. Minä tässä juuri etsin myös ja löysin tätä. Jossain luki, että kuollut 2008. Hieno tietää, että jälkeläisiä oli, toivottavasti terveitä ystävällisiä yksilöitä. Kiilan emo kuvattiin tottelevaisuudessa Speden kanssa ja Kennelliiton toimistossa kehuttiin ihanneluonteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510862
- 817303
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445344- 675122
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764618Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334093- 472948
- 362875
- 402380
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362164