Ajattelin lähteä yksin matkaan talvilomalla vaikkapa Kanariansaarille mutta mitenkäs se huoneen kanssa sitten pitää toimia? Eli siis tarkoitan että onko yhden hengen huoneita vai ei? Jos ei ole niin silloin tietenkin täytää ottaa kahden hengen huone mutta tuleekos silloin lisämaksua jos sinne majoitun yksistäni vai onko mahdollista että sinne ängee joku muukin ihminen..??
Voiko?
3
340
Vastaukset
- pavaan
ei samaan huoneeseen majoiteta tuntematonta, ellet itse siihen suostu.
Ethän saa Suomessakaan hotelliin tuntematonta kämppistä jos yksin majoitut.- ollut...
Olen monasti ottanut ns naispaikan lämpimään ja aina on joku toinen nainen tullut samaan huoneeseen. Eli huonetta ei saa ilman lisämaksua itselleen yksin.
Tuon edellisen mielipiteen kirjoittaja ei liene koskaan matkustanut valmismatkoilla yksin...
Hieman eri on ottaa Suomesta hotellihuone itsekseen, kun lähteä esim Tjärellä, ottaa nais/miespaikka, ja majoittautua hotelliin. Siellä toimitaan matkanjärjestäjän ehdoilla.
Tyhjän vuoteen lisä on merkattu matkaoppaisiin, sen hinta vaihtelee hotellin mukaan. Kaikkiin kohteisiin/hotelleihin ei edes saa yksittäistä paikkaa...
- se sieltä
matkaesitteestä löytyy onko huoneita yhdelle ja paljonko maksaa. Aina se maksaa extraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844