Haluaisin vaan olla utelias ja tiedustella, että onkohan kaikki ihan normaalia.
Mulle tehtiin inseminaatio viikko sitten.
No kaikki ei tietenkään mennyt niinkuin piti. Pihdeillä jouduttiin tarttumaan kohdunsuuhun, eikä sittenkään siittiöitä saatu kohtuonteloon asti.
Verta tuli jnknverran. Lääkärin ohjeesta yhdyntä seuraavana päivänä.
Nyt on ollu ruskeaa vuotoa ( melko runsaasti) koko viikon. Kuukautisetkin pitäis alkaa vasta ens viikolla, mutta sidettä ja tamponia olen joutunu käyttämään nytkin.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia??
Mitä vuoto voi tarkoittaa?
Vuotoa
2
448
Vastaukset
- odottavan aika on pitkä
Moi!
Valitettavasti en pysty sua auttamaan, koska itse painiskelen saman tyyppisen ongelman kanssa.
Eli alkion siirto tehtiin puolitoista viikkoa sitten ja pp jäljellä 5. Nyt on sitten alkanut tulla ruskeaa tahnamaista, pahalta haisevaa vuotoa. Se on kuin limaista valkovuotoa mutta ruskeaa.
Nyt tässä sitten vain odotetaan pelonsekaisin tuntein, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mitä testi näyttää ensiviikolla, vai onko tämä jo merkki kuukautisista?
Onko muilla kokemuksia?- Tällaista
Hei!
Ruskeahko vuoto voi olla ns. kiinnitysvuotoa, joka johtuu siitä, että alkio kiinnittyy. Tosin on epätavallista, että se jatkuisi enempää ku päivän tai pari. Itselläni aikoinaan vuorokauden verran, ei kyllä haissut millekään. Kuulostaa enemmänkin jonkunlaiselta tulehdukselta (jotkut bakreetitulehdukset aiheuttavat juuri kyseisenkaltaista ruskehtavaa ja haisevaa vuotoa), mutta jos seassa selvästi on verta, ei kuulosta ihan normaalilta! Toivotaan, että alkio tosiaan on kiinnittynyt!! Onnea ja toivoa!! Tarvitsemme sitä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633