Helmut Lotti....

issu56

ihan koirista muualle...onhan tämä pulinapalsta :)
Olen istunut konsertissa ihan tässä omassa sinisessä tuolissani kuulokkeet korvilla ja nauttinut täysin siemauksin hyvän ystäväni ansiosta, joka näitä on mulle lahjoittanut.. On helppo laittaa paussille välillä, kun on koiruuksilla pissa-aika ja jatkaa taas nauttimista :).

Mites te muut...onko tuo Lotti teille tuttu ja mikä ylipäätään on musiikkimakunne?

30

2385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pleura

suosikeihin...mutta oma musiikki makuni on;
      ylipäänsä kaikki 50-80 lukuun..kaikki rokahtava/twistattava...;)
      hurriganes, elvis, scorpions,abba...etc
      sitten tämä raskaampi osasto..eli melodinen metalli uppoo meikäläiseen..
      Ja tamperelaiset...jos tiedätte kangasalan...mun ois pitänyt kai syntyä siellä...

• kuvailit täsmälleen mun musiikkimaun niin ei tarvi itse kirjoittaa =)

• issu56

ja still lovin' you on yksi ah niin iso suosikkini, vaan oletkos kuullut sen liveversiota? Menee kyllä niin totaalisesti falsetissa, eikä voisi samaksi kuvitella kuin on levyllä.
        Heh, samoille vuosiluvuille menee mullakin kyllä...nothing else mathers...jne, niitä on aika paljon... ja melodinen ylipäätään on varsin kova sana meilläkin.

• Pleura
        issu56 kirjoitti:

ja still lovin' you on yksi ah niin iso suosikkini, vaan oletkos kuullut sen liveversiota? Menee kyllä niin totaalisesti falsetissa, eikä voisi samaksi kuvitella kuin on levyllä.
        Heh, samoille vuosiluvuille menee mullakin kyllä...nothing else mathers...jne, niitä on aika paljon... ja melodinen ylipäätään on varsin kova sana meilläkin.

sanoa että en ole kuullut Still lovin'you:ta live versiona..harmi kumminkin, vaikka ei olisikaan niin hyvä kuin levyllä.
        Kaikki ystäväni kuuntelevat tätä tecno,hippi hoppi...plaah..roskaa..eikä voi ymmärtää mistä minulle tämän vanhan musiikin kuuntelu on tullut päähäni, enkä ole tältä suunnalta tarpeeksi "trendikäs".mutta kumminkin..sitäpä olen kuunnellut jo pikku nassikasta asti.
        ah..vielä jäi mainitsematta Queen..ja eput ja anna erickson...:)Ja Ericsonilta etenkin nyt on pop tämä "aina yksin"..Queenin ehkä parhaimpia biisejä nämä rhapsody(mama) ja show must go on..
        menee ihan kylmät väreet.

• Pleura
        Pleura kirjoitti:

sanoa että en ole kuullut Still lovin'you:ta live versiona..harmi kumminkin, vaikka ei olisikaan niin hyvä kuin levyllä.
        Kaikki ystäväni kuuntelevat tätä tecno,hippi hoppi...plaah..roskaa..eikä voi ymmärtää mistä minulle tämän vanhan musiikin kuuntelu on tullut päähäni, enkä ole tältä suunnalta tarpeeksi "trendikäs".mutta kumminkin..sitäpä olen kuunnellut jo pikku nassikasta asti.
        ah..vielä jäi mainitsematta Queen..ja eput ja anna erickson...:)Ja Ericsonilta etenkin nyt on pop tämä "aina yksin"..Queenin ehkä parhaimpia biisejä nämä rhapsody(mama) ja show must go on..

että meillä kuitenkin koira kuuntelee yksin ollessaan radio cityä...se on kova metalli mimmi:)

• issu56
        Pleura kirjoitti:

Queenistä, mutta on todella mahtava esitys Lottilta kyllä ja kenenkäkin musamaun mukaan menee helpostikin ohi alkuperäisen :)
        Shown on jatkuttava on myös tuon meidän mummun nimi, joten ehkä kuului myös kasvattajansan suosikkeihin silloin joskus...:)
        Et muuten ole hävinnyt yhtään mitään, vaikket ole sitä tiettyä livenä kuullutkaan.......se on tosi surkea!

• serop1

Ei kuulu oikein lotti minunkaan makuun. Enemmänkin tuo raskaampi musiikki, mutta ei kuitenkaan se ihan raskainkaan :) Lordin keikalle aattelin itteni uteliaisuudesta kävästä :)

• toscan

Lotti hyvin täälläkin.
      Pakosta kuuntelen counrya kun äijä perhana huudattaa sitä aina kun kotona on.
      Onneksi löytyy yhteisiäkin musiikkinautintoja suomipopin puolelta. Jos itse saan päättää niin meillä soi Tommi Läntinen, Vesku Loiri, Miljoonasade..

• issu56

En ole kyllä countryä Lottilta vielä milloinkaan kuullut, mutta country erilaisena tyylilajina on meillä kyllä sekin ihan jees.

• toscan
        issu56 kirjoitti:

En ole kyllä countryä Lottilta vielä milloinkaan kuullut, mutta country erilaisena tyylilajina on meillä kyllä sekin ihan jees.

Se Lotti counrya : ))))
        Naurattaa ajatuskin. Kirjoittelin vain pötköön mitä meillä soitetaan.

• FAU

enempää tuttu, mutta on sillä kyllä hyvä ääni.
      Sen herran toilailuista hevosen selässä tuossa taannoin sain kyllä hupia ;) Tuli töllöstä jotain juttua, kun tekivät jonkun videopätkän ja tämän piti ratsastaa, mutta pelkäsi sitä konia minkä selässä keikkui ja näky oli sen mukainen.

Mä kuuntelen nykyisin musiikkia tosi tosi harvoin, lähinnä jos autossa sattuu olemaan radio päällä. Kuunnella voin oikeestaan laidasta laitaan muuten, mutta jazzista ja kaikenmaailman techno ja hip hop ja rap systeemeistä tulee pään kokosia näppylöitä. YÖK
      Aikanaan olen tossa musa touhussa mukana pyöriny niin paljon, että nyt ei enää viiti muuta kun kuunnella välillä.

• raskaan työn raatajalla=O. Gilda on myös pakko opetettu raskaan musiikin kuuntelijaksi (eläinrääkkäystäkö?). radio ollut viimeksi päällä juhannusviikolla kun nykyinen ex ollut kyydissä. no tulee sitä joskus kuunneltua jotain "hempeetä" Nick Cavea, Leonard Cohenia ja Johnny Cashia.

• Pleura

sitten passaa kun Johny Cash tulee leffoihin...:) meinaan mennä kattomaan sen heti Matin ja Mervin jälkeen...*Heh*

• issu56

aika sitte menehtynyt suosittu countrylaulaja, joka....sory vain ei pahemmin ole omiin suosikkeihini kuulunut, vaikka se country kolahtaa edelleenkin varsin raakasri.

• PoliceGirl82

No ei Lotit kolahda juu. Kyllä se täytyy olla Manic Street Preachers! Aivan fantastista musiikkia, lyyrikat käsittämättömän hienoja. Nähnyt kahdesti Suomessa ja kerran Skotlannissa.

Olen kyllä hieman enemmän rock-henkinen ihminen, muita suosikkejani RHCP, System of Down ja aivan uskomaton islantilaisbändi Sigur Ros jonka näin Pariisissa ja johon ihastuin täysin. Ei tosin rokkia päinkään mutta...

• kaksi naismaista miestä

pyörittää aivan turhaa ketjua kuin tiibetiläiset rukousmyllyä

• mindetys

mutta en niinkään diggaile..
      Mulle menee periaatteessa mikä vaan muu paitsi iskelmä..Eniten kolahtaa 50-luvun rokki, Country ja suomirokki on myös lähellä sydäntä.
      Viimeisin levyostos oli kylläkin Kelly Clarckson.

• Riva

Myös minun rentoutus tapa on laittaa kuulokkeet ja siirtyä musiikin maailmaan. Lotti on yksi suosikeista.

• hatam

aina tässä koneellakin.
      Lotti ei niistä kuulu, mutta nytkin juuri soi latinopoppi. Joku ulkolainen kanava sitä lähettää. Cantry soi kyllä etupäässä, mutta vaihtelu virkistää.

• realist56

vie varmasti monelta naiselta jalat alta mutta hyvä laulaja on minunkin mielestäni. Paranee vaan kun näkee ja kuulee konsertissa. On niin symppiksen oloinen tähti, että harvoin näkee, ei ole menestys noussut päähän.

• justiinamuori

Kävinpä sitten turhaan huhuilemassa tuolla entisellä (?) yleistä osastolla.. -ja valittamassa.
      Lotti on tuttu mutta eeh..

Huomenna pitää pistää nauhalle children of bodom..
      Aika laaja maku- bodomista Pentti Hietaseen. Tangot ja humpat ei oikein. Eikä varsinkaan nämä jotka vievät hengen from Sarah with love`lta ja muilta..

• realist56

muoriseni, onko se ehkä tuo Pentti Hietanen, jonka laulamaa aivan upeata joululaulua soitettiin radiossa useasti tuossa joulun alla. Varmaan jonkun kerran nimenkin kuulin muttei jäänyt mieleen. Selvästikkin laulajalla jonkinlaista vakavamman musiikin taustaa oli.
        Ainakin tuo yksi (joulu)laulu oli aivan mahtava ja tekis mieli tutustua ko. laulajaan laajemminkin.

• justiinamuoriska
        realist56 kirjoitti:

muoriseni, onko se ehkä tuo Pentti Hietanen, jonka laulamaa aivan upeata joululaulua soitettiin radiossa useasti tuossa joulun alla. Varmaan jonkun kerran nimenkin kuulin muttei jäänyt mieleen. Selvästikkin laulajalla jonkinlaista vakavamman musiikin taustaa oli.
        Ainakin tuo yksi (joulu)laulu oli aivan mahtava ja tekis mieli tutustua ko. laulajaan laajemminkin.

Vähempi tulee kuunneltua radiota, varsinkin viime vuoden vaihteessa. Konsertissa ollaan käyty, miehellä kun taittuu smoke on the water`kin, ja mahtava karisma. Telkkaristakin pakko nähdä jos vaan suinkin satutaan hollille ..muttei taideta omistaa levyään..:=/
        Toisaalta tykätään jostain Rammsteinista, ozzysta, queenista, genesiksestä, timo rautiaisesta, anna eriksonista, abbasta, michael jacksonista, kari tapiosta, acapella-laulusta, lara fabianista, deep purplesta, black passat bluesista, sonata arcticasta, ja joo eipä jaksa kirjoittakaan..

Kone takkuaa siihen malliin (mies latailee jotain:( ettei edes kirjautua kannata kun jää jumiin kumminkin. Pitää lähteä muihin hommiin.

• lotti iske

yhtään... huono minusta

• jephessu

samaa mieltä

Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      36
      11476
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9950
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5629
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    Aihe