Rakkaus ja seksuaalisuus

kokemus on

ei aina käy yhteen.Olen heteronainen ja rakastunut(en pelkästään ihastunut)homoon.Meillä on voimakas tunne toisiamme kohtaan mutta ei seksiä.En halua loukata hänen seksuaalisuuttaan joten joudun tukahduttamaan osan itsestäni.Elän lisäksi todella huonossa parisuhteessa joten on kyllä helvetin kamala tää mun elämäntilanne.Kotona on paha olla mutta seksiä sais,jota en ota,kun en pysty huonon parisuhteen vuoksi.Ja sit on tää homoystävä jota ajattelen joka hetki ja hänen kanssaan en voi seksiä ajatellakaan.Halailemme ja suukottelemme vaan aina kun nähdään.Koska tunnen niin voimakkaasti häntä kohtaan niin halailen välillä ns.liikaa ja hän pelästyy aina tästä.Sitten joudun aina pyytämään anteeksi käytöstäni koska en halua häntä menettää.Seksiä en oikeastaan koskaan edes ajattele mutta läheisyydentarve on suuri.Hän on kyllä itse aina välillä kosketellut ns.kuin heteromies,kuin vahingossa vähän aroille alueille,jota aina ihmettelen...mutta KAUHEAN RASKASTA tääon.Kumpa en olisi koskaan häneen törmännytkään!!!!!!!!

5

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sano noin..

"Kumpa en olisi koskaan häneen törmännytkään!!!!!!!!" vaikka se kuinka koskisi, niin voitko tosiaan väittää jotain tuollaista kerta häntä niin rakastat?

• tipu

Olen kokenut samat ristiriitaiset tunteet. Siinä alkaa miettimään aika perusteellisesti, että mistä pohjimmiltaan ihmisten välisissä suhteissa oikein on kysymys. Itselleni kesti kuukausia ja kuukausia hyväksyä tilanne ja se on syy, miksi tällekin palstalle eksyin. Juuri tällä hetkellä olo on okei ja se johtuu siitä että olen vihdoin onnistunut ihastumaan toiseen mieheen, heteroon tällä kertaa.
      Pitäisikö sinun ensimmäiseksi miettiä, mikä varsinaisessa suhteessasi on pielessä ja kannattaako siinä "roikkua". Tunteesi homoystävääsi kohtaan ovat sitten vielä toinen asia. Eli sullahan on yhtä aikaa kaksi vaikeata tilannetta päällä. Se on aikuisellekin naiselle liikaa.

• enää millään

tästä tilanteestani!Miten sä Tipu pääsit ?Tää on siis niin hullua kun en oo koskaan tuntenut näin jotain heteromiestä kohtaan!Vaikka kuinka yritän työntää hänet mielestäni pois ja todeta että hän ei ole minua varten,koska olen nainen,niin en pääse tunteitani pakoon.Tai sitten hän ottaa juuri silloin yhteyttä...kummallisia juttuja on sattunut...kuin telepatiaa monta kertaa.Nuo huonon parisuhteeni syyt kyllä tiedostan kaikki,en vaan jaksa aloittaa eroprosessia.Joten pidämme kulissiliittoa pystyssä...jos jaksais vielä sen aikaa et lapset vähän kasvaa.

• tipu
        enää millään kirjoitti:

tästä tilanteestani!Miten sä Tipu pääsit ?Tää on siis niin hullua kun en oo koskaan tuntenut näin jotain heteromiestä kohtaan!Vaikka kuinka yritän työntää hänet mielestäni pois ja todeta että hän ei ole minua varten,koska olen nainen,niin en pääse tunteitani pakoon.Tai sitten hän ottaa juuri silloin yhteyttä...kummallisia juttuja on sattunut...kuin telepatiaa monta kertaa.Nuo huonon parisuhteeni syyt kyllä tiedostan kaikki,en vaan jaksa aloittaa eroprosessia.Joten pidämme kulissiliittoa pystyssä...jos jaksais vielä sen aikaa et lapset vähän kasvaa.

Mulla kävi monesti samalla tavoin: olin päättänyt että nyt en enää ota yhteyttä. Ja sitten sieltä toiselta suunnalta tulikin yhteydenotto ja olin maailman onnellisin!

Mutta tämä minun "rakkauteni" on kuitenkin sillä tavalla erilainen tilanne, että meidän välillä ei ole koskaan ollut mitään fyysistä edes siinä mielessä kuin teillä. Ei kai tämä nuorempi mies leiki kanssasi? Minua myös auttaa se, että emme asu samalla paikkakunnalla.

Kai se on niin, että sitten kun hyväksyy sen, että tilanne on toivoton (=toinen todellakin on homo) niin siitä pystyy kasvamaan irti. Niin kauan kuin mielessämme elättelemme toivoa, että jos kuitenkin... Niin kauan olemme tilanteessa kiinni.
        Jotenkin sinunkin pitäisi vain kasvattaa itsesi irti (vaikka olisi pitkä prosessi). Älä ruoki tulta, eli älä ainakaan itse ota yhteyttä.

Tällaisia neuvoja näillä tiedoilla. Lopulta kuitenkin olen onnellinen, että olen oppinut ymmärtämään erilaistakin seksuaalisuutta/rakkautta. Ajattelin muuten mennä katsomaan Brokeback Mountainin lähiaikoina. Samaa rakkauden tuskaa siinä on, vaikkakin hiukan eri näkökulmasta. Enkä minä tiedä olenko minäkään vielä kuivilla. Toivon kuitenkin niin.

• kanssasisar
        tipu kirjoitti:

Mulla kävi monesti samalla tavoin: olin päättänyt että nyt en enää ota yhteyttä. Ja sitten sieltä toiselta suunnalta tulikin yhteydenotto ja olin maailman onnellisin!

Mutta tämä minun "rakkauteni" on kuitenkin sillä tavalla erilainen tilanne, että meidän välillä ei ole koskaan ollut mitään fyysistä edes siinä mielessä kuin teillä. Ei kai tämä nuorempi mies leiki kanssasi? Minua myös auttaa se, että emme asu samalla paikkakunnalla.

Kai se on niin, että sitten kun hyväksyy sen, että tilanne on toivoton (=toinen todellakin on homo) niin siitä pystyy kasvamaan irti. Niin kauan kuin mielessämme elättelemme toivoa, että jos kuitenkin... Niin kauan olemme tilanteessa kiinni.
        Jotenkin sinunkin pitäisi vain kasvattaa itsesi irti (vaikka olisi pitkä prosessi). Älä ruoki tulta, eli älä ainakaan itse ota yhteyttä.

Tällaisia neuvoja näillä tiedoilla. Lopulta kuitenkin olen onnellinen, että olen oppinut ymmärtämään erilaistakin seksuaalisuutta/rakkautta. Ajattelin muuten mennä katsomaan Brokeback Mountainin lähiaikoina. Samaa rakkauden tuskaa siinä on, vaikkakin hiukan eri näkökulmasta. Enkä minä tiedä olenko minäkään vielä kuivilla. Toivon kuitenkin niin.

Mäkin just aattelin et meen ton elokuvan katsoon!Jos sit tajuais et mihin on astunut.Katoin kyl trailerin siitä ja ymmärsin et ne miehet oli naimisissa ja lapsiakin oli.Eli homous oli aika eriasteista kuin esim.tässä mun tilanteessa!Mut kuitenkin,se varmaan on hyvä elokuva näitten asioiden kans kamppaileville.Käydään katsomassa ja jutellaan sit lisää.Otsikoks vois laittaa ton elokuvan nimen et löytys kommentit heti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe