Ensinnäkin, tämä haluaa päivittää itse itsensä joka päivä, ja vaikka otin ruksin pois kohdasta, että tekee sen päivittäin automaattisesti, niin siitä huolimatta heittää joka ilta tuonne alapalkkiin win-tietoturvakuvakkeen "tietokoneesi tietoturva saattaa olla uhattuna... virusohjelma vanhentunut.."
Tuo on jo tarpeeksi paha ja riittää saamaan paniikkiin minut ja kaikki ystäväni joille toimin "mikrotukihenkilönä". Soittelevat pitkin yötä ja työpäivää ja kyselevät neuvoja.
Toinen on se, että kun sitten avaan antivirin ja haen päivityksiä, niin siihen menee yks jumankauta ikuisuus! ensin pitää kysyä palomuurilta lupaa vähän sinne sun tänne (minä EN anna jatkuvaa lupaa, kun en ymmärrä miksi jolleen hiton avnotifylle sellanen pitäisi antaa... teen sen aina pitkin hampain...) ja kun se lupa on lopulta annettu, niin mitään ei tapahdu... odotetaan please wait... please wait...
tän täytyy loppuu! Ottaisin F-securen, mutta kun se on jo toisella koneella... enkä viitsi kahta ohjelmaa ruveta maksamaan, yksi riittää.
Virusohjelman tulee olla sellanen, että se hoitelee itse itsensä, päivitykset ja muut eikä siihen tarvi kiinnittää mitään huomiota. Onko se Avast varmasti hyvä? Pitäiskö kokeilla...?
Uudessa Antivirissa ei mitään
28
3734
Vastaukset
- pois.
"Onko se Avast varmasti hyvä? Pitäiskö kokeilla...?"
Monin verroin parempi kuin Antivir. Joka suhteessa. - vintoosa
>tämä haluaa päivittää itse itsensä joka päivä, ja vaikka otin ruksin pois kohdasta, että tekee sen päivittäin automaattisesti, niin siitä huolimatta heittää joka ilta tuonne alapalkkiin win-tietoturvakuvakkeen "tietokoneesi tietoturva saattaa olla uhattuna... virusohjelma vanhentunut.." <
Miksi otit ruksin pois ? Kyllä sen pitää päivittyä päivittäin, ei ihme että herjaa.- ikävä
ajattelin, ettei se joku vitun ilta muistuttaisi, jos otan täpän pois siitä. Ei mitään apua. Ihan samoin se päivittää joka ilta, vaikka ottaa sen täpän pois. Eihän tätä konetta uskalla antaa nyt perheenjäsenten käyttöön ollenkaan, lapset ihan paniikissa kun tuo antivir yrittää päivitellä ja heittää mainosikkunan näytölle ja ilmoittaa että virusohjelma vanhentunut. 10 vee tyttö soitti minulle tänään töihin itkien, kun pelkäsi että on tehnyt jotain väärää ja virukset valtaa nyt koneen, kun sinne alapalkkiin tuli se win-tietoturvakeskuksen punainen ruksi kilvessä.
Kokonaan oma lukunsa on ystäväni, jolle olen koko hiton viikon antanut mikrotukea niin että pääkin jo savuaa. - Toimit
ikävä kirjoitti:
ajattelin, ettei se joku vitun ilta muistuttaisi, jos otan täpän pois siitä. Ei mitään apua. Ihan samoin se päivittää joka ilta, vaikka ottaa sen täpän pois. Eihän tätä konetta uskalla antaa nyt perheenjäsenten käyttöön ollenkaan, lapset ihan paniikissa kun tuo antivir yrittää päivitellä ja heittää mainosikkunan näytölle ja ilmoittaa että virusohjelma vanhentunut. 10 vee tyttö soitti minulle tänään töihin itkien, kun pelkäsi että on tehnyt jotain väärää ja virukset valtaa nyt koneen, kun sinne alapalkkiin tuli se win-tietoturvakeskuksen punainen ruksi kilvessä.
Kokonaan oma lukunsa on ystäväni, jolle olen koko hiton viikon antanut mikrotukea niin että pääkin jo savuaa.Ystävillesi mikrotukihenkilönä, kuinkahan sekaisin niillä on koneet,hah :D
- ja revi siitä.
Toimit kirjoitti:
Ystävillesi mikrotukihenkilönä, kuinkahan sekaisin niillä on koneet,hah :D
Mistä esimerkiksi päättelet tietotasoni tietotekniikan osalta? Luuletko että olen joku aloittelija? Että älynlahjani ovat puutteelliset?
Ai haluaisitko nähdä ystävieni koneet? Ei, en usko että haluaisit sen jälkeen, kun he poistelevat ohjelmansa vetämällä niitä roskakoriin, eivät usko ettei koneella voi olla kahta virusohjelmaa yhtä aikaa tai vastaavat jokaiseen pop-up ikkunaan "Yes - I Want to Have Everything for Free!", "Yes - I want this super fun tool bar and that awesome tool bar". Se on yhtä perkelettä, kun rupeat etsimään sieltä vaikkapa jotain väärin poistetun nortonin jäänteitä.
Luuletko että minusta on hauskaa kahlata tuossa loputtomassa suossa? Onko kivaa, kun kesken työpäivän (sen jälkeen kun tytär oli soittanut), soittaa ystävä: "Apua, mitä mä teen mun alapalkissa ei ole antivir guard kuvaketta... ja sit tää kone sanoi että multa loppuu näennäismuisti mistä mä saan sitä lisää...ja miksei tää netistä ladattu leijonakuningas peli toimi...ja miks tänne tulee aina tällanen search bar".
Niin, kyllä, minä osaan käyttää ja huoltaa tietokoneita ihan tarpeeksi aina kasaamisesta ja asentamisesta lähtien, älä siitä huolehdi. Ystävieni koneista voit olla huolissasi ja ihan syystä, minä en kohta viitsi sitä enää ilmaiseksi tehdä. Varsinkin tämä viikko on ollut ihan mahdoton. Niin kuin ihmisellä ei olisi muuta tekemistä työpäivän jälkeen (joka sekin on, piru vie, tietsikkaa aamusta iltaan...) kuin neuvoa, neuvoa, neuvoa... - Make.
ja revi siitä. kirjoitti:
Mistä esimerkiksi päättelet tietotasoni tietotekniikan osalta? Luuletko että olen joku aloittelija? Että älynlahjani ovat puutteelliset?
Ai haluaisitko nähdä ystävieni koneet? Ei, en usko että haluaisit sen jälkeen, kun he poistelevat ohjelmansa vetämällä niitä roskakoriin, eivät usko ettei koneella voi olla kahta virusohjelmaa yhtä aikaa tai vastaavat jokaiseen pop-up ikkunaan "Yes - I Want to Have Everything for Free!", "Yes - I want this super fun tool bar and that awesome tool bar". Se on yhtä perkelettä, kun rupeat etsimään sieltä vaikkapa jotain väärin poistetun nortonin jäänteitä.
Luuletko että minusta on hauskaa kahlata tuossa loputtomassa suossa? Onko kivaa, kun kesken työpäivän (sen jälkeen kun tytär oli soittanut), soittaa ystävä: "Apua, mitä mä teen mun alapalkissa ei ole antivir guard kuvaketta... ja sit tää kone sanoi että multa loppuu näennäismuisti mistä mä saan sitä lisää...ja miksei tää netistä ladattu leijonakuningas peli toimi...ja miks tänne tulee aina tällanen search bar".
Niin, kyllä, minä osaan käyttää ja huoltaa tietokoneita ihan tarpeeksi aina kasaamisesta ja asentamisesta lähtien, älä siitä huolehdi. Ystävieni koneista voit olla huolissasi ja ihan syystä, minä en kohta viitsi sitä enää ilmaiseksi tehdä. Varsinkin tämä viikko on ollut ihan mahdoton. Niin kuin ihmisellä ei olisi muuta tekemistä työpäivän jälkeen (joka sekin on, piru vie, tietsikkaa aamusta iltaan...) kuin neuvoa, neuvoa, neuvoa...Uuden Antivirin toiminta kummastuttaa minuakin ! Antivirin kuvake tulee pikakäynnistyspalkkiin vasta kun ohjelma on päivittynyt, ei kun koneen käynnistää. Mietityttää vaan et onko viruksentarkistus puoli silti käytössä, osaako joku sano tai neuvoa ? Windows palomuuri väittää, että viruksentarkistus on ajantasalla. Vanha antivir toimi ihan hyvin, mut uuden kanssa on ogelmia.
- On...
Niin, kyllä, minä osaan käyttää ja huoltaa tietokoneita ihan tarpeeksi aina kasaamisesta ja asentamisesta lähtien, älä siitä huolehdi. Ystävieni koneista voit olla huolissasi ja ihan syystä, minä en kohta viitsi sitä enää ilmaiseksi tehdä. Varsinkin tämä viikko on ollut ihan mahdoton. Niin kuin ihmisellä ei olisi muuta tekemistä työpäivän jälkeen (joka sekin on, piru vie, tietsikkaa aamusta iltaan...) kuin neuvoa, neuvoa, neuvoa...Vaikeeta...
- voi olla
On... kirjoitti:
Vaikeeta...
mutta ei uusin AntiVir.
Ennen valitettiin, että kun on vaikeeta hakea itse päivitys (pari klikkausta!!). Nyt itketään, kun se hakee itse päivitykset..voi helvata..
Hemmetti, eikö kukaan lue ohjelman OHJEITA kokonaan, onhan siellä Helppikin..ja käy asetuksia läpi?
Niihin pääsee helposti alapalkista hiiren oikealla!
Avastin kanssa vasta saakin vääntää.. - rassaat
Niin, kyllä, minä osaan käyttää ja huoltaa tietokoneita ihan tarpeeksi aina kasaamisesta ja asentamisesta lähtien, älä siitä huolehdi. Ystävieni koneista voit olla huolissasi ja ihan syystä, minä en kohta viitsi sitä enää ilmaiseksi tehdä. Varsinkin tämä viikko on ollut ihan mahdoton. Niin kuin ihmisellä ei olisi muuta tekemistä työpäivän jälkeen (joka sekin on, piru vie, tietsikkaa aamusta iltaan...) kuin neuvoa, neuvoa, neuvoa...hermojasi. Käske viedä kone maksulliseen huoltoon, yksi tai kaksi kertaa yleensä riittää...sen jälkeen menee jotain perille.
Miksihän mun mikrotuki saa 6 ja 9 vuotiaat opetettua olemaan klikkaamatta mitään ylimääräistä? Muksut saa käyttää konetta ilman valvontaa.. - pois
voi olla kirjoitti:
mutta ei uusin AntiVir.
Ennen valitettiin, että kun on vaikeeta hakea itse päivitys (pari klikkausta!!). Nyt itketään, kun se hakee itse päivitykset..voi helvata..
Hemmetti, eikö kukaan lue ohjelman OHJEITA kokonaan, onhan siellä Helppikin..ja käy asetuksia läpi?
Niihin pääsee helposti alapalkista hiiren oikealla!
Avastin kanssa vasta saakin vääntää..Alkoi suoraan sanoen VITUTTAMAAN toi Antivir 7. Samoja ongelmia kuin nuilla eikä päivityksiä tahdo saada millään. Aina on serverit tukossa!!! ...tana!
Vaihdoin Avastiin eikä ole sen koommin ollut mitään ongelmia. Päivitykset automaattisia tunnin välein eikä serverit koskaan tukossa. Asenna ja unohda ohjelma. - koogeebee
Make. kirjoitti:
Uuden Antivirin toiminta kummastuttaa minuakin ! Antivirin kuvake tulee pikakäynnistyspalkkiin vasta kun ohjelma on päivittynyt, ei kun koneen käynnistää. Mietityttää vaan et onko viruksentarkistus puoli silti käytössä, osaako joku sano tai neuvoa ? Windows palomuuri väittää, että viruksentarkistus on ajantasalla. Vanha antivir toimi ihan hyvin, mut uuden kanssa on ogelmia.
Aiemmin takkuili ja myönnetään, et päivällä päivitykset takkuaa pahasti. Mutta nyttemmin toi ottaa päivityksiä aika hyvin, tosin syytää se silti reports- osioon update was not succesful.
nyt on Virus definition files:V6.33.00.202, 4.2.2006
ja search engine: V6.33.00.34, 4.2.2006 - sylettää
koogeebee kirjoitti:
Aiemmin takkuili ja myönnetään, et päivällä päivitykset takkuaa pahasti. Mutta nyttemmin toi ottaa päivityksiä aika hyvin, tosin syytää se silti reports- osioon update was not succesful.
nyt on Virus definition files:V6.33.00.202, 4.2.2006
ja search engine: V6.33.00.34, 4.2.2006toi että aina väittää, ettei päivitys onnistunut. Se on syvältä.
- voi olla
pois kirjoitti:
Alkoi suoraan sanoen VITUTTAMAAN toi Antivir 7. Samoja ongelmia kuin nuilla eikä päivityksiä tahdo saada millään. Aina on serverit tukossa!!! ...tana!
Vaihdoin Avastiin eikä ole sen koommin ollut mitään ongelmia. Päivitykset automaattisia tunnin välein eikä serverit koskaan tukossa. Asenna ja unohda ohjelma.varmista että sait entisen ohjelman kokonaan pois.
Älä kuitenkaan unohda nykyistä, kannattaa vähän perehtyä siihen, ja asetuksiin. Hyvä ja toimiva ohjelma ilmoittelee itsestään jossain muodossa..turha kiroilla vielä..
Hyvin ja vaivattomasti tuo AntiVir minulla toimii, kahdella koneella :) - successful
sylettää kirjoitti:
toi että aina väittää, ettei päivitys onnistunut. Se on syvältä.
hain manuaaliset, jospa se taas merkkaa Raporttiin illemmalla, että Update was not successful..
Älä syle kauhiasti ruutuun tai näppikseen, keskitä energia ennemminkin ohjelmaan tutustumiseen.
- kellarimummu
..itsellänikin nuo ajastetut päivitykset.
Tarkista nyt kuitenkin ainakin se, että Sinulla ei ole tuolla asetuksissa (Expert-tilassa) laitettuna 1 päivä arvoksi, jonka jälkeen huomauttelee vanhentuneista virustunnisteista. http://i1.tinypic.com/n4z1ub.png
Tuo "herjauskynnys" voi olla esim. 7 päivää (oletusarvo 3 päivää), eikä se tietenkään vaikuta siihen, kuinka usein "aikataulun" mukaiset (scheduler) päivitykset "automaattisesti" tapahtuvat. (Pahasti nämä nyt toistaiseksi ovat ontuneet)
Jos aikatauluttaa päivitykset (oletusasetuksena on kerran päivässä), niin kannattaa itse tuota käydä säätämässä niin, että päivitykset tapahtuvat yöaikaan, mikäli on mahdollista pitää konetta silloin päällä.
Edetään nyt vielä toistaiseksi siinä toivossa, että nämä ongelmat tässä pikapuoliin korjaantuvat.- 5 päivää
Minä olen laittanut tuohon mainitsemaasi paikkaan arvoksi 5 päivää, silti kun aamulla käynnistän koneen, win tietoturvakeskus herjaa punaisella ruksilla, että "Antivir ilmoittaa olevansa vanhentunut".
Ja kun avaan antivirin, haen updaten, niin se sanoo, että on jo up to date - eli ei mitään päivitettävää. Täähän on yhtä showta! - muuttunut
5 päivää kirjoitti:
Minä olen laittanut tuohon mainitsemaasi paikkaan arvoksi 5 päivää, silti kun aamulla käynnistän koneen, win tietoturvakeskus herjaa punaisella ruksilla, että "Antivir ilmoittaa olevansa vanhentunut".
Ja kun avaan antivirin, haen updaten, niin se sanoo, että on jo up to date - eli ei mitään päivitettävää. Täähän on yhtä showta!Päivitysongelmat ovat Antivirille ihan normaalia. On turha toivoa, että asia korjaantuu ajan myötä koska sitä päivää ollaan odotettu vuosikaudet 6 versiosta lähtien! Maksullisen version ostaneilla on nopeat palvelimet käytössään ja ilmaisversion käyttäjät joutuvat tyytymään tarkoituksella ruuhkaisiin palvelimiin. Se on myönnetty ihan julkisesti. Jotenkinhan käyttäjät on saatava ostamaan maksullinen versio!
Itse asensin 7 version jokin aika sitten ihan kokeeksi ja jälleen tuli petyttyä. Mikään ei ole parantunut vieläkään uudesta päivityssysteemistä huolimatta. Päivitysongelmia ehkä jopa enemmän kuin ennen ja sama vanha maksullisen version mainoskin pompsahtelee silmille entiseen malliin. Ei voi käsittää, miksi niin moni tyytyy tappelemaan ohjelman kanssa ja vielä kehuu sitä. Ei voi suositella kenellekään. - toosan
5 päivää kirjoitti:
Ja kun avaan antivirin, haen updaten, niin se sanoo, että on jo up to date - eli ei mitään päivitettävää. Täähän on yhtä showta!turhakeskus ei tunnista mitään. Herjaa melkein kaikkien ohjelmien kohdassa samaa..
On jo Up to Date, siis viimeisin päivitys on koneessa. Odottele seuraavaa (katso asetukset) ja tarkista että näkyvät koneella (kunhan tulevat).
Show taitaa tulla käyttäjistä..laita sinne 3 päivää..tai 1 päivä.. - Eräst
toosan kirjoitti:
turhakeskus ei tunnista mitään. Herjaa melkein kaikkien ohjelmien kohdassa samaa..
On jo Up to Date, siis viimeisin päivitys on koneessa. Odottele seuraavaa (katso asetukset) ja tarkista että näkyvät koneella (kunhan tulevat).
Show taitaa tulla käyttäjistä..laita sinne 3 päivää..tai 1 päivä..Olen ollut kiinnostunut AntiViristä, mutta empä taida vaihtaakaan. Olen kyllä ladannutkin parikin kertaa, mutta ekakerralla ei lähtenyt asentumaan ja toisella kerralla tuli 6-versio.
Avast! oli koneella ja poistin sen, mutta eipä lähtenyt kaikki rippeet. Olen poistanut käsin niitä sen jälkeen. CD-levykkeeltä otin AVG:n ja päivitin sen. Toimii hyvin ja päivitykset ei ole koskaan takkuilleet (oli ennen avastia pitkään käytössä). Avast jumitti koneen joskus kun avasi netin ja heti perään otti manuaalisen päivityksen. AVG ei ole jumittanut konetta koskaan siinä tilanteessa. Tarkistan päivitykset aina käsin, koska avaan aina koneen, kun menen nettiin ja sen jälkeen sammutan. Avastissa oli myös perusteellinen skannaus hidas. Se teki sen n. 40 minuuttiin ja AVG tekee n. 20 min. Muuten ei valittamista avastissa. - vielä...
Eräst kirjoitti:
Olen ollut kiinnostunut AntiViristä, mutta empä taida vaihtaakaan. Olen kyllä ladannutkin parikin kertaa, mutta ekakerralla ei lähtenyt asentumaan ja toisella kerralla tuli 6-versio.
Avast! oli koneella ja poistin sen, mutta eipä lähtenyt kaikki rippeet. Olen poistanut käsin niitä sen jälkeen. CD-levykkeeltä otin AVG:n ja päivitin sen. Toimii hyvin ja päivitykset ei ole koskaan takkuilleet (oli ennen avastia pitkään käytössä). Avast jumitti koneen joskus kun avasi netin ja heti perään otti manuaalisen päivityksen. AVG ei ole jumittanut konetta koskaan siinä tilanteessa. Tarkistan päivitykset aina käsin, koska avaan aina koneen, kun menen nettiin ja sen jälkeen sammutan. Avastissa oli myös perusteellinen skannaus hidas. Se teki sen n. 40 minuuttiin ja AVG tekee n. 20 min. Muuten ei valittamista avastissa.Pitääpä tuohon AVG:n skannaukseen tehdä korjaus. Väitin että se tekee perusteellisen skannauksen n. 20 minuuttiin, mutta olikin asetuksissa ruksi "väärässä" paikassa. Kun laitoin ruksin, että tekee täydellisen tarkistuksen, meni aikaa reilut 26 min. Kuitenkin nopeammin kuin avastissa.
- kellarimummu
muuttunut kirjoitti:
Päivitysongelmat ovat Antivirille ihan normaalia. On turha toivoa, että asia korjaantuu ajan myötä koska sitä päivää ollaan odotettu vuosikaudet 6 versiosta lähtien! Maksullisen version ostaneilla on nopeat palvelimet käytössään ja ilmaisversion käyttäjät joutuvat tyytymään tarkoituksella ruuhkaisiin palvelimiin. Se on myönnetty ihan julkisesti. Jotenkinhan käyttäjät on saatava ostamaan maksullinen versio!
Itse asensin 7 version jokin aika sitten ihan kokeeksi ja jälleen tuli petyttyä. Mikään ei ole parantunut vieläkään uudesta päivityssysteemistä huolimatta. Päivitysongelmia ehkä jopa enemmän kuin ennen ja sama vanha maksullisen version mainoskin pompsahtelee silmille entiseen malliin. Ei voi käsittää, miksi niin moni tyytyy tappelemaan ohjelman kanssa ja vielä kehuu sitä. Ei voi suositella kenellekään...kun Sinäkin sille päätit taas antaa uuden mahdollisuuden, kun kerrat koneellesi sitä taas "jokin aika sitten" tarjosit. Mikä siis veti miestä Antivirin puoleen?
Itse olen käyttänyt kaiketi reilun vuoden Antiviria ja itse olen ollut melko tyytyväinen ennen tätä suurta hyppyä 7-versioon, joka on (huom) beta-versio, tai ainakin riittävän tyytyväinen vaihtaakseni mihinkään muuhunkaan ilmaiseen virustorjuntaohjelmaan. Päivitykset takkuilivat silloin alussa minullakin, kunnes tajusin ruveta päivittämään ohjelmaa yöaikaan, jolloin liikennettä ilmeisesti on ko. palvelimille vähänlaisesti.
Käsittääkseni AVG:n ilmaisessa versiossa on sama meininki siinä, että lisenssin omaavat pääsevät paremmille palvelimille, tosin käytännön kokemusta ei AVG:sta ole muuta kuin se, että siskon koneeseen sen asensin, eikä toistaiseksi ole valituksia sieltä suunnalta kuulunut. Ehkä itsekin vielä tuohon suuntaan kuljen, tuossa AVG:ssa kun kaiketi ei ole tuollaista ärsyttävää, lähes koko ruudun täyttävää ponnahdusmainosta miellyttävää tietokoneenkäyttökokemusta häiritsemässä.
Nyt "seiskabetassa" nuo Antivirin ajastetut päivitykset eivät minulla ole vielä kai kertaakaan onnistuneet. Manuaalinen päivitys onnistuu paremmin, muttei sekään ongelmitta ja raportissa herjaa epäonnistumista, vaikka virustunnisteet ovat päivittyneet, kun ohjelman versiotiedoista katsoo.
Saa nähdä ovatko kokonaan ajamassa Antiviriä maksulliseksi, vähän on sellaisia väristyksiä ilmassa.. - holotna
kellarimummu kirjoitti:
..kun Sinäkin sille päätit taas antaa uuden mahdollisuuden, kun kerrat koneellesi sitä taas "jokin aika sitten" tarjosit. Mikä siis veti miestä Antivirin puoleen?
Itse olen käyttänyt kaiketi reilun vuoden Antiviria ja itse olen ollut melko tyytyväinen ennen tätä suurta hyppyä 7-versioon, joka on (huom) beta-versio, tai ainakin riittävän tyytyväinen vaihtaakseni mihinkään muuhunkaan ilmaiseen virustorjuntaohjelmaan. Päivitykset takkuilivat silloin alussa minullakin, kunnes tajusin ruveta päivittämään ohjelmaa yöaikaan, jolloin liikennettä ilmeisesti on ko. palvelimille vähänlaisesti.
Käsittääkseni AVG:n ilmaisessa versiossa on sama meininki siinä, että lisenssin omaavat pääsevät paremmille palvelimille, tosin käytännön kokemusta ei AVG:sta ole muuta kuin se, että siskon koneeseen sen asensin, eikä toistaiseksi ole valituksia sieltä suunnalta kuulunut. Ehkä itsekin vielä tuohon suuntaan kuljen, tuossa AVG:ssa kun kaiketi ei ole tuollaista ärsyttävää, lähes koko ruudun täyttävää ponnahdusmainosta miellyttävää tietokoneenkäyttökokemusta häiritsemässä.
Nyt "seiskabetassa" nuo Antivirin ajastetut päivitykset eivät minulla ole vielä kai kertaakaan onnistuneet. Manuaalinen päivitys onnistuu paremmin, muttei sekään ongelmitta ja raportissa herjaa epäonnistumista, vaikka virustunnisteet ovat päivittyneet, kun ohjelman versiotiedoista katsoo.
Saa nähdä ovatko kokonaan ajamassa Antiviriä maksulliseksi, vähän on sellaisia väristyksiä ilmassa..Helpistä Configuration, Updater, FAQ..?
- muuttunut
kellarimummu kirjoitti:
..kun Sinäkin sille päätit taas antaa uuden mahdollisuuden, kun kerrat koneellesi sitä taas "jokin aika sitten" tarjosit. Mikä siis veti miestä Antivirin puoleen?
Saa nähdä ovatko kokonaan ajamassa Antiviriä maksulliseksi, vähän on sellaisia väristyksiä ilmassa.."..kun Sinäkin sille päätit taas antaa uuden mahdollisuuden, kun kerrat koneellesi sitä taas "jokin aika sitten" tarjosit. Mikä siis veti miestä Antivirin puoleen?"
Ei mikään muu kuin se, että halusin nähdä mitä siinä on muuttunut. Pitää pysyä ajan hermolla. Jos se olisi toimiva ohjelma, saattaisin jopa harkita sen asentamista jollekin koneelle.
Itse käytän ilmaista Avastia, jossa ei ole vastaavanlaisia rajoituksia kuin näissä muissa. Tarkistaa päivitykset tunnin välein ja salaman nopeasti. Muutenkin paljon monipuolisempi ohjelma ja kaiken lisäksi suomen kielinen.
- CrackerZ
>Ensinnäkin, tämä haluaa päivittää itse itsensä joka päivä
No tuo on erinomaisen erittäin hyvä asia. Oma virustutkani hakee päivityksiä 3 tunnin välein.
>ensin pitää kysyä palomuurilta lupaa vähän sinne sun tänne.
Palomuurit keskimäärin kysyy lupaa saako päästä jonkun ohjelman nettiin mellastamaan. Ruksaa oletuskohtaisesti kyllä Antivirin tapauksessa.
>Toinen on se, että kun sitten avaan antivirin ja haen päivityksiä, niin siihen menee yks jumankauta ikuisuus!
3 päivää vanha virustietokanta on tietysti isompi, kuin 3 tuntia vanha. Tuohon voi olla niinkin yksinkertainen selitys, kuin yhteytesi nopeus.
>Virusohjelman tulee olla sellanen, että se hoitelee itse itsensä, päivitykset ja muut eikä siihen tarvi kiinnittää mitään huomiota.
Niinhän tuo Antivir yrittää :D - quiz
jumittaa eniten toimivaa ohjelmaa? Osaamaton mikrotukihenkilö.
"Toinen on se, että kun sitten avaan antivirin ja haen päivityksiä, niin siihen menee yks jumankauta ikuisuus! ensin pitää kysyä palomuurilta lupaa vähän sinne sun tänne"
Estät heti kättelyssä sen toimimisen...ei ihme jos kestää.
Minä en päästäisi tuollaista tukea koneelleni.- menee
Siihen muuten menee ikuisuus, olen samaa mieltä: ensin yrittää yhdistää jollekin 1-palvelimelle... ei saa yhteyttä (ja ehkä palomuuri kysyy lupaa sinne?). Sitten yrittää kakkoselle, ei onnistu. Sitten kolmoselle. Ja taitaa olla 6 niitä vuorollaan. Ja kun ei onnistu, niin alkaa taas ykkösestä. Melkoinen farssi.
- quiz
menee kirjoitti:
Siihen muuten menee ikuisuus, olen samaa mieltä: ensin yrittää yhdistää jollekin 1-palvelimelle... ei saa yhteyttä (ja ehkä palomuuri kysyy lupaa sinne?). Sitten yrittää kakkoselle, ei onnistu. Sitten kolmoselle. Ja taitaa olla 6 niitä vuorollaan. Ja kun ei onnistu, niin alkaa taas ykkösestä. Melkoinen farssi.
mun hakee automaattisesti ajastettuna ajankohtana, eikä tarvitse vaihdella mitään palvelimia.
Palomuurille olen antanut käskyn päästää avnotify ja antivirus updater ulos, On-Access File Guardilla täydet oikeudet, muilla rajoitetut.
Vaivaton, hoitaa skannauksenkin määrättynä ajankohtana. - kellarimummu
menee kirjoitti:
tuo ajastettu päivitys, klo 23. Eikä ponnahtanut edes se maksullisen version mainos esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869