elikä peli on zelda minish camp ( nimi ei oo oikeen kirojettu mutta ei se kai haittaa tunnistatte pelin silti kaiketi )... olen nyt hakenut sen ekan elementin... earth element.. (vai mikä olikaan )sitten kun pääsen sinne kylään mistä se alko... niin siellä se yks vartia sanoo et on *monstereita* ei voi päästää mua ja toinen sanoo et tarvii *passin*... yhteen suuntaan pääsin kun pitää oppii se isku... ja sit kun *kenkä* kaupassa on se pienennys juttu ja kengät on tiellä et ei pääse eteen päin...
elikä mitä mun tarvii tehdä että pääsen eteen päin?? voisko joku vastata mahdollisimman nopeesti... kiitos jo etukäteen
tsüsch :D
Zelda minish camp
en tiä mitään
1
200
Vastaukset
- landon2
vastaus 20 minuuttia myöhässä...
Sinun pitää oppia spin attack, http://www.zelda-solarus.com/images/z10/fragments/ch.png tuolla alavasemmalla (ei tuo puu) on tommonen talo, missä on tipu katolla. Mene sisään, ja juttele sen ukkelin/akkelin kanssa. mene yläoikealla olevasta portista (nyt pääset sinne, kun näytät spin attackin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593