Virtuaalilemmikki Tamagotchi

TaMa_FaNi<3

Tamagotchi on sellainen pieni virtuaalilemmikki jota pitää ruokkia,käyttää wc:ssä ja muista myös leikkiä Tamagotchin kanssa!Tamagotchi2 versiossa on tamakauppa sieltä voit ostaa tavaaroita ja herrkupaloja Tamagotchillesi ansaitsemillasi Gotchi-pisteillä.Gotchi-pisteitä saa kun leikit Tamagotchin kanssa.Suurin pistemäärä mitä voi saada on 9999.Minulla on tällähetkellä 9999 pistettä!
Kannaattaa leikkiä Tamagotchin kanssa paljon nuorena sillä Tamagotchi muuttuu Ihanan näköiseksi mitä enempi leikit sen kanssa nuorena!Kun tapaat muita Tamagotcheja vaikka annat lahjan kun tamagotchisi lähtee tarkista onko sen perässä savupilvi vai läyhkäkaasut jos on löyhkäkaasut Tamagotchisi on huonosti kasvatettu.Eli kun Tamagotchi hyppää toisen Tamagotchin luo tälläinen ilmestyy samanlainen juttu on myös jos pelaat ystäväsi kanssa peliä.

Tälläisiä ohjeita :)

21

2236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salama95

mul on tama 3 ja siin on 99000 raja pisteis. ja se on monin verroin parempi.

• tessa_

Mulla on tama3 Ja ohjeissa sanotaan että siltä saa jonku koodin jolla voi menna tama towniin.Mutta mä en oo saanut mitään koodia.Milloin sen saa.Ja mä oon keränny kuningaalle 2305 tama euroa.Ja kun menee tama towniin siellä annetaan ihan ekana se salasana niin mä paan sen mut mun tama sanoo et error mikä on syy!"????Auttakaa pliis

• prinsessa_peach
        tessa_ kirjoitti:

Mulla on tama3 Ja ohjeissa sanotaan että siltä saa jonku koodin jolla voi menna tama towniin.Mutta mä en oo saanut mitään koodia.Milloin sen saa.Ja mä oon keränny kuningaalle 2305 tama euroa.Ja kun menee tama towniin siellä annetaan ihan ekana se salasana niin mä paan sen mut mun tama sanoo et error mikä on syy!"????Auttakaa pliis

Mulla oli toi sama brobleema mut kun meet tamatowniin niin laitat siihen usernames ja sitte siihen tulee semmonen kirja ja se on passi.Sitte paina sen alapuolella GET PASSWORD paina siitä sitten siihen tulee numeroita niin älä tee mitään vaan mee tamallas peleihin selaat että siihen tulee PASSWORD meet siihen ja laitat sen koodin. O.K?

• TaMa FaNi
        tessa_ kirjoitti:

SE SALASANA= on sun username.username tulee siellä sun tamallas tamapisteiden jälkeen

• tamafanitama
        prinsessa_peach kirjoitti:

Mulla oli toi sama brobleema mut kun meet tamatowniin niin laitat siihen usernames ja sitte siihen tulee semmonen kirja ja se on passi.Sitte paina sen alapuolella GET PASSWORD paina siitä sitten siihen tulee numeroita niin älä tee mitään vaan mee tamallas peleihin selaat että siihen tulee PASSWORD meet siihen ja laitat sen koodin. O.K?

en tiiä jos sä tiiät, mut onko oikeest tama V4 tullut? jos on,niin hinta ja saaks sitä sellosta?

TARTTEN APUUUUUUUUUU!

• tessa_
        tamafanitama kirjoitti:

en tiiä jos sä tiiät, mut onko oikeest tama V4 tullut? jos on,niin hinta ja saaks sitä sellosta?

TARTTEN APUUUUUUUUUU!

Kyllä v4 tama on tullut. Sitä ei myydä suomessa mutta joissakin nettikaupoissa se löytyy.Ja erikois kiitos auttaneille.Mutta sitä kuningas juttu ei vilä toimi.aNNAN KUNKULLE RAHAA SE ANTAA SEN KOODIN,SYÖTÄN SEN KOODIN TAMATOWNIN LINNAAN MUT SE EI TOIMI MIKSI?????

• Apuaa pliis!

Moi. Mul on tamagotchi2. Tartten vähän tietoja. Eli: Kun meen kauppaan missä on se myyjätama,jonka yläpuolella lukee SHOP, painan monta kertaa A-näppäintä(siis sit ekaa) se myyjä muuttu ihan erinäköiseksi. Onko kukaan huomannut sitä? Tietääkö kukaan mitä se tarkoittaa? jos ei niin kertokaa mitä te luulette!

• hups

...

• AUTTAKAA pliis

Moi. Mul on tamagotchi2. Tartten vähän tietoja. Eli: Kun meen kauppaan missä on se myyjätama,jonka yläpuolella lukee SHOP, painan monta kertaa A-näppäintä(siis sit ekaa) se myyjä muuttu ihan erinäköiseksi. Onko kukaan huomannut sitä? Tietääkö kukaan mitä se tarkoittaa? jos ei niin kertokaa mitä te luulette!

• Tamagotchi_fani

Autan tässä nyt muutamia teistä...
        Eli, kyllä, Tamagotchi versio neljä on tullut. Minulla on sellainen. Huomasin, että jossain oli tieto, että tulee Tamagotchi versio 4.5!
        En tiiä, pitääkö se paikkaansa, että se 4.5 tulee, mutta olisihan se hauskaa.

Millaisia tamagotcheja teillä on? Minulla on nelonen. Se on läpinäkyvä ja siinä on vihreitä ja ruskeita tähtiä. Se on tällä hetkellä poika, ja sen nimi on Ari. Se on pikkuinen robotti. Kertokaa tekin omista Tamiksistanne!

Niin, ja jos painaa kolme kertaa shopissa A-näppäimestä, se muuttuu hassunnäköiseksi. Se johtuu siitä, että jos löytää netistä koodin siihen tamagotchiin, niin kaupasta saa ilmaisen tavaran! Nooh, tässä tämä minun piiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä viesti sitten oli. Toivottavasti tästä oli apua.

• mametchi
        Tamagotchi_fani kirjoitti:

Eli, kyllä, Tamagotchi versio neljä on tullut. Minulla on sellainen. Huomasin, että jossain oli tieto, että tulee Tamagotchi versio 4.5!

Millaisia tamagotcheja teillä on? Minulla on nelonen. Se on läpinäkyvä ja siinä on vihreitä ja ruskeita tähtiä. Se on tällä hetkellä poika, ja sen nimi on Ari. Se on pikkuinen robotti. Kertokaa tekin omista Tamiksistanne!

Niin, ja jos painaa kolme kertaa shopissa A-näppäimestä, se muuttuu hassunnäköiseksi. Se johtuu siitä, että jos löytää netistä koodin siihen tamagotchiin, niin kaupasta saa ilmaisen tavaran! Nooh, tässä tämä minun piiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä viesti sitten oli. Toivottavasti tästä oli apua.

AUTTAKAAAA.... MITEN NETISSÄ PÄÄSEE SINNE LINNAAN KO JOS MÄ PAINAN SIITÄ JA SIIHEN TULEE SE PASSWORD JA MÄ EN TIEDÄ MIKÄ SE ON NI MITE SE TEHDÄÄN

• Satskari
        Tamagotchi_fani kirjoitti:

MNulla on 1, 2, 3, 4 ja 4,5. Ne on kivoja

• IP
        Satskari kirjoitti:

MNulla on 1, 2, 3, 4 ja 4,5. Ne on kivoja

mikä se osote on nettii en älyy mitää näistä town jutuistaAA

• HERMORAUNIO

tiedätkö mitä pitää painaa kun on siellä (shop) ja on painanu neljä kertaa A nappulaa ja sille tulee se ilme ja pitäs sit syöttää se koodi?Siis miten sen koodin saa syötettyä????????
      PS.koita saada selvää mitä mä tarkotan..mulla menee hermot.

• boly

Sä näytät tietävän tamoista : D niin mitkä on ne kohdat jolla voi yhdistää tamat???

• Dannnkke

Mistä enää saa noita virtuaalilemmikkejä?

• KUCHIPATCHI

Miä voin sanoo, et mul o täl hetkel TAMAGOTCHI V5 ja mul oli joku V3 or V4.

• 3 4 5 ja 6 omistaja

Tamagotcheja yhdistetään ton infrapunan kautta siitä sydämmen kuvasta, se on ainakin 3, 4, 5 ja 6 versioissa, jotka siis itse omistan. Sydämmestä painat, ja jos yhdistät saman version kanssa, painat esim. "V5" "Jinsei" tms. Riippuu versiosta, mitä siinä lukee. Muussa tapauksessa "others".

Itselläni olisi sellainen kysymys, että mitä tulisi tehdä tamagotchin kasvun hidastamiseksi/nopeuttamikseksi & kuinka edistää ystävyyttä toisen tamagotchin kanssa? Esim. 4. versiossa, jossa on mahdollisuus saada poikasia toisen tamagotchin kanssa. Itselläni menee kuitenkin hyvin kauan, että saa koottua kaikki kasvot ja sydämmet kasaan. Kuinka siis nopeuttaa tätä?
      Onko paras vaihtoehto game, present vaiko visit?
      Kiitos avusta!

• Tamagotchit

Saako vielä tamagotcheja Suomesta?

• ikävä tamagotcheja

moi! :) mäki mietin tota juttuu et voiks noita viel ostaa suomesta? ku oon kattonu netistä, mut siin menee niin kauan... enkä kyl oo nähny niit kaupoissa sit vuodest 2010...että apua tarvitsisin jos joku tietää? :)

• Outo1

Ostin kirpparilta Tamgotchin. Siellä jossa saa nähdä Taman painon jne. lukee että 2vr, ja on musta ukkelin pää. Mitä tämä tarkoittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe