1.Millon ilmesty se liike-elämää vai mikä se nyt
onkaan? Joku puhu et se tulis 2.3.2006? Mitä
kaikkee uutta siinä on???
2.Mistä voikaan sen saunan ladata simssiin siis
yöelämään ku mulla on se nyt mut aion poistaa
asetuksen ku teen oman käyttäjätilin...?
3.Nii ja saisko sims 2 yöelämään tai sitte ku se
kauppa auki ilmestyy nii siihen mistään ladat-
tua vauvanvaunuja ym...kertoisko joku ossan jos
siihen voi?
4.Saako simssiin mitenkään vaihettua siihen naa-
purustoon ruohon väriä ku se on mulla aika
sellasta kellertävää ja mun kamulla on kans
sims ja sillä on sellasta ihanan rehevää ruohoo
simsisä...vai johtuuko se näytöstä????
Pari kysymystä Simssistä!
1
183
Vastaukset
- melliex
Vastaa niihin mihin nyt tiedän.. :)
1.Millon ilmesty se liike-elämää vai mikä se nyt
onkaan? Joku puhu et se tulis 2.3.2006? Mitä
kaikkee uutta siinä on???
-Eli sen nimi suomeksi on mahdollisesti Kauppa auki. Ja se tulee n. 2006 vuonna. Lue edellisiä keskusteluja, esim täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=1000000000000019&posting=22000000013658761
2.Mistä voikaan sen saunan ladata simssiin siis
yöelämään ku mulla on se nyt mut aion poistaa
asetuksen ku teen oman käyttäjätilin...?
-Tiedän harmillisesti vain, mistä sims1:n saa saunon... :/ Ja komoseenkaan en tiedä vastausta.
4.Saako simssiin mitenkään vaihettua siihen naa-
purustoon ruohon väriä ku se on mulla aika
sellasta kellertävää ja mun kamulla on kans
sims ja sillä on sellasta ihanan rehevää ruohoo
simsisä...vai johtuuko se näytöstä????
-Ei saa enään jälkikäteen, silloin kun luot uuden naapuruston, voit valita onko naapurustosi maasto rehevää yms. Mutta kun olet jollakin tontilla, oli siinä simperhettä tai ei asumassa, niin voit toki muokata sen maastoa vihreäksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708