kanssa koneelle,onko kellään nämä molemmat?Kun asensin tuon virustorjunnan,se ilmoitti,että Adaware tulisi poistaa,jotta virustorjunta-ohjelma toimisi kunnolla.Harmittaa,sillä koin ton Adawaren hyväksi käyttää,mietin,lataisinko sen uudelleen,jos vaikka toimisi...
Adaware sopiiko
6
364
Vastaukset
- Reepo
kokeile vaikka spyware ohjelmaa
- Häh?
Tarkoitatko Ad-Aware ja AVG? Minulla ne aina ovat toimineet hyvin yhdessä.
Kirjoittakoot muut mitä vain, mutta passiivinen suoja SpywareBlaster korvaa täysin skannaavan Ad-Awaren. Kokemusta on. - hyvin
mulla on molemmat,Ad-Aware on päällä koko ajan ja AVG:llä scannaan silloin tällöin,mutta AVG kyllä scannaa sähköpostin,kun asensin AVGeen ei se ilmoittanut mitään Awaren poistosta.hyviä kokemuksia molemmista vaikka on ME ja ei niin uusi tietsikkakaan,lisäksi on vielä Spybot,eikä ole rotikaisia ollut minkäänlaisia.
- AVG Antiviruksen
kanssa ole ongelmia ollutkaan,on tuo Spybot ja AVG hyvin tullut juttuun.En tiedä miksi se mulla poistatti sen Ad-awaren.Taidan sitten ladata sen uusiksi,ei kai kone siitä juntturiin iske ainakaan pahasti...
- Lait se A-A
AVG Antiviruksen kirjoitti:
kanssa ole ongelmia ollutkaan,on tuo Spybot ja AVG hyvin tullut juttuun.En tiedä miksi se mulla poistatti sen Ad-awaren.Taidan sitten ladata sen uusiksi,ei kai kone siitä juntturiin iske ainakaan pahasti...
nyt sisään AVG:n jälkeen, kun viimeksi menivät painvastoin.
- A-A
Lait se A-A kirjoitti:
nyt sisään AVG:n jälkeen, kun viimeksi menivät painvastoin.
Nydy onnistui.Hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511397- 639660
- 1385484
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak762544