ihan vaan muuten... Miten kauan kani elää ilman vettä? Älkää huoliko, EN ole ajatellut kokeilla!!! Siis ihan vaan mielenkiinnosta... Tuli mieleen kun näin yhen dokumentin...
Yksi kysymys
4
3799
Vastaukset
- höpö
.. mutta älä tosiaan kokeile:)
hyvä jos mun kani juo ees kerran päiväs, niin kai se nyt jonkin aikaa eläis... MUTTA ÄLÄ KOKEILE!!!ja ihan aattelin vaan huomauttaa niin jos joku hullu ois kokeillu niin tuskin se sitä kertos.. mistä sitä tietää kauan ne eläis ,täytyyhän se kokeilla.. eli jokuhan jäi itse teosta kiinni paljastaessaan:D no hyvää jatkoa ja anna pupullesi vettä. - vain
ei kai kauhean kauaa, kun kanithan ei muutenkaan paastoamista kestä kamalan kauaa. Ei kyllä tietoa kuinka kauan ilman vettä kestää, jos ilman ruokaa kestää vain parisen päivää tms...
- ole ajatellutkaan kokeilemi...
En ole hullu, siis ihan muuten vaan kysyin, kun aloin pohtimaan sitä!!! Ei huolta minä en sentään niin pitkälle menisi, että kokeilemaan alkaisin!!! No, kiitos vastauksista!
- Hulda
ole ajatellutkaan kokeilemi... kirjoitti:
En ole hullu, siis ihan muuten vaan kysyin, kun aloin pohtimaan sitä!!! Ei huolta minä en sentään niin pitkälle menisi, että kokeilemaan alkaisin!!! No, kiitos vastauksista!
KAnithan saa vettä muualtakin kuin juomalla juomapullosta. mm. kurkusta, salaatista, omenasta sun muusta vesipitoisesta ruoasta. Tiedän kyllä monia kaneja jotka tuskin koskevat vesikuppiinsa ja silti saavat kaiken tarvitsemansa ruoastaan.
Mutta luulempa että kani selviää ilman vettä muutaman päivän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624