Tässä taas sarjassa typeriä kysymyksiä..
Kun saavun heatrow:lle ja vaihdan terminaalia jatkolennolle mennessäni (saavun muistaakseni 4 ja uusi lähtö ensimmäisestä) niin onkos se heatrow express jolla terminaalista pääsee toiseen? siis siinä oikealla puolella ennen laukkujen palautuspaikkaa?
Mä olen niin hermona tosta koneenvaihdosta et pakko selvittää etukäteen mihin suuntaan pitää kavellä... kiitos vastauksista!
heatrow
6
770
Vastaukset
- ohjeita
Itse olen vaihatnut konetta Heathrow'ssa kahdesti ihan tässä lyhyen ajan sisällä.
Lentokenttä on valtava, mutta (tai juuri siitä johtuen) opastukset hyvät. Älä siis usko kuulopuheita, vaan seuraa nuolien ja kylttien viitoittamaa selkeää tietä kohti määränpäätäsi äläkä lähde sooloilemaan. "Transit" on avainsana lentoa vaihdettaessa; olet siis transit passenger kun vain vaihdat konetta kentältä poistumatta.
Kyltit kyllä johdattavat sinut suoraan bussin ovesta sisään ja bussista poistuessasi oikeaan paikkaan. Eksymisen riski on siis pieni kunhan maltat olla lähtemättä soveltamaan liikaa itse ja omaat edes jonkin verran englannin kielen taitamusta.- näin on
Koneenvaihdon periaatteet jokaikisellä kentällä ovat ihan samat ja homma onnistuu opasteita seuraamalla ja epäselvissä tapauksissa henkilökunnalta kysymällä.
- Lentokentän Kuluttaja
Heathrow expressillä pääset kentältä Paddingtonin asemalle Lontoon keskustaan, mutta myös terminaaleista 1,2 tai 3 terminaaliin 4.
Joten periaatteessa voit käyttää Heathrow expressia tai sitten bussilla. Saapuessasi terminaaliin 4, kysy missä on "Flight Connections Centre", ja pyydä heitä neuvomaan bussiin terminaaliin 1.
Hyvää matkaa :-)- plaaaa
vaihtaminen on tosi helppoa...itse vaihdoin 1 terminaalista 5 terminaaliin n. 15 min. kun oli "vähän" kiire edellisen lennon myöhästymisen takia...mutta en varmaan koskaan ole juossut yhtä lujaa :D ...ja ystävällinen henkilökunta päästi turvatarkastuksessa jonon ohi...
- Matkaaja
plaaaa kirjoitti:
vaihtaminen on tosi helppoa...itse vaihdoin 1 terminaalista 5 terminaaliin n. 15 min. kun oli "vähän" kiire edellisen lennon myöhästymisen takia...mutta en varmaan koskaan ole juossut yhtä lujaa :D ...ja ystävällinen henkilökunta päästi turvatarkastuksessa jonon ohi...
Heathrown terminaali 5 on vasta rakenteilla ja valmistuu 2008.
- plaaa
Matkaaja kirjoitti:
Heathrown terminaali 5 on vasta rakenteilla ja valmistuu 2008.
..tuli kirjotusvirhe..tarkoitin 4 terminaalia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844