Ja kuinka moni töissä olevista on totaaliyh?
Uskaltaisin väittää totaaliyh:den johtavan täystyöttömyyteen. Silloin siis olisi ehkäistävä tot.yh:ta jo yhteiskunnankin kannalta. Eriäviä mielipiteitä perusteluineen?
Jos olen oikeassa niin valtion ei olisi kannattavaa kannustaa yh:een kuten nyt vaan panostettava ydinperheeseen. Olenko väärässä? Miksi?
Kuinka moni
12
1219
Vastaukset
- moni?
Ihan sama. Kuinka moni liitossa tai eronnut on töissä??
- LilyFly
ja Tilastokeskuksen sivut kertovat toista...Suurin "sosiaalisesti ruokittava" elinmuoto on "yksin elävät miehet" ei yh-äidit....=)
TommyG...faktoja pöytään. Linkkejä, lähteitä, perusteluja....Missä ne viipyvät????
Loppu lätinä...plaah...Sattuu sitä "paremmissakin piireissä"...Lue vaikka uusin IltaLehti tai Häkkisen elämänkerta....=)- Pariton I
Yksinhuoltajat kasvattavat kuitenkin tulevia veronmaksajia ja tämähän on satsaus tulevaisuuteen.
Mitä hyötyä yhteiskunnalle on näistä sosiaalisesti ruokittavista yksinelävistä miehistä?
- yh jos
olet sitä mieltä että on näin.
- totaali-yh
joka toinen vasenkätinen on työtön. Olen yh:na ollessani ollut koko ajan työssä. Nyt en siis ymmärtänyt koko tuota sun avaustasi,miksi yh muka olisi senkummemmin työtön kuin kukaan muukaan.
Ja miten muka yhteiskunta kannustaa yksinhuolatjuuteen, ei mitenkään.
Mene ja ala opiskelemaan sosiaalialaa niin ymmärrät jotain puhumastasi. - ylityöläinen
Eriävä mielipiteeni on tässä: Olet väärässä
Perusteluni: Olet "TommyG"
*hihittää*- Aikuisten oikeesti
Arvaisnhan minä että vaihrat niciä.
On tainnut mies parka saara naisilta pakit kun täällä kiukkuttelee.
JOs näin on niin nainen ei varmaankaan jaksanut isoa vauvaa hoitaa.
- ´Nitta`
Olen totaali yh ja opiskelen SIKSI että pääsisin töihin. Haluan töihin ja odotan jo kovasti sitä.
Se, että olen yh, ei liity millään tavalla siihen, että olen töissä tai kotona. Vaikka olisin ydinperheen äiti, olisin ollut sen kolme vuotta kotona, sitten opiskelemaan ja sen jälkeen töihin, kuten nytkin.
Minä soisin jokaiselle lapselle hyvän ydinperheen, missä olisi paljon rakkautta ja välittämistä, mutta koska maailma ei ole mustavalkoinen, eivät ihmisetkään ole enkeleitä, elämä ei mene kuten haluaa, mutta silti sitä voi elää sen mukaan miten haluaa. Minä jäin yksinhuoltajaksi, mutta se ei muuttanut suunnitelmiani yhtään. - 100%
Olen täyspäivätöissä ja total-yh.
JA totaltäyspäinen vielä toistaiseksi. - kanuunamamma
totaaliyh olen, ja vuoroduunia teen.
Nytkin juuri tulin iltavuorosta.
Työttömänä en ole ollut koskaan. - Irsku75
Opiskelin viime vuoden ja nyt olin vuosiin työtön 7 viikkoa.. maanantaina alkoi työt..=)
- tuuli-juulia
Vuoden alusta oon ollut taas vaihteeks töissä päätoimisen opiskelun (yliopisto) sijasta; vaihtelu virkistää :) Nyt on tarkoitus tehdä töitä niin kauan kuin niitä riittää ja hoidella opiskeluja vähän rennompaa tahtia siinä sivussa.
Tilanne huoltajuuden suhteen on paperilla yhteishuoltajuus, käytännössä isä osallistuu "projektiin" soittamalla lapselle viitisen kertaa vuodessa. Syy yhteishuoltajuuteen on, ettei lapsen isä suostunut antamaan huoltajuutta enkä ole halunnut ja jaksanut lähteä käräjöimään...
Minun kohdallani ero johti suurempiiin mahdollisuuksiin työelämän ja opintojen suhteen, koska mies vastusti kaikkea koulunkäyntiä eikä oikein arvostanut työntekoakaan. Perhe-elämästä tuli eron myötä helpompaa, joten voimat riittävät nykyisin paremmin samoin itseluottamus. Mielestäni yhteiskunnan ei tarvitse erityisesti kannustaa yksinhuoltajuuteen, mutta on hyvä, että nykyään ihmisten on mahdollista erota suhteesta, jossa on paha olla, ja pelastaa siten oma elämänsä ja mielenterveytensä, ja tarjota lapsilleen turvallisempi lapsuus. Ydinperhe on tietenkin paras vaihtoehto, mikäli se toimii kaikkien perheenjäsenten parhaaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558