Palsta 50+ sinkuille

Sellaista

tarvitaan. Naimisissa olevat vinkuvat täällä aina että joko taas puhutaan seksitä, seurustelusta, flirttailusta ym. Eikö kannattaisi laittaa tuonne suhteet palstalle ihan oma 50 sinkut palsta. Saataisiin rauhassa puhua niistä aiheista ikäistemme kanssa. Siellä olisi sitten pariutuneilta pääsy kielletty:)
Kuka kannattaa ideaa? Kukahan sen toteuttaisi:#
Treffit ja chatti ovat kuitenkin eri asia kuin keskustelupalsta.

24

4093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvieläkurja

      mistä päättelet, että sinkuilla ei olisi muuta mielessä kuin seksi, seurustelu ja flirtti???

      Sinkku on ihminen, omasta mielestää yhteiskunnan kelpo jäsen, hänellä on oman ikäluokan kokemukset ja hän syö samaa ruokaa ja katsoo samat ohjelmat ja astuu samaan koirankakkaan kuin pariutuneet. Seuraavaksi kai halutaan oma palsta eronneille ja leskille ja jätetyille ja jättäneille ja ....

      • eilatti

        mut olen kanssasi samaa mieltä, eiköhän tänne mahdu keskustelemaan niin sinkut kuin varatut. Ei mua ainakaan häiritse, jos jotkut täältä vaikkapa löytävät toisensa, niinhän se käy tuolla nk. live-elämässäkin. Enempi mua ainakin ottaa päähän kaikenmaailamn marisijat ja jeesusttelijat.


      • saivartele!

        Kyllähän ne lesket ja eronneet ym. kuuluvat uusiosinkkuihin. Se olisi sellainen palsta jossa voisi ehdotella tanssimaan, lenkille, syömään ulos ym. ihan rohkesti ilman että se heti poistetaan tai joku tekosiveä rouva/herra henkilö alkaa paheksua että ei tämä ole mikään treffipalsta. Kun olisi selkeästi 50 vapaiden ihmisten keskustelupalsta jossa saisi rohkeasti hakea seuraa niin ei kellään olisi nokan koputtamista. Sehän olis jännää kun ihmiset kilpailisivat samastakin ihmisestä, juttelisivat julkisesti ja olis jännää nähdä kuka voittais kisailun ja pääsis mehulle kulloinkin:)
        Sähän voisit kaikin mokomin jutella tällä palstalla koirankakoista.
        Miks olet niin nuiva 50 ihmisten seksuaalisuuden suhteen? Kurjaa kun aina jonkun täytyy alkaa nipottaa hyviä ideoita vastaan.
        Noh, ne on niitä joille tehdään jatkuvasti ohareita, kaiketi. Sitten ei sais muillakaan olla kivaa:/


      • ollut
        eilatti kirjoitti:

        mut olen kanssasi samaa mieltä, eiköhän tänne mahdu keskustelemaan niin sinkut kuin varatut. Ei mua ainakaan häiritse, jos jotkut täältä vaikkapa löytävät toisensa, niinhän se käy tuolla nk. live-elämässäkin. Enempi mua ainakin ottaa päähän kaikenmaailamn marisijat ja jeesusttelijat.

        sitten sen verran vähän täällä. Sefu poistaa heti jos joku hakee seuraa täällä. Ja niitä seksikielteisiä juttujakin on ollut. Saisivat tällä palstalla jutella rauhassa puuronkeitosta ja rakkaista aviopuolisoistaan.


      • eilatti
        saivartele! kirjoitti:

        Kyllähän ne lesket ja eronneet ym. kuuluvat uusiosinkkuihin. Se olisi sellainen palsta jossa voisi ehdotella tanssimaan, lenkille, syömään ulos ym. ihan rohkesti ilman että se heti poistetaan tai joku tekosiveä rouva/herra henkilö alkaa paheksua että ei tämä ole mikään treffipalsta. Kun olisi selkeästi 50 vapaiden ihmisten keskustelupalsta jossa saisi rohkeasti hakea seuraa niin ei kellään olisi nokan koputtamista. Sehän olis jännää kun ihmiset kilpailisivat samastakin ihmisestä, juttelisivat julkisesti ja olis jännää nähdä kuka voittais kisailun ja pääsis mehulle kulloinkin:)
        Sähän voisit kaikin mokomin jutella tällä palstalla koirankakoista.
        Miks olet niin nuiva 50 ihmisten seksuaalisuuden suhteen? Kurjaa kun aina jonkun täytyy alkaa nipottaa hyviä ideoita vastaan.
        Noh, ne on niitä joille tehdään jatkuvasti ohareita, kaiketi. Sitten ei sais muillakaan olla kivaa:/

        enhän mää mittä nipota. Eks semmone palsta jo ol, ku esim. toi Suomi-treffit? Vai olenk mää iha vääräs?
        Mut, ku asia tolt sun selkeemmi antamalt kantilt katto, ni en mä ol ollenkka vasta.
        Anteeks ny, jos olinki liian äkkinäine miälipitessän.
        Missäs me ruvettais puuhama tämmöst ja mite?


      • tässä***
        eilatti kirjoitti:

        enhän mää mittä nipota. Eks semmone palsta jo ol, ku esim. toi Suomi-treffit? Vai olenk mää iha vääräs?
        Mut, ku asia tolt sun selkeemmi antamalt kantilt katto, ni en mä ol ollenkka vasta.
        Anteeks ny, jos olinki liian äkkinäine miälipitessän.
        Missäs me ruvettais puuhama tämmöst ja mite?

        just pähkäilen että miten sellaisen sais yleisön pyynnöstä..
        Mulla ei ole kokemusta siitä Treffipalstasta, mutta eikös se ole jokin profiilipalsta jossa lähetetään meilejä ihmisille, eikä siellä voi edes selata kuin muutaman ellei rekisteröidy. Se ei ole mikään julkinen keskustelupalsta.


      • on jo
        tässä*** kirjoitti:

        just pähkäilen että miten sellaisen sais yleisön pyynnöstä..
        Mulla ei ole kokemusta siitä Treffipalstasta, mutta eikös se ole jokin profiilipalsta jossa lähetetään meilejä ihmisille, eikä siellä voi edes selata kuin muutaman ellei rekisteröidy. Se ei ole mikään julkinen keskustelupalsta.

        deittipalvelu ja palsta


      • on KESKUSTELUpalsta
        on jo kirjoitti:

        deittipalvelu ja palsta

        50 SINKUILLE? Saisinko osoitteen.


      • veit sanat suustani
        saivartele! kirjoitti:

        Kyllähän ne lesket ja eronneet ym. kuuluvat uusiosinkkuihin. Se olisi sellainen palsta jossa voisi ehdotella tanssimaan, lenkille, syömään ulos ym. ihan rohkesti ilman että se heti poistetaan tai joku tekosiveä rouva/herra henkilö alkaa paheksua että ei tämä ole mikään treffipalsta. Kun olisi selkeästi 50 vapaiden ihmisten keskustelupalsta jossa saisi rohkeasti hakea seuraa niin ei kellään olisi nokan koputtamista. Sehän olis jännää kun ihmiset kilpailisivat samastakin ihmisestä, juttelisivat julkisesti ja olis jännää nähdä kuka voittais kisailun ja pääsis mehulle kulloinkin:)
        Sähän voisit kaikin mokomin jutella tällä palstalla koirankakoista.
        Miks olet niin nuiva 50 ihmisten seksuaalisuuden suhteen? Kurjaa kun aina jonkun täytyy alkaa nipottaa hyviä ideoita vastaan.
        Noh, ne on niitä joille tehdään jatkuvasti ohareita, kaiketi. Sitten ei sais muillakaan olla kivaa:/

        hyvä kirjoitus, olisipa niitä muitakin
        näin avarasti ajattelevia, myös miehiä


      • aivan samaa
        saivartele! kirjoitti:

        Kyllähän ne lesket ja eronneet ym. kuuluvat uusiosinkkuihin. Se olisi sellainen palsta jossa voisi ehdotella tanssimaan, lenkille, syömään ulos ym. ihan rohkesti ilman että se heti poistetaan tai joku tekosiveä rouva/herra henkilö alkaa paheksua että ei tämä ole mikään treffipalsta. Kun olisi selkeästi 50 vapaiden ihmisten keskustelupalsta jossa saisi rohkeasti hakea seuraa niin ei kellään olisi nokan koputtamista. Sehän olis jännää kun ihmiset kilpailisivat samastakin ihmisestä, juttelisivat julkisesti ja olis jännää nähdä kuka voittais kisailun ja pääsis mehulle kulloinkin:)
        Sähän voisit kaikin mokomin jutella tällä palstalla koirankakoista.
        Miks olet niin nuiva 50 ihmisten seksuaalisuuden suhteen? Kurjaa kun aina jonkun täytyy alkaa nipottaa hyviä ideoita vastaan.
        Noh, ne on niitä joille tehdään jatkuvasti ohareita, kaiketi. Sitten ei sais muillakaan olla kivaa:/

        mieltä sun kanssasi.Ei kun jutut pystyyn vaan ja menoksi,


      • Anonyymi
        eilatti kirjoitti:

        mut olen kanssasi samaa mieltä, eiköhän tänne mahdu keskustelemaan niin sinkut kuin varatut. Ei mua ainakaan häiritse, jos jotkut täältä vaikkapa löytävät toisensa, niinhän se käy tuolla nk. live-elämässäkin. Enempi mua ainakin ottaa päähän kaikenmaailamn marisijat ja jeesusttelijat.

        Näin on.


    • Ihan vapaasti

      Lue etusivulta tarkemmin

      • uusiosinkkun aamupuuroa

        muutenkaan jaeta ihmisiä eli eikös edes kaupassa saa kohta jutella ensin kysymättä:oletko sinkku vai varattu?Miksi me ei täällä voida keskustella kaikesta ja kyllä sinkkukin puuroa keittää.


      • keskustella
        uusiosinkkun aamupuuroa kirjoitti:

        muutenkaan jaeta ihmisiä eli eikös edes kaupassa saa kohta jutella ensin kysymättä:oletko sinkku vai varattu?Miksi me ei täällä voida keskustella kaikesta ja kyllä sinkkukin puuroa keittää.

        mutta saakos tällä palstalla kysellä varatuilta että tuletkos mun kanssani tänään tanssimaan ja kynttiläillalliselle? Voi kiesus mikä älämölö siitäkin nousisi. Onhan täällä mukavia ja suvaitsevaisiakin mutta on pieni joukko ilkeitäkin jotka kyttäävät tilaisuuta saada hyökätä kimppuun ja ruveta pilkkaamaan.
        No voihan tälläkin palstalla ihmiset laittaa nikkinsä perään VA=vapaa tai PS eli parisuhteessa niin ei ala ehdottelemaan varatuille:))


      • Anonyymi
        uusiosinkkun aamupuuroa kirjoitti:

        muutenkaan jaeta ihmisiä eli eikös edes kaupassa saa kohta jutella ensin kysymättä:oletko sinkku vai varattu?Miksi me ei täällä voida keskustella kaikesta ja kyllä sinkkukin puuroa keittää.

        Kylää jos joku minulle kaupassa,metsäpolulla,hiihto ladulla ym. juttelee , juttelen takaisin.Harmitonta juttelua : En kysy onko henkilö sinkku?Teenkö väärin ?Sinä vaihessa ,jos lian usein lähiö törmää ja alkaa enempi tutavutta tekemään.Esim. Kahvin varjolla kotiini. Alankin kysymään sitä hänen oikea elämää ja itseäni en sotke miehen jolla Vaimo tai pari suhde ja niin kuin vähän salaa halua tavata.Hälytys kello alkaa heti soimaan kun kysyy: keitätkö kahvit . Olen en! Mies joka vapaa, kysyy jos haluu enempi tutustua Tervetuloa kotiini kahville.Tai pytää julkinen paikka kahvila kaikkien silmien alle. Ei änkeä naisen kotiin heti.Olenko väärässä?No oma periateni en jaa miestä,enkä ala pelehti varattujen miesten kanssa.Helsinki 94


    • leipäpappiM

      vaan, minäkin ihan mielelläni lueskelen laajan ihmiskirjon juttuja. Vastaan myös joskus. Saa sitä täälläkin vokotella jos se siltä tuntuu. Eikä sitä niitä treffejä kaikkien kanssa tehdä. Lähetäämpäs siitä että meillä aikuisilla on sallittua puhua tällä palstalla mistä vaan. Jotka vinkuu, niin antaa vinkua. Kyllähän tuohon sivulle sopii vastustajiakin, ompahan rattosampaa.

      • toivontytär

        vois toteuttaa ken haluaa, jos tahtoo vaihtaa ajatuksia tietyn henkilön kanssa niin kohdistaa asiansa suoraan hänelle.olishan se kyllä kiva tietää kuka oikeesti hakee kumppania, vai..


    • totuudenmukaisuus

      Jos itse tiedostaa mitä tarpeita on täyttämättä ja toteutta ne niin silloin sisäinen ja ulkoinen todellisuus on yhdensuuntaiset eikä tule katkeroitumista eikä ahdistusta....Nykyiset suhteet ovat paljonkin riippuvuussuhteita ja siihen liittyy hylkäämisen tulemisen pelkoa... Aito Raukkaus on aivan muuta ........??????

    • Mitäkä.mies

      Mielestäni palstan suola on erilaiset ihmiset ja onko sivilisäädyllä merkitystä täällä? Olemme lopuksi kuitenkin vain nimimerkkejä,tai sen takaa keskustelevia yksilöitä.
      Ainakaan minua ei häiritse mikään vaikka olen varattu ja toisaalta olen ollut täällä myös sinkkunakin..
      Onjan noita treffipalstoja halukkaille tarjolla.
      Annan kaikkien kukkien kukkia,kukkia vaan.

    • 60plus

      Eiköhän täällä ole jo ihan riittämiin palstoja. Jos keskusteluketjun otsikko on osuva, niin siitä lukija tietää mitä odotettavissa on eikä tarvi mennä lukemaan juttuja, jotka ei itseä kiinnosta.

      Mutta ainahan maailmasta löytyy jos jonkinlaista mielensäpahoittajaa.

    • Anonyymi

      onko kukaan hereillä

    • Anonyymi

      onko naisia kuulolla

    • Anonyymi

      Mukava nainen raaseporissa

    • Anonyymi

      Varatuille on vaikka kuinka paljon palstoja missä käsitellä parisuhteitaan. Tämän lisäksi on seksipalstat.

      No kuin vaan narsistit ovat pilanneet sinkkuosiot, ei ne enää sinkkuja kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe