voi saatana kuka on se jätkä joka oli perjantaina westissä. kalju ja vitusti tatuointeja!joku sampo tai sampa! ihana mies jäin yksin kun en kehdannu ehdottaa itseäni sille:( joku sano mulle et sitä ei saa kukaan???? epäilen! jos minusta on kyse :)sen kaveri oli jukka ja joku jannike tai jotain........olen asunu kokkolas vuoden mut vittu mikä uros sonni!!!!!
komeeeeeee
9
4350
Vastaukset
- Silja
,,,
- Dunari
Jos olet noin varma saamisestas, niin ihmettelen mikset stten meny jutteleen??????
- ei hyvä!
Sinuna pysyisin kaukana koko tyypistä jos se on se miksi luulen!
Unohda koko juttu ja hae parempaa seuraa! - koslotti
Kun itse kehuu itsensä niin on mieluista luettavaa.Olisit nyt käyttänyt miehenä vähän siistimpää kieltä niin ois joku voinnu uskoakkin.
- Kova
Juuri! Vähän yksinkertainen kundi kirjoittelee tänne itsestään ja vielä naisena! Hah-hah-haa!
Pässihän se on joka itseään leimaa (tatuoi), mutta nämähän nyt on näitä "Shield"-pellejä (hei, se on satua, älkää hyvät ihmiset ottako sitä tosissanne!). - heh heh
Kova kirjoitti:
Juuri! Vähän yksinkertainen kundi kirjoittelee tänne itsestään ja vielä naisena! Hah-hah-haa!
Pässihän se on joka itseään leimaa (tatuoi), mutta nämähän nyt on näitä "Shield"-pellejä (hei, se on satua, älkää hyvät ihmiset ottako sitä tosissanne!).ei ole eka kerta kun samppa kehuu itseään netissä.menis jo hoitoon!!
- Tyttö.
heh heh kirjoitti:
ei ole eka kerta kun samppa kehuu itseään netissä.menis jo hoitoon!!
Olen seurustellu sampan kaa 1/2 vuotta jo, ja ihana on, sydän puhdasta kultaa ja tosi herrasmies . Tunnetaan rehellisenä ja hyvämaineisena ympäri suomea. Kateellisille terveisiä et samppa on minun!!
- lihanaa
Tyttö. kirjoitti:
Olen seurustellu sampan kaa 1/2 vuotta jo, ja ihana on, sydän puhdasta kultaa ja tosi herrasmies . Tunnetaan rehellisenä ja hyvämaineisena ympäri suomea. Kateellisille terveisiä et samppa on minun!!
ihahaa!
- tohtori kildar
lihanaa kirjoitti:
ihahaa!
Tauti päällä.hehh heehh heehhhheeeeh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623