Moro!
Tarkotus olisi lähteä parin kaverin kanssa heinäkuun alussa espanjaan asumaan kuukaudeksi tai kahdeksi. Mitä kaupunkia suosittelet ( 25 v.), kun tarkoitus on bilettää mahdollisimman paljon, ottaa aurinkoa ja tehdä pieniä reissuja.
Kiitti avusta, olis kiva jos joku voisi jeesata hieman ja kertoa vinkkejä. Olen kuullut että Benidorm ainakin olisi menokohde?
Vilkas nuorisokohde
6
1180
Vastaukset
- -C-
Benidorm on brittien valtaama, mut jos tykkaa oykkaroivist briteist ni sinne vaan... Itse en sinne menis.
- sirpa77
Olen asunut espanjassa yhteensä 6 vuotta.
Costa del solilla, fuengrikolassa, torre molinoksessa ja santa cruzissa kanarian saarilla. Lomaillut paljon näillä saarilla. eli kokemusta on sekä manner espanjasta ja kanarian saarilta.
Riippuu minkälaista työtä olet valmis tekemään? Vai millä aiot elää? Kanarian saarilla saa hyvin töitä baareista, lomaosake myyjänä, sisäänheittäjänä ym. Ja bilepaikkoja löytyy joka lähtöön saarilta.
Solilla on myös hyvä meininki ja tykkäsin asua siellä (3v). Itse olin siellä töissä kosmetologina ja bilepaikkoja oli enempi kuin ehti juhlia.
Viestisi perusteelle ehdottaisin solia, sillä luulen että haet "kaupunkimeininkiä" tai sitten santa cruzia tai muita bieltyspaikkoja esim. ingelsiä. Torre molinos on myös hieno paikka, siellä asuin 2vuotta.
Asunnonhaku ilmoituksia kannattaa laitta nettiin esim. paikallisiin lehtiin. Saa huomattavasti halvemmalla. Mutta muuten vuokrat kyllä ovat melkein suomen luokkaa. Itse asuin solilla 64 neliön kaksiossa, hieno kattohuoneisto, jumalattoman iso parveke jossa oli kiva pitää bileitä. Ihan keskustassa ja vuokra oli 450 euroa.
Kysele vielä jos haluat! En nyt keksi muuta kerrottavaa. - Nati
Espanjassahan on bilepaikkoja vaikka millä mitalla. Itse jos olisin lähdössä niin menisin Barcelonaan, löytyy mahtavia nähtävyyksiä (Gaudi), paljon baareja ja ranta.
Benidorm on aikamoinen turistirysä, samoin kuin koko Costa del Solin alue. Mutta on siellä Benidormissa kyllä mahtavia yökerhojakin. Yksi kaupunginosa on jopa nimetty Disco Benidormiksi!! Siellä yökerhot aukeaa vasta puolenyön jälkeen ja ovat sitten auki aamuun asti! Yökerhot on valtavia, uima-altaat ja kaikki. Rannat on Benidormissa brittien valtaamia, mutta siistejä ja hienoja. Ostosmahdollisuudet on ihan ok. Ja kovin pitkä matka ei ole suuriin kaupunkeihin kuten Alicante ja Valencia. Päiväretkiä varten rannikolta löytyy tosi kauniita pikku kaupunkeja kuten Altea, Calpe ja La Vila Joiosa, joissa ne rannatkaan ei ole niin täynnä.
Jos sulla jotain kysyttävää niin vastailen mielelläni!- Jussi
Sirpa77 muka asunut 6 vuotta Espanjassa ja siinä ajassa ei opi edes kirjoittamaan kaupunkien nimiä oikein??
- sirpa77
Jussi kirjoitti:
Sirpa77 muka asunut 6 vuotta Espanjassa ja siinä ajassa ei opi edes kirjoittamaan kaupunkien nimiä oikein??
kyllä olen asunut 6 vuotta espanjassa ja huomasin itsekkin että tuli kirjoitusvirheet kun kiirressäni kirjoitan tässä työn ohella...
Suomeen palasin lokakuussa eikä ole enää haluja asua ulkomailla, se tuli koettua ja nähtyä. Mutta ei koskaan voi sanoa ei koskaan... - Tomppa
sirpa77 kirjoitti:
kyllä olen asunut 6 vuotta espanjassa ja huomasin itsekkin että tuli kirjoitusvirheet kun kiirressäni kirjoitan tässä työn ohella...
Suomeen palasin lokakuussa eikä ole enää haluja asua ulkomailla, se tuli koettua ja nähtyä. Mutta ei koskaan voi sanoa ei koskaan...Kiitos kauheesti hyvist vinkeist. Taidetaan suunnata tuonne Costa Del Solin alueelle sitten asumaan pariksi kuukaudeksi. Kiitti viel!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623