kannattako ostaa nämä liivit------>http://kauppa.varusteleka.fi/tuotteet/index.php?nayta=vpr-vestsfblk
Liivit
5
348
Vastaukset
- roponen
...noi hienoilta ja taskut on ainakin tarpeeksi isot . Itse en ostaisi sillä liivejähän minä en tarvitse...
- justse.,...,.
Halvat
Taskuihin menee moni eri lipas
- Vetoketju on heikko
- Kangasmateriaali ei ole kovin kestävää, mutta toki pitäisi kestää airsoft käyttö
- Taskut eivät ole tiiviit
Itse suosittelen että ostat samalta sivustolta WEB-TEX tactical vest:it, maksaa parikymppiä enemmän mutta ne ovat paljon kestävämmät ja laadukkaammat. - nopejope
no jos en haluaisi juuri web-texejä niin mitä muuta suosittelette?
- Reiska
Eagle, blackhawk, splav, web-tex...
Ei ainakaan vipereitä.
- sollttu-poika
VARMAANKI ON AIKA EDULLISETKIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249