Pedofiileille ja raiskaaille oma tuomari

Huhtiniemessä on vielä tilaa

Nimittäin se Huhtiniemem sotatuomari ,mikäli hengissä . Lakina käytettäisiin sodanaikaisia lakeja ilman mielenterveyden rangaistusta laskevia pykäliä. Tuomari vaan viitois miehiä riviin kuopan reunalle ja muutaman kymmenen sentin sijoitus yhteiskunnalta ratkaisisi ongelman. Lakia voitaisiin soveltaa myös taannoisiin rikollisiin ja Jammu-setäkin pääsisi potrettiin. Näitä saatanan lastenhiplaajia ja raiskaajia on turha hoitaa. Kyllähän ne teeskentelevät koeajan ajan parantuneensa mutta sitten sama ralli jatkuu. Pedofilia on vika päässä ,joka helpottaa pienellä reiällä päässä ja vähän isommalla takaraivossa. Tuttavapiiriin on sattunut liian monta nuorta aikuista joille tehty kaikkee paskaa. Vituttaa tämä hyysääminen.

45

3176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansalainen yksin

Nyky-yhteiskunnan politiikka on sitä, että palkataan virkamiehiä hoitamaan vaikkapa lasten asioita. Mutta kaikissa ylemmisää virjoissa politikka ja puoluesidonnaisuus jyllää. Palkattu virkamies alkaa hoitaa omaa tointaa eikä asiaa mihin hänet on palkattu eli lasta varten.

Päättäjät vain rauhoitellakseen kansalasia perustavat virkoja, joista ei mitään todellista hyötyä ole. Niin vahva on politiikka, ihminen jää jäkoihin.

• mrKuolema

On oma taiteenlajinsa mahduttaa noin lyhyeen kommenttiin kymmenen kirjoitusvirhettä. Joskus kyllä palstan taso hämmästyttää...

• Rouker

vai rynkyttikö naapurin setä kyrvällä?Älä ole katkera.

• sairaista fantasioistasi

vaikka Pekka Saurin yölinjalla ohjelmaan. Sieltä voit löytää vaikka itsellesi oman rynkyttäjän. Taitaisitkin mieluummin olla siellä ottavalla puolella.

• Rane
        sairaista fantasioistasi kirjoitti:

vaikka Pekka Saurin yölinjalla ohjelmaan. Sieltä voit löytää vaikka itsellesi oman rynkyttäjän. Taitaisitkin mieluummin olla siellä ottavalla puolella.

Hyvin sanottu! =)

• SE OLI
        sairaista fantasioistasi kirjoitti:

Soitinkin muutaman kerran.Sitten, se ohjelma lopetettiin. Väittivät etteivät kaikki soittajat olleet tosissaan.

• faktaa1

Tiedätkö miksi sinä voin fanaattisesti vihaat raiskaajia ja pedofiilejä? Siksi kun sinulla itsellä on paha olla jostain ja kohdistat nyt katkeruutesi näihin edellä mainittuihin ryhmiin. Jos pedofiilit ja raiskaajat todella katoaisivat, niin kuka on sitten pahan olosi purkautumisen kohde, kenties mustalaiset vai islamilaiset. Tutki itseäsi ja koita löytää keino, jolla voit ratkaista henkilökohtaiset ongelmat, varmaan sitten huomaat, että raiskaajia ja pedofiilijejä ei hyysätä vaan heille antaa rangaistuksen Suomen oikeuslaitos, et onneksi sinä!

• faktaa1

Edelleen olen sitä mieltä, että koita saada pääkoppasi kuntoon, niin voit käsitellä asiota rationaalisesti.

• kallekutvonen

Tiedätkö mitä, kaikille ihmisille tapahtuu jossain elämänvaiheessa ikäviä asioita. Jollekin vanhempien kuolema voi olla pahempi asia kuin raiskatuksi tuleminen. Ihmiset voidaan jakaa surun käsittelyssä kahteen ryhmään: selviytyjiin ja luusereihin. Selviytyjät käsittelevät negatiiviset tunteensa ja jatkavat elämäänsä positiivisella mielellä eteenpäin ja menestyvät. Luuserit puolestaan märehtivät koko ikänsä kohtaloaan ja selittävät kaikki epäonnistumisensa jonkun tietyn negatiivisesti koetun asian vuoksi. Kaikilla luusereilla on joku selitys valmiiksi miksi juuri hän on epäonnistunut. Luuseri ei koskaan ota itse vastuuta huonosta menestyksestään vaan menestymättömyyttä selitetään usein mm. huonoilla vanhemmilla, kaveriporukalla joka vei huonolle tielle, työttömyyttä, sinipunahallitusta joka sortaa köyhiä....mutta ei koskaan kyseenalaisteta itseään. Paras keino tyttöystävällesi on selviytyä katsomalla peiliin ja lopettamalla paskan jauhaminen ja toteamalla itselleen, että perkele nyt täytyy tapahtua muutos. Muuta keinoa ei löydy!!!!

• Kutvonen
        kallekutvonen kirjoitti:

Tiedätkö mitä, kaikille ihmisille tapahtuu jossain elämänvaiheessa ikäviä asioita. Jollekin vanhempien kuolema voi olla pahempi asia kuin raiskatuksi tuleminen. Ihmiset voidaan jakaa surun käsittelyssä kahteen ryhmään: selviytyjiin ja luusereihin. Selviytyjät käsittelevät negatiiviset tunteensa ja jatkavat elämäänsä positiivisella mielellä eteenpäin ja menestyvät. Luuserit puolestaan märehtivät koko ikänsä kohtaloaan ja selittävät kaikki epäonnistumisensa jonkun tietyn negatiivisesti koetun asian vuoksi. Kaikilla luusereilla on joku selitys valmiiksi miksi juuri hän on epäonnistunut. Luuseri ei koskaan ota itse vastuuta huonosta menestyksestään vaan menestymättömyyttä selitetään usein mm. huonoilla vanhemmilla, kaveriporukalla joka vei huonolle tielle, työttömyyttä, sinipunahallitusta joka sortaa köyhiä....mutta ei koskaan kyseenalaisteta itseään. Paras keino tyttöystävällesi on selviytyä katsomalla peiliin ja lopettamalla paskan jauhaminen ja toteamalla itselleen, että perkele nyt täytyy tapahtua muutos. Muuta keinoa ei löydy!!!!

IP-osoitteesi on selvillä, kuin myös kotiosoitteesi. Tulet saamaan juuri vapautuneen virolaisen vankilaraiskaajan parrua hanuriisi. Siinähän sitten psykologisoit.

• kallekutvonen
        Kutvonen kirjoitti:

IP-osoitteesi on selvillä, kuin myös kotiosoitteesi. Tulet saamaan juuri vapautuneen virolaisen vankilaraiskaajan parrua hanuriisi. Siinähän sitten psykologisoit.

Hoh-hoijaa! Mistä teitä idiootteja sikiää. Valehtelet, ja tiedät sen luuseri itsekkin.

• teenkin,
        kallekutvonen kirjoitti:

Hoh-hoijaa! Mistä teitä idiootteja sikiää. Valehtelet, ja tiedät sen luuseri itsekkin.

... mutta erona sinuun on todellakin se, että tiedän sen itsekin.

Toisaalta mieltäsi jäi kenties kaivamaan ajatus, että "josko se virolainen sittenkin tietää osoitteeni.."

• kallekutvonen
        teenkin, kirjoitti:

... mutta erona sinuun on todellakin se, että tiedän sen itsekin.

Toisaalta mieltäsi jäi kenties kaivamaan ajatus, että "josko se virolainen sittenkin tietää osoitteeni.."

Kulle lapsi. Minun mieleeni jäi lähinnä se, miten säälittävä idiootti olet kun edes jaksat tuollaista paskaa kertoa. Minä tiedän varmuudella, että minun ovelleni ei tule virolaista raiskaaja eikä islamilaista terroristia, ja etkä varsinkaan SINÄ! Joten voi lopettaa tuon paskan jauhamisen.

• paras kun vedät
        kallekutvonen kirjoitti:

Kulle lapsi. Minun mieleeni jäi lähinnä se, miten säälittävä idiootti olet kun edes jaksat tuollaista paskaa kertoa. Minä tiedän varmuudella, että minun ovelleni ei tule virolaista raiskaaja eikä islamilaista terroristia, ja etkä varsinkaan SINÄ! Joten voi lopettaa tuon paskan jauhamisen.

ittes kiikkuun

• Luja
        Kutvonen kirjoitti:

Tuo "tiedän IP osoitteesi"tuntuu olevann oikein muotisana nykyään. Silti toistaiseksi ei vielä ketään ole niitattu sen avulla. Taitaa olla huobo vitsi. Vai osaatko kertoa mun IP:n?
        Ja mistäköhän niitä virolaisia vankilaraiskajia saa tilata? Eikö kotimaisia löydy?

• sinä
        Luja kirjoitti:

Tuo "tiedän IP osoitteesi"tuntuu olevann oikein muotisana nykyään. Silti toistaiseksi ei vielä ketään ole niitattu sen avulla. Taitaa olla huobo vitsi. Vai osaatko kertoa mun IP:n?
        Ja mistäköhän niitä virolaisia vankilaraiskajia saa tilata? Eikö kotimaisia löydy?

... pedofiili tärise.

• Minä
        kallekutvonen kirjoitti:

että sinä olet täysi kusipää.Kaikille ihmisille tapahtuu ikäviä asioita.Toisista tulee silti kunnollisia ihmisiä ja toisista kusipäitä.

Heikkouttasi sinusta on tullut kusipää.

Kunnon ihmiset pystyvät näkemään vikoja itsessään sinunlaiset kusipäät eivät.
        Paras keino sinulle olisi selviytyä kunnon ihmiseksi olisi katsoa peiliin ja lopettaa paskan jauhaminen ja pyytää ihmisiltä anteeksi sitä että olet kusipää.

• kallekutvonen
        paras kun vedät kirjoitti:

ittes kiikkuun

Sitä samaa sulle. Tapa ittes mahdollisimman pikaisesti saatanan huoranäpärä.

• kallekutvonen
        Minä kirjoitti:

että sinä olet täysi kusipää.Kaikille ihmisille tapahtuu ikäviä asioita.Toisista tulee silti kunnollisia ihmisiä ja toisista kusipäitä.

Heikkouttasi sinusta on tullut kusipää.

Kunnon ihmiset pystyvät näkemään vikoja itsessään sinunlaiset kusipäät eivät.
        Paras keino sinulle olisi selviytyä kunnon ihmiseksi olisi katsoa peiliin ja lopettaa paskan jauhaminen ja pyytää ihmisiltä anteeksi sitä että olet kusipää.

Tottakai kaikille tapahtuu ikäviä asioita, mutta koska olen vahva niin olen aina selviytynyt niistä. Ainoa fakta tässä on, että sä olet kusipää sekä luuseri. Sä et menesty koskaan elämässäsi saatanan kirpputorikauppias!

• voisi aikuistua
        kallekutvonen kirjoitti:

On merkillistä, että herra kutvonen katsoo hyvinkin syyttävään sävyyn rikoksen uhreiksi joutuneita -syyttömiä- ihmisiä haukkumalla heitä esimerkiksi luusereiksi.
        Sen sijaan hän ei sanallakaan katso aiheelliseksi moittia rikoksen tekijöitä.
        Tai edes antaisi ymmärtää käsittävänsä rikosten uhrien katkeruuden.

Mistä tällainen asennoituminen kertoo?
        Hänen mahdollisesta omasta rikollisesta taustastaan, vai rikollisten suojelusta?

Kun "kallekutvonen" otti asiakseen rikoksen uhrin luuseriksi haukkumisen -mikä on helppoa näin nimettömänä purkaa omia paineitaan- niin aikuisena suomalaisena miehenä tahtoisin oikeasti hänet henkilökohtaisesti haastaa jonkinasteiseen verbaalivoimisteluun aiheesta.

Mutta olkoon.
        Jospa Elämä -isolla E:llä- joskus kutvosenkin järkiinsä saa.

Toivotan kuitenkin kaikille hyvää kevättä ja toivomuksia paremman huomisen puolesta.

Ja lisäksi ihan oikeasti toivon, että ne raiskaajat saavat jossakin vaiheessa ihan oikean tuomion.

• kallekutvonen
        voisi aikuistua kirjoitti:

On merkillistä, että herra kutvonen katsoo hyvinkin syyttävään sävyyn rikoksen uhreiksi joutuneita -syyttömiä- ihmisiä haukkumalla heitä esimerkiksi luusereiksi.
        Sen sijaan hän ei sanallakaan katso aiheelliseksi moittia rikoksen tekijöitä.
        Tai edes antaisi ymmärtää käsittävänsä rikosten uhrien katkeruuden.

Mistä tällainen asennoituminen kertoo?
        Hänen mahdollisesta omasta rikollisesta taustastaan, vai rikollisten suojelusta?

Kun "kallekutvonen" otti asiakseen rikoksen uhrin luuseriksi haukkumisen -mikä on helppoa näin nimettömänä purkaa omia paineitaan- niin aikuisena suomalaisena miehenä tahtoisin oikeasti hänet henkilökohtaisesti haastaa jonkinasteiseen verbaalivoimisteluun aiheesta.

Mutta olkoon.
        Jospa Elämä -isolla E:llä- joskus kutvosenkin järkiinsä saa.

Toivotan kuitenkin kaikille hyvää kevättä ja toivomuksia paremman huomisen puolesta.

Ja lisäksi ihan oikeasti toivon, että ne raiskaajat saavat jossakin vaiheessa ihan oikean tuomion.

Ja tämä edellinen kirjoittaja voisi opetella lukemaan. Missä vaiheessa olen kirjoituksiani väittänyt suojelevani rikollisia? Minulla ei myöskään ole rikollista taustaa eikä tule sitä olemaankaan. Rikolliset ovat luuserisakkia ja minä itsen kuulun menestyjiin. Edellisellä kirjoittajalla oli suuri huoli kun en ihan omalla nimelläni ole kirjoittanut tänne. Pienenä vinkkinä tälle yksinkertaiselle kirjoittajalle, et sinäkään tai kukaan mukaan ole käyttänyt omaa nimeään. Minä en tuomitse rikollisia, sen tekee Suomen oikeuslaitos. Enkä myöskään muuta asennettani. Fakta on, että osa menestyy ja osa ei menesty. Menestyjiä on yleensä ne, jotka osaavat käsitellä rationaalisesti tappionsa ja menetyksensä ja suuntaavaat eteenpäin. Minäkään en jaksa lähteä kanssasi verbaalisodankäyntiin, sillä mielenkiintoni ja aikani ei siihen riitä...katsos kun huomenna herään kello kuusi pitämään hyvää huolta alaisistani. Hyvää yötä.

• "alaisesi"
        kallekutvonen kirjoitti:

Ja tämä edellinen kirjoittaja voisi opetella lukemaan. Missä vaiheessa olen kirjoituksiani väittänyt suojelevani rikollisia? Minulla ei myöskään ole rikollista taustaa eikä tule sitä olemaankaan. Rikolliset ovat luuserisakkia ja minä itsen kuulun menestyjiin. Edellisellä kirjoittajalla oli suuri huoli kun en ihan omalla nimelläni ole kirjoittanut tänne. Pienenä vinkkinä tälle yksinkertaiselle kirjoittajalle, et sinäkään tai kukaan mukaan ole käyttänyt omaa nimeään. Minä en tuomitse rikollisia, sen tekee Suomen oikeuslaitos. Enkä myöskään muuta asennettani. Fakta on, että osa menestyy ja osa ei menesty. Menestyjiä on yleensä ne, jotka osaavat käsitellä rationaalisesti tappionsa ja menetyksensä ja suuntaavaat eteenpäin. Minäkään en jaksa lähteä kanssasi verbaalisodankäyntiin, sillä mielenkiintoni ja aikani ei siihen riitä...katsos kun huomenna herään kello kuusi pitämään hyvää huolta alaisistani. Hyvää yötä.

ilotyttöjä? Tulipahan vaan mieleen...

• raiskausta johonkin
        kallekutvonen kirjoitti:

tavallisen elämän vastoinkäymiseen. Et taida tuntea ihmismieltä kovinkaan hyvin. Kukaan ei halua muistella ko. tapahtumia jälkeenpäin . Mutta jollain asioilla kuten vuosipäivillä on taipumus tuoda asia mieleen jolle sinäkään menestyjänä et mahtaisi mitään. Ja ei meilläkään pidetä yllä mitään ikuisen vihan liekkiä vaan elämme suht koht normaalia elämää. Tyttöystävä opiskelee ja minä käyn töissä. Itse asiassa koko asiaa ei muista pitkiin aikoihin mutta tämän tekijän kohtaaminen tuo asian välittömästi mieleen. Joten älä ala neuvoa ihmisiä asiassa jota et itse ole elänyt.

• kallekutvonen
        "alaisesi" kirjoitti:

ilotyttöjä? Tulipahan vaan mieleen...

Ei tietenkään ole. Prostituutio ei ole laillinen elinkeino Suomessa, joten sinun kannattaisi mennä vaikkapa Keski-Eurooppaan kun ala taitaa sinua kiinnostavan.

• "suojelijat"

tekevät enemmän vahinkoa, kuin hyvää. Pedofilialla pelotteleminen ja mahdollisen tapahtuneen jatkuva esillä pitäminen vaan pahentavat tilannetta. Normaalisti ihminen pystyy käsittelemään paljon hirveämpiäkin asioita ilman, että loppuelämä on pilalla. Kun koko ajan kuulee miten hirveää on tapahtunut, ei muuta osaa ajatellakaan. Eihän ihminen siinä mihinkään saastu, jos toinen on tehnyt jotain sopimatonta.
      Oma lukunsa on, kun syyttömät leimataan pedofiileiksi. Ero tilanteissa naiset käyttävät tätä paljon hyväkseen. Todella äidillistä rakkautta saattaa lapsi sellaisiin tutkimuksiin ja uskomaan mitä tahansa. Kouluikäiset huutelevat aikuisia pedofiiliksi, jos sattuu vilkaisemaankaan. Pahoinpitelyjä ja tappoja ei pidetä minään, verrattuna viattomaankaan seksiin, vaikkapa elokuvissa. Ei ihme, että nuorisolla on pää sekaisin, kun näyttää olevan aikuisillakin.
      Jammu-setiä ei varmaan kukaan hyväksy, mutta vihan sijaan kannattaisi keskittyä hoitamaan oma korvienväli kuntoon. Pedofiilit ovat usein itsekin uhreja eli jos sinunkin tuleva vaimosi jäisi kiinni hiplaamisesta, olisitko valmis viemään montun reunalle?

• vikaa

Tää on vaan muuttunut seksirikollisia suosivaksi foorumiksi. Minä lopetan asian puimisen tässä foorumissa tähän. Toivottavasti seksirikollinen iskee seuraavaksi teidän lähipiiriinne niin saatte harjoitella sitä ymmärtämistä ihan oikeassa elämässä. Kutsutte vaikka kahville ja saunaan emännän kanssa tai vahtimaan lapsianne.

• alistuminen kohtaloonsa
        vikaa kirjoitti:

Tää on vaan muuttunut seksirikollisia suosivaksi foorumiksi. Minä lopetan asian puimisen tässä foorumissa tähän. Toivottavasti seksirikollinen iskee seuraavaksi teidän lähipiiriinne niin saatte harjoitella sitä ymmärtämistä ihan oikeassa elämässä. Kutsutte vaikka kahville ja saunaan emännän kanssa tai vahtimaan lapsianne.

eli se oli minulle oikein ,joka johtaa loikkaan junan eteen pitemmän päälle. Viha taas on kantava voima. Tieto siitä että vielä kerran puntit tasataan korkojen kera. Ja vittumaisia temppuja voi tehdä ihan lain puitteissakin . Suomen laki on porsaanreikiä pullollaan .Tärkeintä on tuhota sen toisen elämä .

• ei täällä
        alistuminen kohtaloonsa kirjoitti:

eli se oli minulle oikein ,joka johtaa loikkaan junan eteen pitemmän päälle. Viha taas on kantava voima. Tieto siitä että vielä kerran puntit tasataan korkojen kera. Ja vittumaisia temppuja voi tehdä ihan lain puitteissakin . Suomen laki on porsaanreikiä pullollaan .Tärkeintä on tuhota sen toisen elämä .

pysty keskustelemaan asiasta ilman että syyllistetään uhria ja läheisiä.

• heh
        alistuminen kohtaloonsa kirjoitti:

Kyllä olet kuule lapsi erehtynyt jos luulet, että viha on voimaa antava tunne. Viha on tunne joka syö energiaa. Ehkä olet niin heikko, että et ole vihaltasi koskaan voimaa tuntenutkaan.

• kikulia
        vikaa kirjoitti:

Ja mä toivon, että sun vaimos ei toivu traumoistaan koskaan ja joutuu uudestaan raiskatuksi. Sulle toivon myös kaikkea huonoa. Tosi kyrpä tyyppi olet kokonaisuudessaan!!

• työttömät paskat
        kikulia kirjoitti:

Ja mä toivon, että sun vaimos ei toivu traumoistaan koskaan ja joutuu uudestaan raiskatuksi. Sulle toivon myös kaikkea huonoa. Tosi kyrpä tyyppi olet kokonaisuudessaan!!

ootte meille pelkkä taakka. Taakka jonka paikka on kiven alla. Säälittävää päteä täällä netissa sossun maksamalla liittymällä.

• tää ei oo mikään
        heh kirjoitti:

Kyllä olet kuule lapsi erehtynyt jos luulet, että viha on voimaa antava tunne. Viha on tunne joka syö energiaa. Ehkä olet niin heikko, että et ole vihaltasi koskaan voimaa tuntenutkaan.

jeesuksen armoa raiskaajille ja pedofiileille palsta. Vitut se viha mitään syö. Se inspiroi kostamaan . Vahvempi on vain rakkaus, mutta sitä ei näille luopioille oo tarjolla. Ainoa lääke on lyijypilleri .

• Remprantti
        työttömät paskat kirjoitti:

ootte meille pelkkä taakka. Taakka jonka paikka on kiven alla. Säälittävää päteä täällä netissa sossun maksamalla liittymällä.

täällä notku enimmäkseen työssä käyvät maailman parantajat.

• aloittajan kanssa

Ei todellakaan kannata olla ylisuojelevainen ja pelotella lapsiaan raiskauksilla, pedofilialla jne. Aiheuttaa lapsille vaan turhaa kärsimystä, pelkoa, asialla mässäilyä jne. Eli ihminen selviytyy kaikenlaisista vastoinkäymisistä esimerkiksia terapian avulle.
        Pitää hyväksiä se, että maailmassa tapahtuu paljon pahoja asioita joille itse ei voi mitään.

• Jäkkiva
        työttömät paskat kirjoitti:

Ja tapa sä terapiapelle äkkiä ittes ettei meidän työssäkäyvien tarvitse kustantaa kun käyt kalliissa terapiahoidossa.

• näköjään

eräs pedofiili yrittää perustella tekojaan hyväksyttävämpään suuntaan, ainakin siltä vähän vaikuttaa.
        Mitähän jos itse hoitaisit sen korvien välisi kuntoon, niin lapset saisivat jatkaa leikkejään rauhassa ja elää elämäänsä normaalina ja TERVEENÄ ihmisenä ilman loppuelämän kestäviä traumoja?!

Joko sinulla ei ole omia lapsia tai sitten todellakin kuulut näihin perversseihin lapsiinsekaantujiin, ei kai kukaan voi muuten tuollaista puolustelutekstiä suoltaa.

Kuvittelepa itsellesi lapsi, jonka olet itse synnyttänyt ja muutaman vuoden olet ehtinyt katsella hänen iloisia leikkejään ja kuin salamaniskusta koko perheen elämä muuttuukin painajaiseksi jonkun sairaan henkilön fantasioiden ja tekojen takia. Miltähän sinusta tuntuisi ajatella päivästä toiseen millaista kauhua, fyysistä kipua ja kenties häpeääkin pieni lapsesi on tuntenutkaan, miltä hänestä on tuntunut kun aikuinen mies tunkee k****aan hänen pieneen ja vielä kehittymättömään kehoonsa?

Onneksi minun perheeni on säästynyt näiden mieleltään sairaiden henkilöiden teoilta, mutta kaikille perheille sitä ei ole suotu, vaan heidän elämänsä on raa'asti tuhottu ja he joutuvat em. kaltaisia asioita ajattelemaan ja parhaansa mukaan rakentamaan elämäänsä uudelleen sekä paikkailemaan tapahtumien aiheuttamia haavoja/arpia todennäköisesti lopun ikäänsä.

"Eihän ihminen siinä mihinkään saastu, jos toinen on tehnyt jotain sopimatonta."

Uskomatonta tekstiä... sinunko mielestäsi esim. raiskauskin on normaalia ja pikkuasia?! Sellaisen käsityksen tuosta lauseesta saa. Jokaisella ihmisellä on oikeus elää normaalia elämää kenenkään mieleltään sairaan henkilön sitä pilaamatta!
        Vaikka väkivallan kohteeksi joutunut ihminen ei fyysisesti (tauteihin) saastuisikaan, niin psyykkisesti uhri voi "saastua" pahastikin, ainakin omassa mielessään, sellainen voi vaatia jopa elinikäisen terapian. Mietipä sitä...

• tässäkin tapauksessa?

Kummityttömme perheessä isäpuoli käytti hyväkseen kaikkia kolmea tytärtä. Koulutaksinkuljettaja ei reagoinut edes keskimmäisen tytön tullessa aamulla hillittömästi itkien kyytiin ja isäpuolen hoipparoidessa munasillaan pihalla. Tästäkin oli kertonut vasta myöhemmin. Vasta nuorimmaisen psyyken brakaaminen käynnisti tutkimukset. Vanhin tyttö muutti tosi nuorena pois kotoa. Kaikki tytöt ovat luonteeltaan hiljaisia ja rauhallisia ,semmoisia peruskilttejä. Liian helppo nakki tuollaiselle hirviölle. Mielestäsi tässäkin on varmaan hätiköity ja käytetty pedofiilikorttia viatonta isäpuolta kohtaan. Ja uskomattomin juttu on se että se mulkku kävi lusii tuomionsa ja se nainen otti sen takaisin. Mitä tuosta ,panit mun muksui mut shit happens. Tää on varmaan sitä teidän kaipaamaanne tekijän ymmärtämistä uhrina ja anteeksi antamista. Varmaan oisitte valmiit antamaan muksunne päiväkotiin jossa seksirikollinen on töissä. Ei se mitään tee, se on parantunut.

• Minä
        kikulia kirjoitti:

sinä jos joku olet kusipää.

• ikävää
        tässäkin tapauksessa? kirjoitti:

Kummityttömme perheessä isäpuoli käytti hyväkseen kaikkia kolmea tytärtä. Koulutaksinkuljettaja ei reagoinut edes keskimmäisen tytön tullessa aamulla hillittömästi itkien kyytiin ja isäpuolen hoipparoidessa munasillaan pihalla. Tästäkin oli kertonut vasta myöhemmin. Vasta nuorimmaisen psyyken brakaaminen käynnisti tutkimukset. Vanhin tyttö muutti tosi nuorena pois kotoa. Kaikki tytöt ovat luonteeltaan hiljaisia ja rauhallisia ,semmoisia peruskilttejä. Liian helppo nakki tuollaiselle hirviölle. Mielestäsi tässäkin on varmaan hätiköity ja käytetty pedofiilikorttia viatonta isäpuolta kohtaan. Ja uskomattomin juttu on se että se mulkku kävi lusii tuomionsa ja se nainen otti sen takaisin. Mitä tuosta ,panit mun muksui mut shit happens. Tää on varmaan sitä teidän kaipaamaanne tekijän ymmärtämistä uhrina ja anteeksi antamista. Varmaan oisitte valmiit antamaan muksunne päiväkotiin jossa seksirikollinen on töissä. Ei se mitään tee, se on parantunut.

että tälläistä tapahtuu, mutta asiaa ei varmasti paranna, että sitä pidetään esillä jatkuvasti. Mainitsemasi tapaus tuntuu aika uskomattomalta, koska silloinhan äitikin hyväksyisi tapahtuneen, kenties myötä vaikuttanutkin. Myöskin oikeuslaitos uskoakseni estäisi asumisen samassa perheessä, vai oliko lapset sijoitettu muualle? Normaalisti lasten on todettu unohtavan ikävät kokemukset nopeasti, esim. sodan, jos siihen annetaan mahdollisuus. Päinvastainen esimerkki on vaikkapa Lähi-Itä, jossa lapset opetetaan vihaamaan vastapuolta pienestä pitäen ja kostamaan kaiken.
        Toinen kirjoittaja on näköjään sitä mieltä, että ihminen todella saastuu raiskatessa ja siitä pitäisi vielä jatkuvasti muistuttaa: Hyi, sinut on raiskattu, olet saastunut! Siinä sivussa pitäisi vielä miettiä kostoa ja hankkia itselle rikosrekisteri, jos toteuttaa sen. Eiköhän se ole varma keino pilata elämä.
        Jos on jotain tapahtunut, tottakai pitää käydä asiat läpi lapsen ehdoilla, lohduttaa ja auttaa palaamaan normaaliin elämään, sen sijaan, että tuntisi itsensä aina likaiseksi.
        Yhtä omituista on, että 18-vuotias, joka hetki sitten oli suojeltava lapsi, on pahin mahdollinen rikollinen, jos harrastaa seksiä molempien yhteisestä tahdosta 15-vuotiaan kanssa. Varsinkin, kun nuoret aloittavat sen nykyään muutenkin usein jo 11-12 vuotiaina. Tässäkin tapauksessa 18-vuotias saa ison rangaistuksen, mutta 15-vuotias ei mitään, vaikka murhaisi jonkun. On se seksi kauheaa, tappaminen sentään on normaali osa ihmisluontoa.

• tartte. yleensä kuulemma py...
        ikävää kirjoitti:

että tälläistä tapahtuu, mutta asiaa ei varmasti paranna, että sitä pidetään esillä jatkuvasti. Mainitsemasi tapaus tuntuu aika uskomattomalta, koska silloinhan äitikin hyväksyisi tapahtuneen, kenties myötä vaikuttanutkin. Myöskin oikeuslaitos uskoakseni estäisi asumisen samassa perheessä, vai oliko lapset sijoitettu muualle? Normaalisti lasten on todettu unohtavan ikävät kokemukset nopeasti, esim. sodan, jos siihen annetaan mahdollisuus. Päinvastainen esimerkki on vaikkapa Lähi-Itä, jossa lapset opetetaan vihaamaan vastapuolta pienestä pitäen ja kostamaan kaiken.
        Toinen kirjoittaja on näköjään sitä mieltä, että ihminen todella saastuu raiskatessa ja siitä pitäisi vielä jatkuvasti muistuttaa: Hyi, sinut on raiskattu, olet saastunut! Siinä sivussa pitäisi vielä miettiä kostoa ja hankkia itselle rikosrekisteri, jos toteuttaa sen. Eiköhän se ole varma keino pilata elämä.
        Jos on jotain tapahtunut, tottakai pitää käydä asiat läpi lapsen ehdoilla, lohduttaa ja auttaa palaamaan normaaliin elämään, sen sijaan, että tuntisi itsensä aina likaiseksi.
        Yhtä omituista on, että 18-vuotias, joka hetki sitten oli suojeltava lapsi, on pahin mahdollinen rikollinen, jos harrastaa seksiä molempien yhteisestä tahdosta 15-vuotiaan kanssa. Varsinkin, kun nuoret aloittavat sen nykyään muutenkin usein jo 11-12 vuotiaina. Tässäkin tapauksessa 18-vuotias saa ison rangaistuksen, mutta 15-vuotias ei mitään, vaikka murhaisi jonkun. On se seksi kauheaa, tappaminen sentään on normaali osa ihmisluontoa.

Tässä tapauksessa nuorin tyttö asuu sijoitettuna. Kaksi vanhinta asuvat jo omillaan. Ja otin asian esiin esimerkkinä ,kun yleinen mielipide tuntuu olevan että asiasta pidetään liikaa hälyä ja että raiskaaminen ja lasten paneminen on ihan normaalia iltapuhdetoimintaa. Ja se kostaminenkin riippuu että kuka kostaa tuleeko sanktioita. Siis en minäkään tarkoita pedofiileilla näitä lapsellisia 18- vuotiaita jotka pyörivät teinien kanssa. Monta kertaa niissä ihan aidot tunteet ja molempien haluaminen taustalla. Siitä tuskin vahinkoa sille pikkulikalle tulee. Tietty vanhempi voi painostaa ja se eri asia. Samoin kuin isäpuolet,perhetutut ja muut namusedät ja toisena osapuolena alle 16- vuotiaat lapset. Nuo muu maailma vertaukset voit unohtaa. Ne eivät olekkaan tavoiteltavia asiantiloja. Minusta jokaisen lapsen pitää saada olla turvallisesti lapsi .

• Jäkkiva
        Minä kirjoitti:

sinä jos joku olet kusipää.

Päinvastoin. Jos kusipään haluat nähdä niin katso peiliin. Ps. Heittäydy junan alle saatanan idiootti!!!!

• Wagner

Kaikki pedofiilit, erityisesti vanhoillispedofiilit, voisi hyvin lopettaa.

• seksirikolliset

pitäs laittaa kuukaudeksi Kakolaan Hammarille ja muille pitkänkakun miehille morsiamiksi. Alkas se valo tuikkia pimeissäkin lyhdyissä.

• Raiskaajien ja pedofiilien

etujärjestö niin nähdään paljonko ihmisillä riittää ymmärrystä näille ihmisille. Esiinnyt vielä omalla nimelläsi ja naamallasi puolustamassa näitä raukkoja ja vaadit tuomioiden lyhentämistä. Sitten esiinnyt jossain tv-ohjelmassa jossa esittelet kotiasi jonka tarkka sijainti myös mainitaan. Veikkaisin ettet eläisi hirmu kauan. Ja sinun kuolinpäivänäsi lipputankoja jatkettaisiin puoli metriä jotta lippu saataisiin vielä korkeammalle puolitangon sijaan symbolisoimaan oikeuden toteutumista.

• kallekutvonen

Pyh. Ja kerrotko missä kohti tekstejäni olen puolustanut raiskaajia tai pedofiilejä. Pedofiileistä en ole edes kirjoittanutkaan ennen tätä tekstiä. Puhuin vain niistä, jotka märehtivät menneisyyttään ja niistä jotka jatkavat elämäänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe