.....TEEN KU MUN PUHELIN ON MELKEI JOKA TOINEN VIIKKO TAKAVARIKOS VAIK EN OO TEHNY MITÄÄ EIKÄ LASKU VOI OLLA MITENKÄÄN LIIAN ISO KOSKA MUL ON DNA PREPEIT LIITTYMÄ
MITÄ.....
6
379
Vastaukset
- sonierkkaaja
..siitä kuka sen takavarikoi, minkä ikänen oot ja kuka maksaa sun laskut.. ;)
- en tiiä kuka
mul on se dna preapeit ja siihen ostaa puheaikaa mun iskän avovaimo....ja sen puhelimen osti mun pappa ja sen takavarikoi äiti
- play-boy90
en tiiä kuka kirjoitti:
mul on se dna preapeit ja siihen ostaa puheaikaa mun iskän avovaimo....ja sen puhelimen osti mun pappa ja sen takavarikoi äiti
Nauratti ku luki tuota viestiä...
- ehhe
play-boy90 kirjoitti:
Nauratti ku luki tuota viestiä...
nauratti nii paljo et tipuin puoliks mun tuolilta et mun pää osu mun steel rummun kulmaan ju tuli iha helevetin iso kuhmu päähä
- En tiiä kuka
ehhe kirjoitti:
nauratti nii paljo et tipuin puoliks mun tuolilta et mun pää osu mun steel rummun kulmaan ju tuli iha helevetin iso kuhmu päähä
mitäs menit nauramaan ja mitä nauramista siinä muka on?
- make
En tiiä kuka kirjoitti:
mitäs menit nauramaan ja mitä nauramista siinä muka on?
oiko jollajin linkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411281- 609058
- 1375445
- 1443744
- 743664
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722410- 331933