Nikke97: Kuka antaa mulle rahaa että pääsen Australiaan istuun rannalle, kattelleen kauniita tyttöjä ja juomaan Budweiseria?
verty => Nikke97: Minulla on rahaa TODELLA paljon, joten palvelusta vastaan voin antaa 1000€, anna maili privassa niin sovitaan lisää
verty => Nikke97: Toi ei sitten ollut mikään vitsi....
Nikke97 => verty: Hah haa...
Nikke97 => verty: Oot vissiin joku pedofiili vai?
verty => Nikke97: Kiinostaako, ja en ole pedofiili, olen itsekin nuori
Nikke97 => verty: Oon sua vanhempi oikeesti ja aikas helvetisti todennäkösesti
verty => Nikke97: Mut rahaa tuli tollanen 300000€ kun sain perinnöksi Turusta omakotitalon
verty => Nikke97: Mut kiinnoista 1000€ palveluista avstaan?
Nikke97 => verty: v**** ku kiinnostaa
verty => Nikke97: Juu tai ei? Et ole tekemässä juuri mitään laitonta
Nikke97 => verty: Jos asia koskee raksahommia niin voin suostua... muuten voit haistaa v****
verty => Nikke97: Sanotaan näin että akkuporan pitäisi pysyä kädessä
Nikke97 => verty: kui vanha oot?
verty => Nikke97: Annan sulle 1000€ käteen, puhtaana ja lainaan sulla autoa mopoa tai fillaria, ihan miten haluut.
Karita. => -sami-*: en edes tunne
verty => Nikke97: Annan neljä osoitetta, ja rekisterinumerot, piahlla on auto, ja puhakiset kaikista neljästä autosta akkuporan kanssa kaikki kumit ja laitat antamani lapun tuulilasinpyyhkiään.
Nikke97 => verty: sori... ei kiinnosta
verty => Nikke97: Lisäksi annan yhden rappaukäytävän ovikoodin ja tyhjennät jauhesammuttimen postiluukusta sisään.
verty => Nikke97: Käyn tarkistamassa autot, ja saat 1000€ lähimmästä pankista
verty => Nikke97: Käykö?
Nikke97 => verty: Hei, pidä se pääs kiinni nyt, mua ei vois vähempää kiinnostaa toi... EI v**** KÄY
verty => Nikke97: Hei, kuule toi on niin iso summa rahaa, että sä saat tolla vaikka mitä, siis 1000
verty => Nikke97: Joo, mut tollasesa alle tunnin hommasta
Nikke97 => verty: joo mutta mua ei kiinnosta
verty => Nikke97: Mitä sit kerjäät rahaa, jos ei kelpaa?
"Ilmaista raha"
Verty
0
820
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708