Eli Ford focus farmari vm01. eber lisälämmitin ei herää pakkasilla..viikkko sitten käytettiin korjaamossa kun marraskuussa se savutti niin että ei psytynyt pitämään päällä. kun tuli korjaamosta ei enää savuttanut , mutta ei mee päällekään...merkkikorjaamo kokkolassa sanoi, etteivät teidä miksi ei mene päälle, kun vika (hehkutulppa) on korjattu.Eivät onneksi ottaneet maksua. Nyt vaimo jäätyy autoon 27 asteen pakkasilla. Tuntuu että joka toisella ongelmia eberin kanssa...maahantuoja ei vastaa ksysymyksiini kun olen niitä sinne laittanut...eberi lähes uusi vuosi sitten laitettu eli takuuta pitäis olla jäljellä. Vosikohan joku tietää tarkaisun?
Kiitollinen neuvoista
focus vm 01 eberi ei herää
teosofi66
2
1010
Vastaukset
- farkku03
Mulla savutti kanssa ja se laitettiin pois käytöstä. eikö siinä sen kummempi vika ollut
- farkku06
taistelin pitkään noiden vikojen kanssa,kahden edellisen autoni kanssa,mulla vaihdettiin edelliseen
focukseen kolme lämmitintä takuuseen,eikä viat loppuneet ennenkun vedettiin polttoaineputki suoraan
tankista,tehtaalta tullessa lämmitin ottaa kuulemma
polttoaineen paluuputkesta.muutoksen jälkeen ei mitään ongelmia,ei toi konsti varmaan kaikkiin vikoihin auta,mutta mulla loppui temppuilut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593