Hei
Jos on vähänkin älliä jättää pennut tekemättä mikä pennuilla on tulevaisuus ei työtä ei paljon muutakaan maailmassa on jo tarpeeksi kakaroita
ken kakaroita tekee kasvattakoot kunnon kansalaisiksi
vauvat
4
441
Vastaukset
- rietas
On hyvät geenit ja varallisuuttakin sen verran että pystyn elättämään enemmän lapsia kuin ehdin tehdä.
Jos sopiva nainen sattuu tulemaan vastaan niin menoksi vaan. Ja on se varsin hauskaakin, ajoittain. Ainakin näin miesnäkökulmasta. - ;-)
Jonkunhan se on sinunkin eläkkeesi maksettava!
Itseasiassa olin itsekin joskus tuota mieltä kuin sinä nyt. Sitten aikuistuin.- aloittajalla
Mut onhan tossa se pointti, että lapset tietty täytyy kasvattaa kunnon kansalaiseksi.
Tuskin nyt kovi moni kehoittaa huumeiden käyttäjää tai alkoholistia tekemään lapsia. Eli täytyy olla itse sellaisessa henkisessä/fyysisessä kunnossa, että pystyy oikeasti antamaan sille lapselle hyvän hoidon ja kasvatuksen. Ja tietysti täytyy talouden olla sellaisessa kunnossa, ettei nyt sosiaalitoimen avustuksella elä. Se kyllä nopeasti syrjäyttää lapsen yhteiskunnasta. Eli ensin oma elämä kuntoon ja sitten lapset. - rotta
aloittajalla kirjoitti:
Mut onhan tossa se pointti, että lapset tietty täytyy kasvattaa kunnon kansalaiseksi.
Tuskin nyt kovi moni kehoittaa huumeiden käyttäjää tai alkoholistia tekemään lapsia. Eli täytyy olla itse sellaisessa henkisessä/fyysisessä kunnossa, että pystyy oikeasti antamaan sille lapselle hyvän hoidon ja kasvatuksen. Ja tietysti täytyy talouden olla sellaisessa kunnossa, ettei nyt sosiaalitoimen avustuksella elä. Se kyllä nopeasti syrjäyttää lapsen yhteiskunnasta. Eli ensin oma elämä kuntoon ja sitten lapset.Kyllä lapset kuuluu tehdä... Jos ei ite tykkää niin hyvä, mutta ei tää maailma lapsista huonone ja aina on ollut maailma pikkasen sekasin.
Kyllä sitä itekin vielä, jos vaan hyvä emäntä löytyy. Yks jo on:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415