alkupalkka

J. Deere

Mielenkiinnosta kyselen, mitä teille on maksettu tunnilta, kun olette menneet ensimmäistä kertaa ajamaan ajokonetta? Mulle on meinaan ehdotettu aika "huikeita"palkkoja...

12

2929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timberjack 810d

moi no mulla oli ekan kuukauden 8e ja sitten nousi 10e tunti liksaan .

• valmet.

no mikä on se huikee palkka ? 5e vai 15e

• J.Deere

6,80 e/h

• jeesmies
        J.Deere kirjoitti:

6,80 e/h

no hyvä. olen todella onnellinen etten ole ainoa jota kohdellaan kaltoin. aloitin 7e/h tein töitä neljä vuotta ja palkka nousi jopa 8.70e/h. Kyllä kannattaa kattoo todella tarkasti millainen urakoitsija on ja kysellä hieman muilta.
        HYVÄT paikat ovat jo menneet eivätkä nämä 10-15e/h tienaavat sulle paikaansa luovuta.joten meidät muut on pakotettu tekemään halvalla tai vaihtamaan alaa

• <dharthht

Täällä pirkanmaalla toi on ihan normaali taksa. mitä valittamista tosta on. joku tekee kumminkin sen homman suakin HALVEMMALLA. ota tai jätä

• maksaja

palkkaahan voi maksaa vaikka 20€/tunti jos tekijä on sen veroinen, mutta yrittäjä ei ole sossu, että se palkka on hankittava ja myös sivu-ja km kulut päälle. nykyinen hintataso ja leimikko rakenne eivät kyllä huippupalkkoihin tahdo riittää. mutta jos olet hyvä mies ja teet työsi kunnolla ja pidät mitä työnantajasi kanssa sovit, niin varmaan saat myös hyvää palkkaa. opettele työsi niin, että ainakun puuta katkeaa ja liikkuu niin se tuottaa myös sinulle palkkaa. turhat koneen hipsuttelut pois ja vähillä remonteilla niin tulet pärjäämään hommassa. ja mitä huoltoon ja muuhun laittamiseen tulee niin sovi yrittäjän kanssa niistä tehtävistä.

• urakoitsijoista

valta osa on kusettavia ja kyykyttäviä leuhakkeita.Humalapäissään kehuvat ja leuhkivat miljoonillaan autoillaan ja muulla omaisuudellaan. Mutta jos kuski menee kyselemään edes kohtuullista palkkaa alkaa köyhyyden itkeminen ja se normaali itku yrittäjien päähän potkimisesta.Suupuheisiin ei pidä missään olosuhteissa luottaa, jos jotain sovitaan niin kaikki paperille ja nimet alle.Sen jälkeen on edes teoreettiset mahdollisuudet kysellä oikeuksiensa perään jos satut kuulumaan ammattiliittoon!

• garfthj
        urakoitsijoista kirjoitti:

valta osa on kusettavia ja kyykyttäviä leuhakkeita.Humalapäissään kehuvat ja leuhkivat miljoonillaan autoillaan ja muulla omaisuudellaan. Mutta jos kuski menee kyselemään edes kohtuullista palkkaa alkaa köyhyyden itkeminen ja se normaali itku yrittäjien päähän potkimisesta.Suupuheisiin ei pidä missään olosuhteissa luottaa, jos jotain sovitaan niin kaikki paperille ja nimet alle.Sen jälkeen on edes teoreettiset mahdollisuudet kysellä oikeuksiensa perään jos satut kuulumaan ammattiliittoon!

Niin mutta kun mulle ei suostuttu tekeen ees kirjallista sopimusta... liitto on kuulemma kommari paskaa

• on sulle
        garfthj kirjoitti:

Niin mutta kun mulle ei suostuttu tekeen ees kirjallista sopimusta... liitto on kuulemma kommari paskaa

ihan oikein.

• maksaja
        urakoitsijoista kirjoitti:

olen kuulunut sak:in metsäalan liittoihin 25v. ja maksanut jäsenmaksuni kiltisti ja ainut apu jota olen saanut on ansiosidonnainen päiväraha. jos teillä on luulo että saatte apua sieltäpäin niin menkään johonkin suurenpuoleiseen teollisuuslaitokseen töihin niin voitte saada jotain apua mutta kun se koskee yhtä henkilöä niin saattaavat unohtaa asiasi. ei sen puoleen tule apuja yrittäjä liitonkaan puolelta silloin kun sitä tarvitaan. ainoan avun olen itse saanut, kun tehdasmittaus hävitti puuta 15-20% ja itselläni oli mototarkastus hoidettu asiallisesti, niin kävelin poliisin puheille ja sieltäpäin heräteltiin mittapaikkaa hieman mittauksen tarkentamiseksi niin jo seuraava metsä lisääntyi 1,5%. löi moinen asia joitain tonneja persettä vasten.

• ihmettelee
        maksaja kirjoitti:

olen kuulunut sak:in metsäalan liittoihin 25v. ja maksanut jäsenmaksuni kiltisti ja ainut apu jota olen saanut on ansiosidonnainen päiväraha. jos teillä on luulo että saatte apua sieltäpäin niin menkään johonkin suurenpuoleiseen teollisuuslaitokseen töihin niin voitte saada jotain apua mutta kun se koskee yhtä henkilöä niin saattaavat unohtaa asiasi. ei sen puoleen tule apuja yrittäjä liitonkaan puolelta silloin kun sitä tarvitaan. ainoan avun olen itse saanut, kun tehdasmittaus hävitti puuta 15-20% ja itselläni oli mototarkastus hoidettu asiallisesti, niin kävelin poliisin puheille ja sieltäpäin heräteltiin mittapaikkaa hieman mittauksen tarkentamiseksi niin jo seuraava metsä lisääntyi 1,5%. löi moinen asia joitain tonneja persettä vasten.

täkäläinen mhy:n mies teki kontrollin koneeseeni ja tai siis olen vain kuskina mutta mittaus heitti 5% ja no mä sanoin et mutan käppyräitä niin saadaan pienempi prosentti ,sillä äijällä oli johonki kiiru niin tuli parin päivän päästä ottamaan uudestaan kontrollia niin en kai mä ollut virhettä korjannut suuntaan tai toiseen mut virhe oli nyt 0.35 eli huomattavasti tuota 5% pienempi ,, kysymys kuuluu paljoko täkäläiset mittasaksi tarkastajat viilaa yrittäjiä / metsän omistajia linssiin ,,, mulla kuitenkin omat sakset koneessa , otetaan oma kontrolli 500 motin välein .

• sinä sitte

jaksat,ja muu lauma tulee perässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe