Porvoon paras

ruokakauppa

Mielestäni paras kauppa on Näsin peltomarketti, tuotteiden vaihtuvuus riittävän suuri, ei tarvi ostaa pilaantuneita ruokia.

10

1860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppa

Näsin S-market on hyvä.

• seppo

kamppulan valintatalo.siellä spurgujen vaihtelevuus tarpeeksi suuri

• kaltsu

..että näsin market paras,no eipä oo.Siellä saa jatkuvasti olla tarkkana viimeisestä myyntipäivästä.

• kevarista

Minusta se on myös paras kauppa, mutta täält toispuolt jokkee, on sinne niin pitkä matka, meinaan kävellen kun ei oo autoo. Jos olen oikein ymmärtänyt eik sokos ostanut nuo Spar myymälät. Olisi jo aika saada tänne Kevariinkiin kunnon ruokakauppa tuo Spar on ihan kalkkeutunut, ei koskaan mitään uutta ja mutenkin ihan tyhmää kun ei saa mitään esim. lihaa muutakuin pakattuna ja varsinkin kalat on tosi huonosti saatavuutta.

• market-

porvooseen täytyisi perustaa yksi kunnon hyper- marketti. Lahdessa niitä on kolme ja kaikkiin riittää asiakkaita, vaikkei lahdessa ole ku 30 000 asukasta enemmän. Porvoosta kannattaa ajaa jo helsinkiin tekemään ostokset hintojen ja valikoimien perusteella. Tulee silti edullisemmaksi vaikka bensakin on kallista tänäpäivänä.. Ainakin lapsiperheiden...

• Eestinmäen

siwa,pieni kotoinen kulmapuoti josta saa ystävällisenpalvelun kera välttämättömimmät ruokatarvikkeet!Jos on tarvis suurempia ostoksia niin tietty s-market Näsi.

• sparmarket rules

Kyllä keskustan Spar pesee kaikki. Tosin olen yksin keskustassa asuva, se vaikuttaa aika reippaasti siihen mistä safkaa ostaa. Jos kevarin spar haisee, niin käy keskustassa, on hyvä lihatiski, ja myyjät muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kivoja.

• tyhjää

Jos haluu tyhjiä hyllyjä käydä ihailemassa niin voi käydä eestinmäen siwassa.huonoa,vanhaa tavaraa.

• kyllä kävisin
        sparmarket rules kirjoitti:

Kyllä keskustan Spar pesee kaikki. Tosin olen yksin keskustassa asuva, se vaikuttaa aika reippaasti siihen mistä safkaa ostaa. Jos kevarin spar haisee, niin käy keskustassa, on hyvä lihatiski, ja myyjät muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kivoja.

Mutta täältä kolmosesta on pitkä matka kävellen raahata ruokakasseja ja ei viitsisi maksaa 5,20 euroa bussilipuista. Kyllä se taas kohta helpottaa kun tulee pyörökelit pääsee jopa toiselle puolelle jokea.

• Ihaile
        tyhjää kirjoitti:

Jos haluu tyhjiä hyllyjä käydä ihailemassa niin voi käydä eestinmäen siwassa.huonoa,vanhaa tavaraa.

rauhassa mitä lystäät,minä ainakin olen saanut tarvitsemani eestinmäen siwasta,kera mukavanpalvelun varsinkin ne kaksi mustatukkaista tyttöä,vau!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3880
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3466
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3078
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2920
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1914
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1908
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1749
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1693
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1691
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1644
    Aihe