Viking Line-yhtiö

on maineensa veroinen...

se maine on peräisin jo 70-luvulta. Yhtiö tunnetaan nuhruisista laivoistaan ja mustalaisista.

Jos mahdollista, pyrin välttämään kyseisen yhtiön palveluita.

Henkilökunta on kokemuksiemme mukaan välinpitämätöntä ja tylyä.

Emme suosittele kenellekään.

10

1258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vältetty on

Huvin sanottu ja nyt 2000-luvulla kaiken maailman somalit ja muut.

Junttikansaan Viikingin nuhruisuus uppoaa.

• Aimo Hässäkkä

Taitaa olla provo! mutta tää on niin tätä. Porukka haukkuu täällä koska täällä voi esiintyä nimettömänä eikä ole oikeasti pokkaa lähettää palautetta suoraan firmalle! Säälittävää!!!!!! jos on jotain nuristavaa ni lähettäkää palautetta suoraan vikingile!

• sinne on

Kyllä mä ainakin oon viikkarille kirjoitellut palautetta, en tosin oo viikkarilla mennyt muutamaan vuoteen kun ei tallinnaan enää pääse vanhalla kunnon cinderellalla, ja rosellalle en koskaan enää mene..

Eipä kyllä siljallakaan mene laivoja tallinnaan, tallink on kauhean kallis.

Nykyaikana viking line ei kaiketi ole mustalaisten laiva, vaan köyhälistön laiva esim, buffet maksaa viikkarilla 24€ ja siljalla etukäteen 30 laivalla 32.

• mie vaan

Meen aina Viking linellä koska se on paljo halvempi kuin silja...ja mitä niistä hyteistä..tuskin sinne hyttiin ollaan menossa vaan oleskelemaan..muuten laivat ovat minusta aivan siistejä ottaen huomioon miten ne sotketaan joka reissulla...buffet on myös hyvä..suht halpa ja hyvää ruokaa...älkää valittako aina pikku asioista..

• Sal57

Ei se oo yhtään sen halvempi kuin Silja... Ja jos vertaat hyttien ja laivojen kuntoa en olis valmis maksamaan edes sitä vähää vikingin matkoista. Siljalla saa rahoilleen edes vastinetta ohjelman muodossa ( Hel-Sto ).

• Puhu vain, jos tiedät
        Sal57 kirjoitti:

Ei se oo yhtään sen halvempi kuin Silja... Ja jos vertaat hyttien ja laivojen kuntoa en olis valmis maksamaan edes sitä vähää vikingin matkoista. Siljalla saa rahoilleen edes vastinetta ohjelman muodossa ( Hel-Sto ).

Kylläpä on halvempi kuin Silja. Lähes järjestään joka tuotteessa laivalla (taxfree, sapuskat) hiukan edullisempi ja risteilyhinnoissa ero on isokin.

Koskas olet viimeksi matkannut Vikingillä, kun tuolla tavalla vertaat laivojen kuntoa? Viking nimittäin on rempannut esim. hyttejään säännöllisesti pikkuhiljaa, niistä ei vain ole pidetty samalla tavalla melua kuin Siljalla. Mutta sen huomaa vain, jos oikeasti matkustaa molemmilla laivoilla - eikä vain käy täällä yksisilmäisesti puolustamassa omaa suosikkiaan. Siljallakin paljon matkustaneena ikäväkseni olen huomannut, että jopa kalliissa hyttiluokissa (Europalla Silja-luokka ja Symphonylla Commodore-luokka) on hiukan remppaamisen varaa. Tosin, en osaa juurikaan verrata halvempien hyttiluokkien tasoa, en matkusta niissä koskaan. ;-)

• mitä merellä tapahtuu
        Puhu vain, jos tiedät kirjoitti:

Kylläpä on halvempi kuin Silja. Lähes järjestään joka tuotteessa laivalla (taxfree, sapuskat) hiukan edullisempi ja risteilyhinnoissa ero on isokin.

Koskas olet viimeksi matkannut Vikingillä, kun tuolla tavalla vertaat laivojen kuntoa? Viking nimittäin on rempannut esim. hyttejään säännöllisesti pikkuhiljaa, niistä ei vain ole pidetty samalla tavalla melua kuin Siljalla. Mutta sen huomaa vain, jos oikeasti matkustaa molemmilla laivoilla - eikä vain käy täällä yksisilmäisesti puolustamassa omaa suosikkiaan. Siljallakin paljon matkustaneena ikäväkseni olen huomannut, että jopa kalliissa hyttiluokissa (Europalla Silja-luokka ja Symphonylla Commodore-luokka) on hiukan remppaamisen varaa. Tosin, en osaa juurikaan verrata halvempien hyttiluokkien tasoa, en matkusta niissä koskaan. ;-)

Nimenomaan! valitettavan yleistä näillä foorumeilla on se että puolustetaan hampaat irvessä omaa ja haukutaan toista tietämättä/perehtymättä asiaan...
        Minä henk.kohtaisesti olen täysin tyytyväinen molempiin yhtiöihin, ei pahaa sanottavaa. Viimeksi olin Operalla, seuraavaksi tasapuolisuuden nimissä Isabellalle.

• Sal57
        Puhu vain, jos tiedät kirjoitti:

Olin Vikingillä viimeeksi tammikuussa (2006). Hytien taso ei vieläkään vastaa Vikingin lista hintoja, vaikka olihan se Gabriellan ikkunatoman hytin tv: ihan kiva lisä... Tosin kyseessä on Siljan vanha laiva, muilla sisaruksilla kun ei edes ole näitä mini sviittejä. (Muuten: matka oli mulle ilmainen).

• tyty6y67

ropakantaa juu se jetsulleen siis just niin on

• Päivitä-nykyaikaan

Historiaa.
      Nykyisin ainakin samaa luokkaa kuin kilpailijansa. Ellei parempikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe