ELITE 4 EMERALD

en tiä mitään

poket 50 level vähintään? pärjää yli 55 level blazikenilla 50 level shiftrylla?... ja muutama muu.. esim. 50 level mawile?... no mitäs mieltä te ootte noista pokeista? mitkä teiän mielest kannattaa sinne ottaa?, että pärjäis mahdollisimman hyvin.. ois kattokaas ongelma kun en pärjää altarialle ja salamncelle ( elite 4 Drake ) mitkäs niille pärjää? kenties 50 level Golduck :D millä blizzard ja ice beam :D kuten mulla kohta on :D kertokaas mitä pokei siis kannattaa ottaa ja jos mahdollista kertoa myös muutama hyvä isku mitä kannattais opettaa... kuten blizzard hyvälle jää/vesi pokelle :D

5

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UusiNeo

Rayquaza LV.80,Swampert LV.70,Kyorge LV.75,
      Groudon LV.80,Slaking LV.65 ja Ludicolo LV.60,kun menin elite fouria vastaan.
      Rayquazan kannattaa osata hyvä energiaa palauttava isku,Groudonin fissure,Kyorgen sheer cold.Sinun kannattaa hankkia ne!Sitten voit napata myös Regicen,Registeelin ja Regirockin.
      Tässä hyviä pokemoneja.Ai niin ja vahva vesipokemon on hyvä vastus niitä lohikäärmepokemoneja vastaan.

• en tiä mitään

no emerald. turha on koittaa kun tiedän etten pärjää koska NE ON LIIAN P*SKOJA !!!! piste

• UusiNeo
        en tiä mitään kirjoitti:

no emerald. turha on koittaa kun tiedän etten pärjää koska NE ON LIIAN P*SKOJA !!!! piste

luxury ball,master ball ja paljon ultra ball:eja.
        Jos haluat saada niitä taru-pokeja joukkoihisi,niin hyvät pallot ovat tarpeen.Minua kyllä vähän ihmetyttää tuo emeraldin käyttäytyminen.

• en tiä mitään
        UusiNeo kirjoitti:

luxury ball,master ball ja paljon ultra ball:eja.
        Jos haluat saada niitä taru-pokeja joukkoihisi,niin hyvät pallot ovat tarpeen.Minua kyllä vähän ihmetyttää tuo emeraldin käyttäytyminen.

se muakin ihmetyttää... joo on paljon hyvii palloi :D ja taru poket on jo käytänössä mun :P

• joku vaan

minulla siis oli nämä
      walrein 95lvl, salamence 92lvl, gorebyss 84lvl, huntail 86lvl, altaria 98lvl ja pelipper 99lvl. aloitus pokemonia ei kannata kehittää!!!!!!!!!!!! ne jotka voi pyydystää luonnosta on parempia koska ne kehittyy nopeemmmin.. te jotka kehitätte aloitus pokemonia kehittäkää muitakin älkääkä keskittykö siihen koska ne on ihan paskoja... tiedän kokemuksesta koska mulla oli kerran 70 lvl swampert ja 69lvl blaziken ja sceptile eikä ne pärjänny ollenkaan. ei sitten kautta vittujenkaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe