Onko muilla samaa ongelmaa kun minulla.Että kaipaa kovasti toimivaa parisuhdetta ja seksiä mutta yhden illan suhteet ei kiinosta ja tuntuu siltä että ei olisi oiken aikaakaan aloittaa mitään.Olen ollut yli 4 vuotta yksinhuoltajana ja nyt alkaa yksinäisyys ahdistaan.Vastatkaa ja kommentoikaa.
[email protected]
Läheisyyden ja seksin kaipuu
6
1189
Vastaukset
- yh äiti
niinpä, jokainen yh varmasti tuntee saman ongelman... yksinäisyyden ja läheisyyden kaipuun ja jopa seksin puutteen. mutta itse olen ajatellut asian niin että se kuuluu yh.n elämään joten se on kestettävä, onhan minulla ollut yrityksiä luoda suhteita mutta ylivilkkaat lapset ja ulkonäkö esteenä aina...
joskus miettiikin miksi aina miehet katsovat vain ulkonäköön???? mutta senkin asian kanssa on vain elettävä. mutta kaikesta huolimatta hyvää kevään odotusta kaikille... - yh-äiti33333......
Tai ota yhteyttä Lomaliittoon. Niillä on tuettuja lomia, etsi sieltä yh-lomia. SIeltä voit ihanan loman lisäksi löytää sympaattista seuraa itsellesi.
Tai vuokraa ammattiliittosi mökki ja pyydä kavereitasi ja sukulaisiasi kimppamökki-lomalle, tyyliin 5oe perhe, ruokaa ja majoitusta sillä rahalla (ei siis mee omasta pussista suvun loma, kaikki antaa tasa-rahan)joku voi tuoda kiinnostavan henkilön mukanaan.
Mene seurakunnan yh-iltoihin, leikkipuistoon, pulkkamäkeen, museoon, .... onni voi löytyä mitä kummallisemmasta paikasta, vaikkapa kaupan kassajonosta.
Ota vaan rohkeasti jutun alkua, vaikka kylmästä... - Jossu
Oletko kokeillut Suomi24:n Treffejä? Tiedän joidenkin löytäneen sitä kautta elämänkumppanin.
- täälläkin
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000006&posting=22000000013802108
Tuosta linkistä löydät muutaman aiemman kirjoitukseni.
Ei todellakaan kiinnosta yhden illan jutut; mun mielestä ne on jotekin "omaa arvoa" alentavia. Elämimet paritelkoon viettiensä viemänä, musta ei ole siihen. Sitä paitsi "se kaikki" on niin paljon kauniimpaa/parempaa, kun oikeasti välittää kumppanistaan.
"Päiväunet" (=unelmointi) on kantava voima:)! - n31v
se vaan on, kaipaus toisen läheisyyteen on valtava. yksin ollut kohta 3 vuotta ja yhden illan jutut ei innosta.toivottavasti löydät etsimäsi ja kaikkea hyvää sinulle.
Tosi on että toisen ihmisen läheisyys on aika iso asia, ja sitä jää kaipaamaan kun avioliitto (vast.) päättyy. Mutta netistä en suosittele hakemaan seuraa näissä merkeissä. Täällä miehet on kun linnunpojat pesässä huutamassa "PIPAA PIPAA PIPAA" kun naiset istuu vieressä miettimässä kenet ehkä mahdollisesti poimii, tai sitten ei.
Minäkin pidän itselleni sopivana jotain vakihoito-tyylistä suhdetta, tosin siitä syystä että olen menettänyt uskoni siihen että lähiaikoina löydän jonkun itselleni sopivan seurustelukumppanin. Eipä sitäpaitsi tuleva ammattikaan hirveästi edesauta parisuhteen syntymistä.
Profiilini löytyy treffipuolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708