yritin ladata regcleanerin on kehuttu hyväks mut ei taidot riitä, ei tule samallaisella kuvakkeella kuin esimerkiksi tää easycleaner joka mulla jo on,oli muuten helppo ottaa.taitaa olla paras olla ottamatta noin vaikee selkosta ohjelmaa, jos on vielä vaikea käyttää?
regcleaner?
7
452
Vastaukset
- Jos tuo olis
Parempi
ccleaner
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/muut_ilmaisohjelmat.htm - vaikka sen
ohjeistuksen mukaan toimin. Et tarvitse sitä, kun kerran jo on EasyCleaner. CCleaner on tosin parempi turvallisuudeltaan.
- Gene
Mulla on se versio 4.3 ja on oikein käytettynä ihan turvallinen mutta saa sillä tehtyä tuhoakin ja silloin kannattaa muistaa kopiot jotka ohjelma tekee kaikesta mitä poistat.
Helpoin tapa käyttää on Työkalut > Rekisterinsiivous > Tee tämä kaikki.
Kaiken löydetyn voi poistaa,minä ainakin olen poistanut. - on sellainen
että mitä tehokkaampi työkalu sitä helpompi
sillä on tehdä tuhojakin.
Jos tehdään äärimmisen varmatoiminen työkalu
jolla tumpelokaan ei saa konettaan sössittyä
niin ei sillä sitten mitään teekään.
Ei olis armeijan pojatkaan kuolleet jos raskaan
singon sijasta olisi ritsa kaksoisladattu.- ittuuntunut
Ajoin eilen illalla Windows Registry Repair Pro nimisen ohjelman, poisti 48 rekisterivirhettä. Tänä aamuna ei toiminut mikään sovellus mukaan lukien palomuuri ja virustorjunta, myöskin Windows oli ihan sekaisin. Ohjelma teki varakopiot poistetuista tiedoista mutta palautus ei auttanut yhtään mitään. Kokeilin myös koneen palauttamista, yhä sekaisin. Ei auttanut muu kuin asentaa Windows uusiksi ja kyllä otti pattiin oma tyhmyys. No tuli opeteltua kantapään kautta tämäkin homma että kannattaa pysytellä Easy-Cleaner/Ccleaner linjalla, ei ikinä kannata käyttää tuollaisia epämääräisiä ohjelmia, perkele. :((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073