Aattelin testata, kuinka paljon täällä oikeen on ISOJA Harry Potter faneja... eli:
1. Mitkä HP kirjat omistat?
2. Onko sinulla viedeoita? Mitä?
3. Osaatko jo ulkoa muutamia lauseita videoista ja toistelet niitä samanaikaisesti katsoessasi videota?
3. Onko muuta HP roinaa?
4. Oletko lukenut kaikki kirjat?
5. Montako kertaa olet lukenut jokaisen?
Kiitos!
gallub
20
635
Vastaukset
- SaRi
Kaikki suomeksi tulleet(siis 1-5)
ei ole vielä mutta ostan pian- ppp
1. Kaikki jotka on suomeksi
2.meillä on 1 2 3 videot
3.osaan mutta enpä paljoa toistele
4.on ollu kaapu joka jäi lyhyeksi:D:D
5.olen ne jotka on suomeksi
6.1-3 ehkä neljä viisi kertaa 4 kymmenen ja viitonen ehkä kolmesti
noin
- Sirius
1. Kaikki suomeksi tulleet :)
2. kaksi ekaa vhs:nä ja kolmas dvd:llä
3. osaan aika paljon :)
4. Julisteita ja Harry-figuuri
5. Olen :)
6. VK:n 4 kertaa, SK:n 4 kertaa, AV:n 6 kertaa, LP:n 3 kertaa, FK:n 4 kertaa ja HBP:n 3 kertaa :D - bungie
- Kaikki ilmestyneet sekä suomeksi (1-5) että englanniksi (1-6).
- Ikävä kyllä miulla on VK-VHS ja SK&AV-DVD:t.
3. Osaatko jo ulkoa muutamia lauseita videoista ja toistelet niitä samanaikaisesti katsoessasi videota?
- En todellakaan (ja olen iloinen siitä), niin vähän niitä on tullut katsottua. Elokuvat ovat roskaa.
3. Onko muuta HP roinaa?
- Ei todellakaan.
- Kaikki ilmestyneet kyllä, englanniksi ja suomeksi siis.
- Ööh..Molemmilla kielillä yhteensä: VK, SK, AV ja LP kuusi kertaa, FK kolme kertaa ja HBP kerran.
Ja miten tämä muka todistaa, "kuinka paljon täällä oikeen on ISOJA Harry Potter faneja"?
Se fanius, suuri ja pieni sellainen, on aika liikkuva käsite, sillä se on jokaiselle ihmiselle erilaista.Olen samaa mieltä, Bungie. Krääsällä ei voi millään mitata sitä, kuka on suurin fani. On porukkaa, joilla ei ole mahdollisuutta omistaa edes kaikkia kirjoja, puhumattakaan leffoista tai oheiskrääsästä.
Tietysti voi pitää aika varmana, ettei ole kovinkaan iso fani, jos vastaukset ovat tyyliin "olen lukenut kaksi ekaa osaa kerran", mutta muuten tuota faniutta ei voi mitata.
Omallakin kohdalla nuo vastaukset ovat harhaanjohtavia, koska kaikki nuo tavarat mitä minulla nyt on, juontuvat siltä ajalta, kun vielä olin h/c-fani. Nykyään en jaksa edes innostua kunnolla.- zerg
Pat_Bateman kirjoitti:
Olen samaa mieltä, Bungie. Krääsällä ei voi millään mitata sitä, kuka on suurin fani. On porukkaa, joilla ei ole mahdollisuutta omistaa edes kaikkia kirjoja, puhumattakaan leffoista tai oheiskrääsästä.
Tietysti voi pitää aika varmana, ettei ole kovinkaan iso fani, jos vastaukset ovat tyyliin "olen lukenut kaksi ekaa osaa kerran", mutta muuten tuota faniutta ei voi mitata.
Omallakin kohdalla nuo vastaukset ovat harhaanjohtavia, koska kaikki nuo tavarat mitä minulla nyt on, juontuvat siltä ajalta, kun vielä olin h/c-fani. Nykyään en jaksa edes innostua kunnolla.Sori vaan jos teitä haittas, mut aattelin vaan et joittenki ois varmaan kiva vastailla tollasiin. Itteni ainakin ois. Ei sitä tartte noin tarkasti tulkita se nyt vaan tuli!!!!
- Daniela
* kaikki, paitsi half-blood princeä.
2. Onko sinulla videoita? Mitä?
* kaikki, paitsi liekehtivä pikari.
* kyllä, osaan melkein kaikki lauseet jo ulkoa :D
3. Onko muuta HP roinaa?
* tupakaulaliina löytyy, ja pari julistetta.
* kaikki muut, paitsi half-blood princeä.
* noin 10 kertaa oon lukenut jokaisen. 1. Kaikki. Suomeksi ja englanniksi muutamasta kolmekin brittipainosta.
2. Kaksi ekaa osaa videolla, neljä DVD:llä (neljäs piraatti).
3. Kyyyyllä...
4. Jonkun verran, esim. Jenkeistä tuotuja Jokamaunrakeita, Tylypahkan ja Korpinkynnen vaakunat kaapin ovessa ja seinällä, sekä leikikansio.
5. Useaan kertaan.
6. Ehkä kolme. Haluan lukea muutakin kuin pottereita, joten en ole lukenut niitä jotain 60:ntä kertaa, kuten eräät, jotka eivät sitten muuta kirjallisuutta harrastakaan. *sniff*- Twil
"--60:tä kertaa,kuten eräät,jotka eivät sitten muuta kirjallisuutta harrastakaan" Aika reipas väite, et kai toki yleistää halunnut?
- HP lukija
Kaikki suomenkieliset (1-5) sekä 6 kirjan englanniksi, suomen kielinen ennakko varauksessa.
Kaikki dvd:lle ilmestyneet HP leffat ja uusin leffakin on elokuvissa nähty
Ehdottomasti, ei nyt tuu mieleen kyllä :D
3. Onko muuta HP roinaa?
kirjanmerkkejä ja koneella tietty teemoja ja taustakuvia :D
Kaikki on luettu
Riippuu kirjasta: 1 ja 2 kirjan n.3 kertaa, 3:sta oon lukenu eniten koska seon mieluisin ehkä joku 10 kertaa, 4:sta ja 5:sta joku 4 kertaa ja nyt toi 6 kirja englanniks 2 kertaa...
Kirjat on ehdottomasti parhaita! Vaikka en ole hirveästi HP kamaa haalinu noin muuten, lähinnä koska monet niistä on suunnattu lapsille (ite oon 24), niin suuri fani olen :D - hp fani
1. kaikki muut paitsi 2 kirjan
2. kaikki mitkä on tullu
3. and now we wait? and now we wait. se kohta kun azkabanin vangissa hermione ja homo harry on odottamassa että he tulevat pois tälli pajusta.
4:ei
5.kaikki on luettu
6.kaikki muut kaksi kertaa paitsi HBP:n - weasel
Kaikki.
Ei yhtäkään, eikä tule. HP-elokuvat eivät vastaa käsitystäni kirjoista, ne ovat liian kaupallistettuja. Ihan hauska ne on ollut katsoa kerran, valkokankaalta, mutta minulle ne ovat ihan eri asia kuin kirjat.
No en...
Kirjoista sen sijaan saattaisin osata siteerata pätkiä.
3. Onko muuta HP roinaa?
Ei, eikä tule. En usko materialismiin ja roinan haalimiseen ympärilleen muutenkaan.
Tottahan toki.
Jokaisen ainakin kaksi kertaa, toiset useamminkin. En ole laskenut. Luen ylipäätään paljon koko ajan, potterit eivät ole ainoita, vaikka pidänkin niistä todella paljon.
Ja vielä yksi sivuhuomautus: herra George Gallupin, jonka mukaan gallup-kyselyt saivat nimensä, nimi kirjoitetaan todellakin kovalla p-kirjaimella. Niinpä myös gallup-kyselyssä on kova p, ei b. Tiedoksi vain, jatkoa ajatellen! :) Vastailenpa nyt vain huvinvuoksi ^^'
1. Suomeksi: Viisasten kivi, Salaisuuksien kammio, Liekehtivä pikari, Feeniksin kilta ja Puoliverinen prinssi on varattu.
Englanniksi: Liekehtivä Pikari, Feeniksin kilta ja Puoliverinen prinssi
Venäjäksi: Salaisuuksien kammio
Eestiksi/Viroksi: Liekehtivä Pikari
Ja omistan myös yhden Barry Trotter kirjan.
2. Viisasten kivi ja Salaisuuksien kammio videolla ja Azkabanin vanki DVD:llä. Luultavasti myöhemmin ostan muutkin DVD:lle.
3. En koskaan toistele mitään lauseita, mutta kun katson elokuvaa, niin muistan aina että mikä lause tulee seuraavaksi. En ole koskaan alentunut toistelemaan niitä ^^'
4. Täytynee myöntää, että kyllä minulla on tauluja ja julisteita. Sekä on lompakkokin ja jotain muuta krääsää. Taitaapa olla pipo ja paitakin.. Kuitenkin tällaista. En kyllä tiedä, että miksi ne olen ostanut.
5. Ehdottomasti olen.
6. Kymmeniä kertoja.
Argh.. taitaa olla kirjoitusvirheetkunniaanpäivä.- bungie
"1. Suomeksi: Viisasten kivi, Salaisuuksien kammio, Liekehtivä pikari, Feeniksin kilta ja Puoliverinen prinssi on varattu."
Pisti tässä tämä vastaus silmään, niin on pakko kysyä, että etkä omista Azkabanin vankia ollenkaan? Vai jäikö se vain joukosta poies?
Sitä ei löytynyt noista sinun muiden kielten teksien joukostakaan. - HP...<sydänrakastan>
Joo...1.siis mulla on kaikki suomeksi ilmestyneet kirjat,ja kutonen on varauksessa.
2.viisasten kivi,salaisuuksien kammio ja azkabanin vanki DVD:t nojailevat toisiinsa kirjahyllyssäni.
3.Kyllä muistan useitakin pätkiä,olen jo katsonut DVD:t enkuksikin kun suomeksi repliikit menee jo ulkoa.
4.Ei oikeastaan ole mitään krääsää,vain muutama kuva ehkäpä tulostettuna,ja kirjamerkki
5.Juu kaikki olen lukenut(jos se nyt edes oli kysymys(taipumusta dementiaan))
6.en nyt jaksa vaivata pieniä aivojani,miettimällä monta kertaa olen kunkin kirjan lukenut..mutta sanotaan nyt näin että 5 kertaa kaikki.
- Claudine
Suomeksi kaikki ilmestyneet, Puoliverinen prinssi varattuna.
Englanniksi omistan vain Half-blood princen, jos rahaa olisi kätevästi ostaisin kaikki kyllä heti nyt.
Kaikki on, paitsi LP, mutta hommaan sen varmaan sitten kun saan halvemmalla.
Viisasten kiven alun osaan ulkoa kun katson leffaa. Mutta osaan muutenkin.
3. Onko muuta HP roinaa?
En ole minkään asian niin kova fanittaja että olisi mitään. Rahaa voisin käyttää muutenkin.
Kyllä olen.
Neljä ensimmäistä !ainakin ja varmasti! viisi kertaa jokaisen, viidennen kolmesti ja uusimman yhdesti. - Mali
1. Ainoastaan viidennen suomenkielisenä ja kuten yllä on mainittu ei tämä fakta vähennä "faniuttani" olen nimittäin lainannut kirjoja kavereilta ja kirjastosta :P
2. Kaksi ensimmäistä VHS:nä (ja ovat molemmat huomattavasti huonompia kuin myöhemmät et tuskin vaivaudun edes ostamaan DVD versioita) ja kolmas DVD:nä ja ostan neljännen kun se saapuu..
3. Taidanpa osata...eh...
4. Ei. En välitä kirjojen oheiskrääsästä.
4. Olen.
5. Suomeksi ainakin muutamaan otteeseen ja englanniksi kerran kaikki paitsi...muistaakseni kakkosta.- ---------------
En ihan kyllä usko että joku on lukenut 60 kertaa.. ´Ja ei niitä kukaan pyty laskemaan niin tarkkaan..
- .....
1. Killan
2. Vk videolla ja Av dvd:llä
3. joo
3. jotain
4. joo
5. vähintään 3 kertaa jokaisen - animagus
1. Kaikki suomeksi ilmestyneet HBP:n.
2. On, 1. ja 2.
3. Heh, osaan ulkoa, mutta en toistele.
3. Hmm... Ei taida olla?
4. Tietysti olen lukenut kaikki kirjat.
5. Pari kolme kertaa jokaisen. Luen muutakin kuin Pottereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056