Talven ensinmäiset hiutaleet naamalleni putoavat,ensilumen aikaan suntaan matkani raiteille sinua miettimään,jos olisit vieressäin ja sulkisit turvalliseen syliisi,tietäisin jonkun välittävän,mutta meitä ei oo.
Sydänmeni perääsi itkee,sua koskaan tuu takas saamaan.
Käyn raiteille makaamaan ja katson tähtiin ja mietin tuolla mulla paikka ois.
Raiteet alkavat allani tutista,
kuulen suloisen junan äänet.
kirjoitan nimesi lumeen,ehkä tämä ei ollut paras tapa sanoa hyvästi.
Hyvästi.
4
763
Vastaukset
- Minde-66
runo todellakin ja toivottavasti vain RUNO ja ettet oikeasti tee niin kuin runossa mainitaan.Kenenkään takia ei noin kannata tehdä,aina tulee joku jonka arvoinen olet ja ottaa sinut syliisi ja RAKASTAA.Tämä ei vaan ollut se oikea ja sun arvoises ja tuskin välittäis vaik tekisitkin niin kuin runossa kirjoitat.Pää pystyyn ja vauhdilla eteenpäin,elämä on loppujen lopuks liian kivaa tuhlattavaks vaik ei se just täl hetkel silt tuntuiskaan.
- wiipewi
Ei ollenkaan ole tarkoituksessa mitään tollaista :D ehei,ei mielessäkään,se vain sattui olemaan tollainen vähän liiankin haikea runonen :D ei sitä tapahtumaan tule :) Elämä on todellakin yllätyksiä täynnä ja vaikka mitä,mutta sitä pitää aina elää täysillä :D
- Minde-66
wiipewi kirjoitti:
Ei ollenkaan ole tarkoituksessa mitään tollaista :D ehei,ei mielessäkään,se vain sattui olemaan tollainen vähän liiankin haikea runonen :D ei sitä tapahtumaan tule :) Elämä on todellakin yllätyksiä täynnä ja vaikka mitä,mutta sitä pitää aina elää täysillä :D
kiva kuulla.Eipä sitä aina tiedä mitä ihmisten päässä liikkuu.Runoja osaat kyllä kirjoittaa,seuraavaks vähä hilpeämpiä ettei tälläset vanhukset pelästy turhaan,heh!
- wiipewi
Minde-66 kirjoitti:
kiva kuulla.Eipä sitä aina tiedä mitä ihmisten päässä liikkuu.Runoja osaat kyllä kirjoittaa,seuraavaks vähä hilpeämpiä ettei tälläset vanhukset pelästy turhaan,heh!
Kiitos,kiitos :) Vois seuraavalla kerralla laittaa vähän iloisemman,mutta ei oikeestaan löydy ku noita surullisia.
Mutta eipä tuo varmaan kamalasti haittaa :D
Halusin vaan tietää että mitä mieltä Ihmiset noista mun runoista on :)
Kuten monet on sanonut tuskan ja surun voi purkaa aina paperille niin minä teen,en mitenkään muuten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458