on se, että olen alkanut tuntea kiinnostusta omaa sukupuoltani kohtaan. Olen kokeillut toisen miehen kanssa yhden kerran ja pidin. Olen kuitenkin oikeastaan heteromies, joten, missä mennään? Tämä ongelma voi tuntua kummalta, mutta se vaivaa minua. Pitäisikö yrittää tukahduttaa kiinnostus omaan sukupuoleen vai ei?
Outo juttu
7
1369
Vastaukset
- hetero/bityttö
Kai tänne saa tytötkin kirjoittaa...
Mulla on vähän sama tilanne, oma sukupuoli on viime aikoina alkanut kiinnostaa (etenkin fyysisesti). Pidän kuitenkin itseäni heterona... kai. Mä olen päättänyt odottaa ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan ja sunkin kannattais ehkä tehdä niin. Minkä ikäinen muuten olet?- JoonasK
Samaa tarkoitan minäkin: kiinnostus on puhtaasti fyysistä, enkä voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa, eli tunnetasolla miehet jättävät kylmäksi. Nainen on minusta ilman muuta puoleensa vetävämpi ja haluttavampi, ja naisen kanssa seurustellessa kyse on myös tunteista. Ehkä kyse on siis uteliaisuudesta, tai sitten seksuaalisuus ei ole tiukasti jompaa kumpaa, vaan sekoitus kumpaakin, mene ja tiedä. Minusta seksuaalisuuden kategoriointi ei oikein toimi.
Juu. ikää on 25 vuotta.
- määrittele uudelleen
Turha omaa seksuaalisuutta on tukahduttaa, ei se kuitenkaan onnistu niin, että sen jälkeen vielä eläisit onnellisena. Moni entinen ja nykyinen aviomies on saattanut löytää homoseksuaalisen puolensa ja siirtynyt osittain tai kokonaan miesten väliseen seksiin, vaimoahan seksi ei aina edes kiinnosta, joten siitä ei ole ollut mitään ongelmaa. Kuitenkin he voivat määritellä itsensä heteroiksi, jos he harrastavat seksiä toisen aviomiehen kanssa - ja kuulemma kahden heteromiehen välinen seksi on aina heteroseksiä. Eli mitä opimme: jos sinulle määritelmät ovat tärkeitä, määrittele asiat niin, että ne sinua tyydyttävät. Silloinhan kaikki osapuolet ovat onnellisia.
- huteromies
...oli kyllä päivän paras - kahden heteromiehen välinen seksi on aina heteroseksiä!!! Tätä mä käytän jatkossa, kiitos!
- kirahvi
huteromies kirjoitti:
...oli kyllä päivän paras - kahden heteromiehen välinen seksi on aina heteroseksiä!!! Tätä mä käytän jatkossa, kiitos!
Joo-o "olen oikeesti hetero mut kundit kiinnostaa..." ..eeeh-he-he-hee...
Säälittävää itsensäkieltämistä. - huteromies
kirahvi kirjoitti:
Joo-o "olen oikeesti hetero mut kundit kiinnostaa..." ..eeeh-he-he-hee...
Säälittävää itsensäkieltämistä....taju ei näytä olevan (tämänkään) palstan lukijoiden vahvoja alueita...
- Kynäviisas
Myös jos valkoihoinen ja musta homomies sextaavat, on kyse heteroseksistä. Homo = samanlainen, ja siitähän ei siis kyse ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754