Outo juttu

JoonasK

on se, että olen alkanut tuntea kiinnostusta omaa sukupuoltani kohtaan. Olen kokeillut toisen miehen kanssa yhden kerran ja pidin. Olen kuitenkin oikeastaan heteromies, joten, missä mennään? Tämä ongelma voi tuntua kummalta, mutta se vaivaa minua. Pitäisikö yrittää tukahduttaa kiinnostus omaan sukupuoleen vai ei?

7

1369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetero/bityttö

Kai tänne saa tytötkin kirjoittaa...

Mulla on vähän sama tilanne, oma sukupuoli on viime aikoina alkanut kiinnostaa (etenkin fyysisesti). Pidän kuitenkin itseäni heterona... kai. Mä olen päättänyt odottaa ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan ja sunkin kannattais ehkä tehdä niin. Minkä ikäinen muuten olet?

• JoonasK

Samaa tarkoitan minäkin: kiinnostus on puhtaasti fyysistä, enkä voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa, eli tunnetasolla miehet jättävät kylmäksi. Nainen on minusta ilman muuta puoleensa vetävämpi ja haluttavampi, ja naisen kanssa seurustellessa kyse on myös tunteista. Ehkä kyse on siis uteliaisuudesta, tai sitten seksuaalisuus ei ole tiukasti jompaa kumpaa, vaan sekoitus kumpaakin, mene ja tiedä. Minusta seksuaalisuuden kategoriointi ei oikein toimi.
        Juu. ikää on 25 vuotta.

• määrittele uudelleen

Turha omaa seksuaalisuutta on tukahduttaa, ei se kuitenkaan onnistu niin, että sen jälkeen vielä eläisit onnellisena. Moni entinen ja nykyinen aviomies on saattanut löytää homoseksuaalisen puolensa ja siirtynyt osittain tai kokonaan miesten väliseen seksiin, vaimoahan seksi ei aina edes kiinnosta, joten siitä ei ole ollut mitään ongelmaa. Kuitenkin he voivat määritellä itsensä heteroiksi, jos he harrastavat seksiä toisen aviomiehen kanssa - ja kuulemma kahden heteromiehen välinen seksi on aina heteroseksiä. Eli mitä opimme: jos sinulle määritelmät ovat tärkeitä, määrittele asiat niin, että ne sinua tyydyttävät. Silloinhan kaikki osapuolet ovat onnellisia.

• huteromies

...oli kyllä päivän paras - kahden heteromiehen välinen seksi on aina heteroseksiä!!! Tätä mä käytän jatkossa, kiitos!

• kirahvi
        huteromies kirjoitti:

...oli kyllä päivän paras - kahden heteromiehen välinen seksi on aina heteroseksiä!!! Tätä mä käytän jatkossa, kiitos!

Joo-o "olen oikeesti hetero mut kundit kiinnostaa..." ..eeeh-he-he-hee...
        Säälittävää itsensäkieltämistä.

• huteromies
        kirahvi kirjoitti:

Joo-o "olen oikeesti hetero mut kundit kiinnostaa..." ..eeeh-he-he-hee...
        Säälittävää itsensäkieltämistä.

...taju ei näytä olevan (tämänkään) palstan lukijoiden vahvoja alueita...

• Kynäviisas

Myös jos valkoihoinen ja musta homomies sextaavat, on kyse heteroseksistä. Homo = samanlainen, ja siitähän ei siis kyse ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3990
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      44
      3616
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3188
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      93
      3057
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      88
      2046
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2008
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1869
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1821
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      34
      1810
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1754
    Aihe