Olen täysin pettynyt koko kaupunkiin!! Tänne en jää lastani kasvattamaan. Lähtekää hyvän sään aikana. Ihmiset ovat kaksinaamaisia ja täynnä itseään. Onneksi täältä pääsee kohta POIS!! MITÄÄN EI JÄÄ IKÄVÄ! HAJOTKAA!!
Kajaani
9
2503
Vastaukset
- taneli
onpahan sit yks paska vähemmän!
- Alahan sinä
nyt lähtee ja hyvän sään aikana paratiisiisi, ettet ite ja lapsesi saa vaan mitään traumoja loppuiäiksesi. Mitäs tulit tänne...
- on kurja
paikka... mutta en mä voi vielä lähteä mihinkkää. :(
Tosi huono maine koko kaupungilla.!!! - Paremmin huomiseen
Hyvää jatkoa sinulle!
Muista vain, että tuontapaiset ongelmat tuppaavat seuraamaan mukanasi.
Jos haalit ympärillesi kaksinaamaisia ihmisiä, jotka ovat täynnä itseään - mieti miksi juuri sinä vetoat tuontyyppisiin ihmisiin?
Joka paikassa on kaksinaamaisia, omanedun noukkijoita ja niitä, jotka kuvittelevat itsestään uskomattomia.
Ja joka paikassa on myös ihan tavallisia, hyviä ihmisiä - yleensä se riittävä enemmistö :D
Sanotaan, että: Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa! Tämä pitää usein paikkansa, itseänsä voi monesti peilata ystäviinsä.
Joka tapauksessa, sinun on mahdollista päästä eroon tuollaisesta myös muuttamatta.
Tutustu itseesi ja toimintatapoihisi, jotain muuttamalla, ehkä vain hienosäätöä, saat aikaan isoja muutoksia ja elämäkin maistuu paremmalle.
Pidä pintasi, älä anna periksi!
Kaikkea hyvää sinulle :D - ruoho............
vihreämpää muuallakaan........kokemusta on, tulin etelästä 4 vuotta sitten, enkä varmaan pois lähdekkään
- yksinäinen
Mä oon asunut Satakunnassa, Keski-Suomessa, Pohjois-Savossa ja Kainuussa. Kaikkialla on noita kaksinaamaisia ja itseään täynnä olevia ihmisiä. Satakunnassa halveksunta muualta tulleita kohtaan oli räikeintä. Olenkin todennut parhaimmaksi olla yksin, enkä päästä ketään lähelleni, niin ei tule pettymyksiä.
- analyyttinen
Aivan häikäistyin tuosta erittelevästä syvällisestä analyysistä.
Loistavaa viestintää! Tästä me kaikki kovasti valaistumme. - voidaan
olla montaa erimieltä!!!!et oo ajatellu et sussa itessä vois olla se vika???
mä oon ite muuttanu kajaaniin 3 vuotta sitten ja oon tykänny paikasta...
mut,ehkä sä oot tutustunu vääränlaisiin ihmisiin tai jotain muuta,mutta tuskin sulla on parempi elämä siellä jossain muuallakaan!!!en ainakaan usko niin... - osittain
oikeassa oot. Mut minulla itellä on täällä todella hyviä tyyppejä kavereina ja paljon onkin, joten ihmisissä en näe syytä täältä lähteä.. mutta ajattelin itse muuttaa pois koska en tule täältä löytämään oman alan töitä ja koska koko elämäni olen täällä asunut niin alkaa kuviot käymään vähän turhan pieniksi, ja halu nähdä eri paikkoja ennen kuin sitä paikoilleen asettuu.. :D joten kuhan intin alta pois saan niin lähden kokeilemaan onnea jonnekkin muualle..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474