niille jotka ovat käyttäneet Roaccutania:
Oliko aknesi lievä, keskivaikea, vai vaikea?
Auttoiko, ja jos auttoi, niin minkä verran?
Oliko pahenemisvaihetta, ja jos oli, niin missä vaiheessa ja kuinka pitkään?
Lähtikö sinulta hiuksia?
Oliko piilolinssien käyttö mahdotonta, edes silmätipoilla?
Roaccutan
8
2486
Vastaukset
- hyvin
söin 3 kk:n kuurin ja se auttoi todella hyvin.. Akneni oli lievän ja normaalin välimaastosta ja näpyt olivat lähinnä vain kasvoissa. Ensimmäisen 2-3 viikon ajan iho enkä vähän vielä paheni, kun kaikki epäpuhtaudet nousivat pintaan, mutta siitä se iho sitten lähti parantumaan. Pahin ongelma oli huulien kuivuminen. Suupielet varsinkin kuivuivat ja halkeilivat, ja tätä kesti koko kuurin ajan. Mutta oli se sen arvoistakin, nyt ihoni on sileä kuin vauvan pylly:)
- jatkoa
tosiaan, jäi mainitsematta, että ei lähtenyt hiuksia, ainakaan en huomannut. En huomannut myöskään silmissä mitään kuivumista, tai sitten en vaan osannut kiinnittää siihen huomiota, koska en käytä piilareita.
- muumuu
Minä lopetin tuossa kuukausi sitten roaccutanin käytön. Iho on nyt hyvässä kunnossa, kehtaa liikkua ilman meikkiäkin ulkona. Mulla kesti kuurin alettua pahenemisvaihetta noin kuukauden verran, mutta sen kesti kun tiesi että iho paranee. Piilolinssejä en kyllä suosittelisi sillä silmien kuivuminen oli itsellä ainakin aika huomattavaa. Jouduin käyttämään silmätippoja koko ajan, etenkin töissä missä on koneellinen ilmastointi. Mutta huulien kuivuminen oli tosiaan ehkä se pahin ongelma. Kuolema meinasi tulla jos huulirasva oli unohtunut jonnekin :) Mutta kyllä se siitä.. Tsemppiä
- kuivumisesta
Täällähän ei saanut mainostaa, mutta pakko mainita, että kandee käyttää huuliin ja suupieliin Bepanthen voidetta/salvaa. Se on tarkoitettu iho- ja limakalvovaurioiden paikallishoitoon ja on maailman parasta huulirasvaa!
- ja hyvin
Jouduin syömään pari kuuria, mutta auttoi ja hyvin. Lähtökohtaa voisi kai luonnehtia keskivaikeaksi, ikää oli kuitenkin pitkälle yli 20 vuotta ja naama kukki kuin teini-ikäisellä.
Hiuksia lähti vähän, mutta ei sen enempää kuin vaikka stressaantuneena. Nyt viimeisimmästä Roaccutan kuurista on kaiketi pari vuotta ja selviän paikallishoidolla. Ihan näppylätön en varmaan ole kuin eläkeiässä. akneni oli paha,naamasta varpaisiin melkein.selän arvet muistuttaa ja kasvojen. tullut syötyä roaa 5 pitkää kuuria,2*20mg,kuurien kesto 6kk,ja aknea pukkaa.ikää 21 ja mies.nyt söin 2kk roaa ja lopetin kesken kun silmäkulma alle tuli punainen turvottava kutittava läiskä.se tuli samaan aikaan ku aloitin kuurin ja nyt 4päivää ilman roaa niin se alkaa hävitä.kävin lääkärillä sitä näyttämäs niin sano että syö vähemmän.vaikka yks pilleri joka toinen päivä mutta en viitsi leikkiä tällaisella asialla.varmaan joku atoopinen reaktio kun iho kuivuu.haittana ihon kuivuminen ja silmätippoja saa käyttää.selkäkipuja joskus.silmälääkärissä oon käyny.
- ...
hiuksia lähti tod. paljo ja vasta n. 1v kuurin jälkeen tilanne alkaa olemaan normaali... silmät kuivu kuurin aikana niin paljo et ilman tippoi ei pystyny oleen vaik en ees käytä piilareit. huulet kuivu mut ei muute mitää dramaattista.
- kysymys_
Palautuuko hiusten kasvu normaaliksi kuurin jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup437381Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1366719- 604047
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233782Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1363716Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253065Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413005Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla362816Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?412509- 492344