Ihmettelen vaan kun tykkäis käydä oman kaupungin chatissa nii aina on vaan samat tyypit siellä...
Eipä samojen kaa aina jaksa jutella ja niil on ne omat juttunsa johon ei ulkopuolisills oo kuulemma mitään asiaa....
Mitähän varten nää chatit on sit tehty jos ei muut saa tulla keskustelemaan mukaa. Jos roikut vaan kattoo niin sieltä saa tekstiä et siel on joku joka aina kyttää ja ottaa ylös kuka milloinkin sisällä..,
Niinpä olen päättänyt olla menemättä kaupunki sätteihin vaan menen noihin ikäryhmiin,sieltä saa aina kyllä juttuseuraa ilman että joutuu syrjään..
Seriffitkään ei aina hoida tehtäviään.
Miettikääpä tätä juttua!
Samat tyypit aina
7
1418
Vastaukset
- Minä
Heippa vaan
- miri
nyt en ihan joka sanaa ymmärtän, mut roiku toki katosta jos siltä tuntuu (y)
- Ihmettelijä
Heh nauratti kovasti, mikä oli vitsi???
Minkäs sille voi jos kirjoittaa väärin,kai sekin on ivailun aihe...
- AROSUSI-09
Eli niccis rekkaamalla pääset taatusti johonkin 24-n "sisäpiiriin",jos se nyt on se maailman tärkein asia?:D
- On jo
Mulla on jo sellainen...
- AROSUSI-09
On jo kirjoitti:
Mulla on jo sellainen...
Totta kun puhutaan,niin nyt tuli mielen,että en mäkään juuri roiku Helsinki-sivulla...mikä nyt kyllä enemmän johtuu siitä,että on mielenkiintoisempiakin aiheita,kuin kädenvääntö koiranpaskoista kaduilla t.m.s. Sivuja täällä on jotain miljoona.Kyllä säkin jostain löydät hyviä tyyppejä;Tiedä vaikka seuraa:)Onnea matkaan,anyway.
- Minä
AROSUSI-09 kirjoitti:
Totta kun puhutaan,niin nyt tuli mielen,että en mäkään juuri roiku Helsinki-sivulla...mikä nyt kyllä enemmän johtuu siitä,että on mielenkiintoisempiakin aiheita,kuin kädenvääntö koiranpaskoista kaduilla t.m.s. Sivuja täällä on jotain miljoona.Kyllä säkin jostain löydät hyviä tyyppejä;Tiedä vaikka seuraa:)Onnea matkaan,anyway.
En minäkään roiku enää omalla kaupunkisivuilla,en jaksa katella sitä samaa hommaa.
Kyllä täällä hyviä tyyppejä on ja kevättä sullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468