onko jackson oikeesti pedo...oon kuullu et se on lavastettu mut en tiiä onx se totta..tietääkö kukaan levyttääkö se enää..kuuntelen sen hyvää musaa.aikooko se myydä newerlandin?
vastatkaa!?
5
334
Vastaukset
- A.B.Leland
"onko jackson oikeesti pedo..."
-Tuskin
"oon kuullu et se on lavastettu mut en tiiä onx se totta.."
-Todennäköisesti on totta
"tietääkö kukaan levyttääkö se enää.."
-Michael tekee musiikkia koko ajan- eli varmasti
"kuuntelen sen hyvää musaa.aikooko se myydä newerlandin?"
-Jep, musa on loistavaa, mutta Neverlandin myynnistä ei ole tietoa - stk
"onko jackson oikeesti pedo"
- Sen tietää varmuudella vain jackson ja mahdolliset uhrit itse. Todennäköisesti kuitenkin on. Eihän nämä jutut nyt ihan tyhjästä lähde ja vieläpä useaan kertaan.
"oon kuullu et se on lavastettu mut en tiiä onx se totta.."
-Sitä ei varmaan kovin moni tiedä. Kts. edellinen vastaus.
"tietääkö kukaan levyttääkö se enää.."
-Aika hiljaista on ollut. Ei taida kauppa enää kaydä.
"kuuntelen sen hyvää musaa.
-Musa oli joskus loistavaa (20-25 v sitten).
"aikooko se myydä newerlandin?"
- Mitäs väliä sillä on?Lainaus:
"onko jackson oikeesti pedo"
- Sen tietää varmuudella vain jackson ja mahdolliset uhrit itse. Todennäköisesti kuitenkin on. Eihän nämä jutut nyt ihan tyhjästä lähde ja vieläpä useaan kertaan.
Hyvin mahdollista, että jutut ovat pelkkää peetä. Onhan huippukoripalloilijoitakin syytetty esim. raiskauksista jne. vaikka todellisuudessa naiset ovat olleet halukkaina touhuissa mukana. Jacksonin tapauksissa näytöt ovat loistaneet kirkkaasti poissaolollaan ja tämä viimeisin syytös on ilmiselvästi rahastusyritys. Niin outoja syytöksiä on tämä "uhri" tuonut julki.
Sitä paitsi, jutut voivat kyllä lähteä tyhjästä liikkeelle. Onhan se jo nähty. Kumma kyllä niitä kuuluisia todisteita ei vaan yhdessäkään tapauksessa löytynyt...- A.B.Leland
Älä tunge omia vääriä vastauksiasi kun ainoat oikeat vastaukset on jo annettu.
- Tiuhti
Kyselet samoja kysymyksiä koko palstan täyteen?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624