ruokintatapoja on niin minenlaisia, että nyt tarvitsen neuvoa.. minulle on tulossa kk:n päästä kultainennuotaja (aikuinen) eli mitä sille pitäisi antaa?olen ajatellut tälläistä ruokavaliota:
aamulla:puuroon sekoitettuja nappuloita
illalla:koiranmakkaraa, kotiruoan tähteitä, nappuloita, leipää
onko tuossa kaikki tarvittavat aineet? lisättävää..?
hmmm...
3
278
Vastaukset
- Ruokkisit
Kuten koiraa on aiemmin ruokittu, jos tiedät.
Jos et niin lue aiempia kirjoituksia.
Leipää en kyllä tunkisi mukaan, enkä niitä tähteitä.- leivässä sitten on
itse syötän leipää koiralleni joka päivä. ja tähteet menee myös, joskus teen koiralle laatikoita. joten älä sinä siinä rupea mun ruokintatapoja haukkumaan.
- serop1
leivässä sitten on kirjoitti:
itse syötän leipää koiralleni joka päivä. ja tähteet menee myös, joskus teen koiralle laatikoita. joten älä sinä siinä rupea mun ruokintatapoja haukkumaan.
Oman koiran herkku on kuivatettu ruisleiv'nkantapala :) hyvää on ja saa sitä paljon parjattua b vitamiinia tai ainakin sitä yhtä muotoa niistä b vitskuista ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073