Jännitän

Abby

Olen lukenut näitä kirjoituksia, ihanaa lukea muidenkin ajatuksia ja fiiliksiä, itsellä myös jännitys päällä. Lopetin pillerit edellisten menkkojen jälkeen, kierto ollut tietysti tosi tasainen tähän asti, nyt ollaan yritetty ekaa kertaa vauvaa. Ajoituksen pitäis olla ollut kohdillaan jne. Menkkojen pitäisi alkaa nyt su-ma. Yllätyin kun olen huomannut itselläni vähän "muutoksia"..
Mulla ei ole koskaan ollut rinnat ennen menkkoja arat tai kipeät, ei mitään tuntemuksia.. mutta yksi päivä riisuessa vaatteita, huomasin että rinnanpäät on ihan kosketusarat, ja kovemmat kuin yleensä. Nyt sitä on jatkunut pari viikkoa, ja myös nänneihin pon ilmestynyt valkoisia pilkkuja. Olen lukenut jonkun kirjoituksista, että hänelle kävi myös näin. ?! Nyt jo uskallan olla toiveikas, tosin koitan olla realistinen ja etten pettyisi jos en olekaan raskaana, mutta voiko rinnat kipeytyä vain pillerien pois jättämisestä jos ennen ei ole ollutkaan sellaisia oireita? Mulla on sellainen sisäinen vaisto aika vahva, mutta pian nähdään. Tänään mietin, että miklloin rohkenen testata.. maanantaina vai vasta viikon päästä.. ! Miltä kuulostaa :) ? Nyt jännittää

9

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mami(ko)

itse juuri kirjoitin samasta aiheesta, että nyt tässä myös jännitän että onkohan sitä jälkikasvua tulossa, rintani ovat arat jos niihin koskee ja "näppylöitäkin" on ilmestynyt nänninseudulle.. lapsi ei ole suunniteltu, niinkuin teillä, mutta toivottu se kyllä on.. pillereitä söin, mutta lopetin heti kun ajattelin että voisin olla raskaana. onnea testeihin..

• Abby

Kiitos samoin sulle onnea odotukseen!
        Saas nähdä miten käy :)

• mami(ko)
        Abby kirjoitti:

Kiitos samoin sulle onnea odotukseen!
        Saas nähdä miten käy :)

niin, saas nähdä.. onnea odotukseen, kirjottelen varmaan myöhemmin että tärppäskö vai ei.. Positiivisia ajatuksia positiiviseen tulokseen!! :)

• Abby
        mami(ko) kirjoitti:

niin, saas nähdä.. onnea odotukseen, kirjottelen varmaan myöhemmin että tärppäskö vai ei.. Positiivisia ajatuksia positiiviseen tulokseen!! :)

Minäkin voin sit kun tiedän, niin kirjoittaa miten kävi :) Ehkä jo maanantaina uskallan testailla, mutta kuten sanottu, vielä ei tiedä.. mutta toivossa on hyvä elää!

• mami(ko)
        Abby kirjoitti:

Minäkin voin sit kun tiedän, niin kirjoittaa miten kävi :) Ehkä jo maanantaina uskallan testailla, mutta kuten sanottu, vielä ei tiedä.. mutta toivossa on hyvä elää!

toivossa on tosiaankin hyvä elää, ehkäpä uskallan itsekkin ensiviikolla kokeilla.. Ei vaan haluis, jos testi näyttääkin negatiivista.. No, pitää ajatella, että kyllä se vauva sitten tule, kun on tullakseen! Miehelleni en ole vielä epäilyistäni kertonut, kohta varmaan pitäisi.. :)

• Abby
        mami(ko) kirjoitti:

toivossa on tosiaankin hyvä elää, ehkäpä uskallan itsekkin ensiviikolla kokeilla.. Ei vaan haluis, jos testi näyttääkin negatiivista.. No, pitää ajatella, että kyllä se vauva sitten tule, kun on tullakseen! Miehelleni en ole vielä epäilyistäni kertonut, kohta varmaan pitäisi.. :)

Kyllä itsekin uskon, että tulee kun on tullakseen. Olen onnellinen, kun tänäänkään ei tullut vielä menkkoja, jotenkin sellainen tuntemus että ei niitä ehkä tulekaan! Uskallan luottaa jo vaistoon aika paljon... olo on ollut sellainen. Välillä vihlaisee sellainen pistävä tunne kohdun kohdalla.. ja huomenna, HUOMENNA me menen ostamaan testin :) Mua huvitti, kun näin untakin viime yönä että menin apteekkiin ostamaan testiä, mutta kaikki "normaalit" raskaustestit oli LOPPU! Heh.. Odotan huomista..
        Tietysti sitä miettii, että jos se on neg, mutta sit on.. se on sit sillain mennäkseen.

• mami(ko)
        Abby kirjoitti:

Kyllä itsekin uskon, että tulee kun on tullakseen. Olen onnellinen, kun tänäänkään ei tullut vielä menkkoja, jotenkin sellainen tuntemus että ei niitä ehkä tulekaan! Uskallan luottaa jo vaistoon aika paljon... olo on ollut sellainen. Välillä vihlaisee sellainen pistävä tunne kohdun kohdalla.. ja huomenna, HUOMENNA me menen ostamaan testin :) Mua huvitti, kun näin untakin viime yönä että menin apteekkiin ostamaan testiä, mutta kaikki "normaalit" raskaustestit oli LOPPU! Heh.. Odotan huomista..
        Tietysti sitä miettii, että jos se on neg, mutta sit on.. se on sit sillain mennäkseen.

joko oot käynyt testin ostamassa ja kenties sen tehnytkin? toivottavasti plussaat!! itse en vielä viitti mennä ostamaa kun ei menkkojen aika vielä ole. Normaalisti tänää/huomenna tulisi jo kipuja alavatsaan ja alaselkään, mutta toistaiseksi ei ole vielä tullut.. pientä vihlontaa kyllä oli eilen kohdun kohdalla, mutta ei sen enempää.. Onnea, ja ilmoittele kuulumisiasi.. :)

• Abby
        mami(ko) kirjoitti:

joko oot käynyt testin ostamassa ja kenties sen tehnytkin? toivottavasti plussaat!! itse en vielä viitti mennä ostamaa kun ei menkkojen aika vielä ole. Normaalisti tänää/huomenna tulisi jo kipuja alavatsaan ja alaselkään, mutta toistaiseksi ei ole vielä tullut.. pientä vihlontaa kyllä oli eilen kohdun kohdalla, mutta ei sen enempää.. Onnea, ja ilmoittele kuulumisiasi.. :)

Moi, joo tein eilen testin, negatiivinen oli.. mut ei se mitään ja vielä ei tiedä varmaksi. Mulla on sattunutvas. nivuseen, vas puolelle, pari päivää, sellanen viiltävä pistävä tunne. Tänä aamuna oli vähän punert. vuotoa en tiiä alkaako menkat.. ? Noh täytyy katsella!

• Abby
        Abby kirjoitti:

Moi, joo tein eilen testin, negatiivinen oli.. mut ei se mitään ja vielä ei tiedä varmaksi. Mulla on sattunutvas. nivuseen, vas puolelle, pari päivää, sellanen viiltävä pistävä tunne. Tänä aamuna oli vähän punert. vuotoa en tiiä alkaako menkat.. ? Noh täytyy katsella!

Kyllä ne alkoi, eli ei onnistunut vielä. Ehkä myöhästyminen johtui pillereiden lopettamisesta. Mut ei se mitään :) Onnea sulle jännitykseen, kerrohan kun tiedät miten sulle kävi :) !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe