Siminaiseni meni naimisiin erään miehen kanssa joka on raskaana. Varmaan tiedättekin se Einari Uteloinen Outolaaksosta. Eli, hän ilmeisesti odottaa ufolasta. Pian naimisiinmenon jälkeen Einari saa vauvan, mutta sieltä tulikin aivan tavallinen simslapsi. Ja minä kun odotin ufolasta (siis sellaista vihreää). Onko mahdollista että voi saada ihan tavallisen näköisen simsvauvan vaikka olisi ollut ufojen kaappaamana...????
Ufolapset...
8
818
Vastaukset
- Sims
Ei se ole ufo, vaan alien...tuskin simit voivat synnyttää tunnistamattomia lentäviä esineitä...Noloa...
- .............
Mulle sillä on tullu vihree lapsi :P
- *Hih*
Ei kyllä sillä pitäs tulla vihree vauva! siinä o nyt sit ollut jotain vikaa.. mullakin sillä tuli vihreä vauva..?! älä tallena peliä vaikka vissiin jo tallensit mut siis ja sit hmm.. o viheä pitäs kyllä tulla jos ies synnyttä alienin*
- bogirl
Kyllä se voi olla ihan normaalivärinenkin se vauva. Siis miettikää nyt, onhan sen geeneissä sitä ihmisvanhempaakin, ei se pakosti ole vihreäihoinen. Mullekin tuli kerran ufon kaappauksen seurauksena normaalivärinen vauveli.
- Ginnyskainen
bogirl kirjoitti:
Kyllä se voi olla ihan normaalivärinenkin se vauva. Siis miettikää nyt, onhan sen geeneissä sitä ihmisvanhempaakin, ei se pakosti ole vihreäihoinen. Mullekin tuli kerran ufon kaappauksen seurauksena normaalivärinen vauveli.
Minä vain ihmettelen, että miten te saatte edes ne hyypiönne takaisin?! Miten se alien voi viedä? Siis, että katselee kaukoputkesta. Tuleeko silloin alus ja vie mennessään? Miten simin saa sieltä takaisin ja odottaako se automaattisesti vauvaa?
Tähän genetiikkaan. Mustaihoinen mies ja vaaleaihoinen nainen, tai miten päin tahansa, voi saada valkoihoisen lapsen. Sama juttu tässä vauva-asiassa.
- tilitonttu
Niin, ei tavallista, vaan alien!
- joo joo
kai jos jollekki joskus tulee alien lapsi jollekki voi tulla ufo tai alien onks sil nii välii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jollekki taas valkonen vaik ei se mikään valkonen oo!!!!!!!!!!!!!!!!
- Tyyppi :)
... se johtuu siitä, että se mies joka oli raskaana meni naimisiin sen tavallisen naisen kanssa.? Tai sitte se vaan voi tulla tavalliseks.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064