onko kypärä suoja-varuste vai onko se vain koriste?
onko kypärä...?
7
638
Vastaukset
- Herne2323
Airsoft-käytössä se on enimmäkseen koriste. Voit itse valita haluatko pitää päässäsi painavaa pottaa vaiko hengittävää boonieta.
- roponen
asiaan vaikuttaa myös kuinka tehokkailla aseilla softaat mutta jos kyseessä on vemppu pistooleita tai AEG:eja joissa ei ole virejä on se silloin vain koriste
- ei pidä paikkaansa..,
Siis kuka väittää että kypärät ovat painavia..? nehän painaa melkein yhtä vähän kuin boonie hattu (eli ei juuri mitään) jos se on komposiitti/muovikypärä..teräskypärä kyllä on sietämätön :)
- Reiska
Kypärä on enempi koriste, mutta kyllä se suojaa antaa. Esim. jos joku ampuu läheltä päähän niin on paljon mukavempaa ottaa osumaa kypärään kuin boonieen. Myös kaatuilun ym. varalta on hyvä olla kypärä.
Itse suosin kypäriä enemmön kuin boonieita.- Vokkie
allekirjoittanut suosii M91:sen lipallista hattua. hatun alta voi vetää suojan alas, jolloin korvat ja kallonpohja on jollaintapaa suojattuna.
-Vokkie-
- -Rollaattori-
No muovireplikat on enemmän koristeita, mutta eiköhän ne suojaa kuitenkin jos liukastuu jäällä, tai repii päänsä johonkin terävään.
Varustelekasta saa kuitenkin suhteellisen halvalla aidon BW komposiittikypärän (90€ muistaakseni) joka suojaa kyllä sirpaleilta ja eiköhän myös kuuliltakin. Aito PASGT-kypärä menee kyllä 600€ ikävämmälle puolelle.
Airsoftkäyttöön pitäisi kyllä ihan muovikopiokin riittää.- olli
kannattaa hommata kypärä.
oon tosissani.
mun yks kaveri pelas suht kot isossa pelissä,
ne rämpi aika kovaa vauhtii metässä, ja jätkä kaatu,
arvatkaa miten käy kun lyö takaraivonsa kivikkoon ilman kypärää.
mä ainakin uskon et jos on vain lasit ja hammas suojat (ei siis koko kasvo maskia) niin kannattaa ostaa kypärä. ei kukaan halua turmella kasvoja sen takia kun ei viittiny maksaa parii kolmeekymppii kypärästä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458