Pistipä silmään kuva eräästä julkkiksesta, jonka miesystävä on lyhyempi kuin tämä itse. Onko teidän perheessä vastaava tilanne?
Jos olette sinkkuja, niin katsotteko miehen mittoja/naisen mittoja? Pieni ja hintelä mies/roteva nainen tyyliin...Haluatteko, että miehenne/naisenne katsoo teitä, ihan konkreettisesti, samalta tasolta vai ylöspäin? Nää, nyt on näitä juttuja, mutta ottaakas huumoria mukaan; keveästi viikonloppuna-tyyliin :)
Hävettääkö?
11
928
Vastaukset
- jpntar
kaima....?..Pituusero tuskin on muuta kuin senttejä..ehkä kymmeniä....Minä itse kaipaan mieheltä turvallista olkapäätä, ja olkapää löytyy sekä pienemmiltä että isommilta miehiltä...:))))Onko se sitten turvallinen vai ei onkin jo toinen juttu...
Monesti tapaa vain pariskuntia, joissa isokokoinen nainen ja hintelä pieni mies. ..?Onko se sitten sitä äidin korviketta...???
Huumorilla näitä kirjoittelen....mukavaa la-iltaa, kaima....:) - Kisuli
Miehen tulee olla minua pitempi. En halua kokea häntä lapseksi.
- minua
vaikka itse tykkäänkin isoista ja rotevista miehistä (180 tai yli ja 90 tai yli) olen seurustellut myös oman kokoiseni miehen kanssa (165 cm). Ei siinä vartalon mitat merkitse jos muuten tullaan toimeen!
Siitä olen tarkka, että pukeutuminen, hiukset ja parta (jos on) ja siisti olemus yleensäkin on sellainen, että hävetä ei tarvi.
Aloin seurustella yli 60v miehen kanssa reilu kuukausi sitten, ja silloin iski kyllä jonkunlainen omituinen olo päälle kun ekoja kertoja oltiin julkisesti yhdessä. Tykkään nimittäin itseäni nuoremmista miehistä ja nyt olen sitten "retkahtanut" neljän lapsen vaariin! Itsellä on vielä omat lapset kotona.... mutta tämä on elämää - Sydämenilo
Olen sen verran miniatyyrikokoa, 1,55 m, että kyllä miestä pitää katsoa ylöspäin - ja mielellään ihan reilusti ylöspäin!
- niisku-myy46
Mieluummin miestä katsoo ylöspäin...ja silmiinkin :) Olen suht lyhyt, joten onneksi - SIINÄ SUHTEESSA - ei ole ongelmia löytää miestä.
Itsekukin tyylillään ja tunteethan ne ratkaiseepi kaikkein eniten. Minä olen sen verran kai likinäköinen, etten yritäkään arvailla ihmisen ikää.. Ei sitä näe, tokko kuuleekaan? - jpntar
niisku-myy46 kirjoitti:
Mieluummin miestä katsoo ylöspäin...ja silmiinkin :) Olen suht lyhyt, joten onneksi - SIINÄ SUHTEESSA - ei ole ongelmia löytää miestä.
Itsekukin tyylillään ja tunteethan ne ratkaiseepi kaikkein eniten. Minä olen sen verran kai likinäköinen, etten yritäkään arvailla ihmisen ikää.. Ei sitä näe, tokko kuuleekaan?ja pienoinen, pääsee todella monesti helpommalla...:))
Katsoa ylöspäin,itse kun on 174cm pitkä niin onneksi mies on 20cm pidempi :)Muistan kerran kun oltiin ystävien kanssa ulkona istuttiin pöydässä ja minua tuli hakemaan itseäni lyhyempi mies, nousin seisomaan (korkokengät jalassa) mies katseli minua kauhuissaan ja meinasi pinkasta karkuun :))
- Mappe
on sinun pituisesi. Hän valitti nuorena pitkien miesten hakevan poikkeuksetta lyhyitä naisia. Joutui kuulemma usein tanssimaan itseään lyhyempien kanssa.
(Nyt hänellä on n.190-senttinen mies.) Mappe kirjoitti:
on sinun pituisesi. Hän valitti nuorena pitkien miesten hakevan poikkeuksetta lyhyitä naisia. Joutui kuulemma usein tanssimaan itseään lyhyempien kanssa.
(Nyt hänellä on n.190-senttinen mies.)Aika paljon paikkaansa,mistähän moinen mahtoi johtua:)? Nykymitoissa pituuteni on keskiluokkaa (onneksi)!
- nainen59
oli 11 vuotta mies minua paljon lyhyempi eikä se hävettänyt ,muutekin olis ottanut sen;))mä 172 ja mies 166cm
- ei tunnu
jos viimmesellä `hitaalla´pitää katsoa alaspäin..?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415