hääkuumetta alkaa puskemaan ja samalla hiki otsalla mietin että löytyykö nättejä isomman koon hääpukuja liikkeissä joko omaksi tai vuoralle. tätä nykyä olen kokoa 44/46.
kiitos jos osaatte auttaa :)
löytyykö ISOJA KOKOJA helposti hääpuvuista??
3
690
Vastaukset
- Päivikki
Minä teetin itselleni puvun kokoa 44/46. En löytänyt valmista pukua Turun hääliikkeistä. Samalla sitten teetin ei-valkoisen puvun kun kerran aloitin! Vaaleaa toffeeta ja kirjailtua persikka/kultakangasta yläosaan.Silkinomaista kangasta. Hihaton, napit takana, pieni laahus.Levenee hieman alaspäin, ei leveä kuitenkaan. Kaunis ja yksinkertainen. Huivi olkapäille,kermanväriset kengät. Pieni pussukka puvun yläosan kankaasta. Koko komeus maksoi 650 €. Puvun teettäminen kestää.Pitää ollaajoissa liikkeellä!
- Nimetön
Minä vuokrasin aikanaan Helsingistä Meslewistä. Mainoksessa kertovat pukuja löytyvän kokoon 60 asti ;)
- morsian06
Morsmaikusta saa kaikkia malleja ainakin kokoon 52 asti. koko 42/44 ei kyllä todellakaan ole mikään ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703