Thaimaan tytöt

Rapu

Voi Ei! Olen lukenut kyselyitä thaitytöistä mitä maksaa jne. Eikö teillä miehillä ole muuta tekemistä siellä kuin mennä hakemaan sexiä sieltä.
Tytöt on tosi nuoria, lapsia vielä , käytätte toisen hädänalaista tilannetta hyväksenne. Tottakai he lähtevät länsimaisen miehen mukaan kun on rahaa millä mällätä, paikallisen mittapuun mukaan. Amerikkalaiset ja suomalaiset ovat pahimpia olen seurannut useamman vuoden ajan sitä sikailua niiden tyttöraukkojen kustannuksella. Ei riitä perusteluksi että tyttöjen rahat menee köyhille omaisille maaseudulle, auttkaa muuten heitä esim. ostamalla paikallisia käsitöitä joita niiden tyttöjen omaiset myyvät siellä markinoilla ja toreilla. Hävettää teidän puolesta oletteko niin onnettomia rakastajia ettei teille löydy naisia, nimenomaan naisia, ei tyttöjä, suomesta. Sairata.

25

6251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoh hoijaa

      aika heikko trolli, mutta kuinka sopiva kirjoitus suomi24 foorumilla.

      • Anna-Stiina

        Hei!
        Suunnittelemme ensimmäistä matkaamme Thaimaaseen, ehkä Hua Hiniin. Juttelin juuri eilen viikko sitten Huasta tulleen kaverini kanssa ja kyllä hän ainakin kertoi nähneensä näitä suomi iljetyksiä. En minä ainakaan haluaisi moisia nähdä. Hua Hin on kuulemma muuten paratiisi.


      • Rapu
        Anna-Stiina kirjoitti:

        Hei!
        Suunnittelemme ensimmäistä matkaamme Thaimaaseen, ehkä Hua Hiniin. Juttelin juuri eilen viikko sitten Huasta tulleen kaverini kanssa ja kyllä hän ainakin kertoi nähneensä näitä suomi iljetyksiä. En minä ainakaan haluaisi moisia nähdä. Hua Hin on kuulemma muuten paratiisi.

        Kiitos myötätunnosta tyttöjä kohtaan. Hyvää matkaa Teille nauttikaa matkastanne. Mekin menemme jälleen sinne jo 5 kerta.


      • SinkkuMies..
        Anna-Stiina kirjoitti:

        Hei!
        Suunnittelemme ensimmäistä matkaamme Thaimaaseen, ehkä Hua Hiniin. Juttelin juuri eilen viikko sitten Huasta tulleen kaverini kanssa ja kyllä hän ainakin kertoi nähneensä näitä suomi iljetyksiä. En minä ainakaan haluaisi moisia nähdä. Hua Hin on kuulemma muuten paratiisi.

        Olin Finnmatkojen pakettimatkalla ja meillä oli ainakin tosi asiallista touhua mitä näin muidenkin osalta. Paljon pariskuntia ja perheitäkin lapsineen. Hua Hin ON paratiisi. Oli sielläkin joku ns. tyttökadun pätkä, mutta aika lailla piilossa mielestäni tuo touhu. Ohikävellessä baarien tytöt kyllä huuteli helouta, mutta en ollut sellaista seuraa etsimässä enkä pysähtynyt. Jonkin verran ulkomaalaisia näkyi paikallisten tyttöjen kanssa, mutta en tiedä oliko joukossa suomalaisia, ei ainakaan tuttuja naamoja (ja tietysti ei 100% pareista ole mies maksullinen). Kyllä ainakin itselle jäi Hua Hinistä ja Suomi-porukasta siellä todella hyvä kuva. Ei kaikki sinkkumiehetkään tosiaan halua mitään maksullista naista, vaikka mieli normaalille romanssille avoin olisikin - kuten itselläni, kun ei ole ketään erityistä tällä hetkellä.

        Uskon, että nautitte Hua Hinistä. Siellä ja ympäristössä on paljon nähtävää. Bon voyage!:-)


      • toinen sinkkumies
        SinkkuMies.. kirjoitti:

        Olin Finnmatkojen pakettimatkalla ja meillä oli ainakin tosi asiallista touhua mitä näin muidenkin osalta. Paljon pariskuntia ja perheitäkin lapsineen. Hua Hin ON paratiisi. Oli sielläkin joku ns. tyttökadun pätkä, mutta aika lailla piilossa mielestäni tuo touhu. Ohikävellessä baarien tytöt kyllä huuteli helouta, mutta en ollut sellaista seuraa etsimässä enkä pysähtynyt. Jonkin verran ulkomaalaisia näkyi paikallisten tyttöjen kanssa, mutta en tiedä oliko joukossa suomalaisia, ei ainakaan tuttuja naamoja (ja tietysti ei 100% pareista ole mies maksullinen). Kyllä ainakin itselle jäi Hua Hinistä ja Suomi-porukasta siellä todella hyvä kuva. Ei kaikki sinkkumiehetkään tosiaan halua mitään maksullista naista, vaikka mieli normaalille romanssille avoin olisikin - kuten itselläni, kun ei ole ketään erityistä tällä hetkellä.

        Uskon, että nautitte Hua Hinistä. Siellä ja ympäristössä on paljon nähtävää. Bon voyage!:-)

        Ilahduttavaa huomata että ajatusmaailmaltaan terveitä ja järkeviä miehiä löytyy joukosta, kuten ylläoleva kirjoittaja. Varmaankin/toivottavasti suurin osa meistä miehistä näin onkin, ne säälittävät tapaukset vain pitävät suurinta ääntä itsestään.


      • Hua Hinin Herrasmies
        Anna-Stiina kirjoitti:

        Hei!
        Suunnittelemme ensimmäistä matkaamme Thaimaaseen, ehkä Hua Hiniin. Juttelin juuri eilen viikko sitten Huasta tulleen kaverini kanssa ja kyllä hän ainakin kertoi nähneensä näitä suomi iljetyksiä. En minä ainakaan haluaisi moisia nähdä. Hua Hin on kuulemma muuten paratiisi.

        Hua Hin on monessakin mielessä paratiisi. Varma lämpö, herkullinen thaimaalainen ruoka ja ihanat hymyilevät ihmiset. Rantoihin vähän petyin koska ranta-alue on kapea ja meduusoja ja roskia aika paljon. Tosin hieno ja rauhallinen ranta muutaman kilometrin päässä Hua Hinista ulospäin (Sua Son Beach). Hua Hinissa saat paremman kuvan aidosta thaimaalaisesta elämästä kuin esim. phuketissa jossa meno on jo kuin markkinapaikassa. Rohkeasti vaan syömään thaimaalaista ruokaa paikallisten ravintolaan, se on herkullista ja edullista!


      • nochili
        Hua Hinin Herrasmies kirjoitti:

        Hua Hin on monessakin mielessä paratiisi. Varma lämpö, herkullinen thaimaalainen ruoka ja ihanat hymyilevät ihmiset. Rantoihin vähän petyin koska ranta-alue on kapea ja meduusoja ja roskia aika paljon. Tosin hieno ja rauhallinen ranta muutaman kilometrin päässä Hua Hinista ulospäin (Sua Son Beach). Hua Hinissa saat paremman kuvan aidosta thaimaalaisesta elämästä kuin esim. phuketissa jossa meno on jo kuin markkinapaikassa. Rohkeasti vaan syömään thaimaalaista ruokaa paikallisten ravintolaan, se on herkullista ja edullista!

        Thai ruoan herkullisuudesta rohkenen olla kanssasi eri mieltä.Mielestäni kaikki ruoat ovat pilattu liiallisella chilin käytöllä,kohtuus pitäisi säilyttää maustamisessakin.Ruoan omaa makua ei edes erota.
        Esim. thaimaalainen kanakeitto on niin tulista että vedet valuu silmistä kun yrittää syödä.Ja tämä ei ole makuasia!


      • GordoninKaveri

        Päätit vastata 11 vuotta vanhaan juttuun, jonka johdosta palautetta sinulle.

        TumJamkai eli kanakeitto on tilattavissa eri tulisuusasteisena, jopa ilman tulisuutta.

        Et taida olla kovin vihkiytynyt Thairuokaan, joka on yksi mailman parhaista "keittiöistä".
        En lähde väittelemään, mutta mikäli tahdot ammattilaisten mielipiteitä niin tutustuppa vaikka Gordonin ohjelmiin.

        Minulla on thaimaalainen vaimo, joka tekee hyvää ruokaa päivittäin ja voin sanoa, että se todella maistuu ruoan omalta maulta, koska hän ei pidä tulisuudesta minun tavoin.


      • MiestenHyväksikäyttöä

        Käyttävät kylläkin nämä Thaittaret hyväkseen suomalaisten varsinkin keski-ikästen ja vanhempien miesten seksinpuutetta. Menee onnettomilta miehiltä rahat ja terveys. Kun kaunis nuori nainen istuu kukkaron päällä niin kaikki on helpompaa.


      • K.rapula

        Gambian pojat

        Voi Ei! Olen lukenut kyselyitä gambian pojista mitä maksaa jne. Eikö teillä naisilla ole muuta tekemistä siellä kuin mennä hakemaan sexiä sieltä.
        Pojat on tosi nuoria, lapsia vielä , käytätte toisen hädänalaista tilannetta hyväksenne. Tottakai he lähtevät länsimaisen naisen mukaan kun on rahaa millä mällätä, paikallisen mittapuun mukaan. Amerikkalaiset ja suomalaiset ovat pahimpia olen seurannut useamman vuoden ajan sitä sikailua niiden poikaraukkojen kustannuksella. Ei riitä perusteluksi että poikien rahat menee köyhille omaisille maaseudulle, auttkaa muuten heitä esim. ostamalla paikallisia käsitöitä joita niiden poikien omaiset myyvät siellä markinoilla ja toreilla. Hävettää teidän puolesta oletteko niin onnettomia rakastajia ja siiderivalaita ettei teille löydy miehiä, nimenomaan miehiä, ei poikia, suomesta. Sairasta.

        Naisten seksiturismi - Gambia
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/4021250/naisten-seksiturismi

        Suomalaiset naiset hakevat seksiä ulkomailta: ”Gambia naisten seksiturismin luvattu maa”
        https://www.stara.fi/2011/01/18/suomalaiset-naiset-hakevat-seksia-ulkomailta/


      • EiMeidänKohdeToiste
        Hua Hinin Herrasmies kirjoitti:

        Hua Hin on monessakin mielessä paratiisi. Varma lämpö, herkullinen thaimaalainen ruoka ja ihanat hymyilevät ihmiset. Rantoihin vähän petyin koska ranta-alue on kapea ja meduusoja ja roskia aika paljon. Tosin hieno ja rauhallinen ranta muutaman kilometrin päässä Hua Hinista ulospäin (Sua Son Beach). Hua Hinissa saat paremman kuvan aidosta thaimaalaisesta elämästä kuin esim. phuketissa jossa meno on jo kuin markkinapaikassa. Rohkeasti vaan syömään thaimaalaista ruokaa paikallisten ravintolaan, se on herkullista ja edullista!

        Varmaa lämpöä, herkullista ruokaa ja hymyileviä paikallisia löytyy jokaisesta Thaimaan kohteista, ei Hua Hin ole mitenkään erityinen kohde siinä mielessä.
        Hua Hin on pitkän bussi tai taximatkan päässä jossa on vähänlaisesti aktiviteettejä, lähisaaret puuttuvat kokonaan, paikallisliikenne huonohko, ranta likainen, merivesi samea, paljon eläkeläisiä.


    • H2o

      Vanhatpiiat on tullut saunasta,laittanut tukan nutturalle ja ruvennut parantaa maailmaa.

    • ...

      "Tytöt on tosi nuoria, lapsia vielä"

      Miksi puhut Thaitytöistä etkä Thainaisista? Ne turistin mukana liikkuvat naiset ovat yleensä iältään jo lähemmäs kolmeakymmentä. Ja Thaimaassa diskoihin/yökerhoihin eivät alle 20 vuotiaat edes pääse.

      • xyz

        Hei!
        Lisäksi tiedoksi ikätietoisille suomalaisille naisille, että monella heistä on jo lapsia.
        Naiset voivat olla esim. länsimaalaisten miesten kanssa, koska thai miehet ovat vaihtaneet nuorempaan. Naisia taitaa riittää suhteessa thaimiehiin. Voisitte vaikka joskus kysellä, kun näätte mukavan naistyöntekijän hotellissa, hänen ikäänsä!


      • Jake

        Ei ne ihan penskoja ole. Erehtyy vain luulemaan, kun he ovat pienikokoisia. Me vaan on täällä totuttu isoon kokoon, "näköön" ja suureen pyöreään muotoon. Ihan peloittaa.


    • Silmät päästä...

      Tuo-tuohan on melkein yhtä irvokasta kuin täällä Suomessa... :( Täällä tytöt on usein vieläpä ihan umpikännissä...

    • persettä

      kiva kun saa persettä vinkumatta

      • persettäsaat

        Hua Hinissä ladyboyt antaa


    • AmaliallePalvelua

      Terve mies nauttii thaityttöjen seurasta !

    • leksa61

      mä en saa kun olen läski pallomaha ja ruma

      • kaikkitietää

        Niin Sika Amalia, et todellakaan saa


    • kokemuson

      Thaimaassa saa pillua n.25 euroa/kerta.Suomessa vastaava palvelu on noin 15 000 euroa/tööttäys ja ruokot päälle vaikka lapsia ei saa edes tavata.

    • Amaliallekkin
    • sikoja.piisaa

      Hyi saatana mitä törkyä!

    • TurhaaPuhetta

      Suurin osa Thai naisista on ihan tavallisia naisia,ahkeria hyviä ihmisiä.Huoria on vain turisti paikoissa.Eivätkä Thai huorat ole mitään hyväksi käytettyjä poloisia.
      Laiskoja ahneita ja työn vieroksujia,kuten huorat kaikkialla maailmassa.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe