Onko kenelläkään rintojen kiinteytys/suurennusvoiteesta aphroditestä käytöstä kokemuksia? Onko humpuutusta vai toimiiko tosiaan? Entä sivuvaikutukset, käytön jälkeen rintojen kunto?
Lankesin heikkona hetkenä hankkimaan sellaisen Selection-kuvastosta ja vasta jälkeen päin mietin oliko sittenkään kovin järkevää. En ole uskaltanut käyttää voidetta. Minulla on kahden peräkkäisen raskauden ja imetyksen jälkeen rinnat vähän veltostuneet ja ajattelin, että jos siitä olisi apua. Haluaisin rehellisiä vastauksia voiteen tehosta ja jälkiseurauksista.
Aphrodite-voide
1
289
Vastaukset
Minä sitä jo kerkesin tuolla muistaakseni laihdutus-palstalla kehumaan, mutta viestiketju poistettiin kokonaan...
Toimii, niin kauan kuin sitä säännöllisesti käyttää, ainakin löysiin a-kupin rintoihin. Ikään kuin turvottaa rintoja (jopa niin että rinnat ovat kipeät). Ympärysmitta kasvoi ja "ryhti" parani.. Mutta todella vain jos sitä päivittäin käyttää.
Tuoksu on ihan kiva laittaessa, mutta päivän mittaan alkoi kiusaamaan. Ehkä kaikkien iholla ei tuoksu samalle... Toissalta vaikka sitä on aamulla laittanut, ei mieheltä tule päivällä kommenttia hajusta tai mausta ;)
Pitäisi uusi pullo tilata kun meni pahalainen loppumaan =)
Eli olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268