LEKAsta saatava US M1 teräskypärä on hieno lisä jenkkivarustukseen, ja halpakin se on (25e), MUTTA eihän sellaista teräskypärää kukaan jaksa pidemmän päälle päässään pitää painonsa takia, JOTEN siis, irroittakaa "teräsvaippa" kypärästä ja pitäkää pelkkää muovista sisäkypärää, se ei paina juurikaan mitään ja kypärähuput saa venytettyä sen pienemmän sisäkypäränkin päälle sopivasti.
Näin saa kevyen, mukavan ja hienon kypärän pirun halvalla..
Ja se sisäkypärä lähti minun tapauksessani itsestään irti mutta vaikka rengasraudalla sen sieltä voi kammeta irti jne.. :D
Kypärä vinkki
7
445
Vastaukset
- Sotanorsu
siinähän menee kaikki ilo kun irrottaa sen metallin, Nimikin Muuttuu Sitten M1 Naskikypäräksi Tai M1 Muovikypäräksi!
- Sotanorsu
Eihän se Edes paina paljoa Ainakaan sitten kun siihen tottuu (tietämättömille: se uppoaa päähän niin syvälle ettei se helposti putoa vaikka ei olisi kiinni!)
- pottapää,..,
Sotanorsu kirjoitti:
Eihän se Edes paina paljoa Ainakaan sitten kun siihen tottuu (tietämättömille: se uppoaa päähän niin syvälle ettei se helposti putoa vaikka ei olisi kiinni!)
taas joku tosi REALPROSFOFTARI tullut uhoamaan että kun on siistiä kantaa teräksistä metallimötikkää päässä kevyn muovin sijaan.."käytännöllisyys",onko termi täysin vieras?
- Sotanorsu
pottapää,.., kirjoitti:
taas joku tosi REALPROSFOFTARI tullut uhoamaan että kun on siistiä kantaa teräksistä metallimötikkää päässä kevyn muovin sijaan.."käytännöllisyys",onko termi täysin vieras?
Sanoinapahan vaan.
Ja Kiitos kun sanoit minua REALPROSOFTARIKSI! - 313
Sotanorsu kirjoitti:
Sanoinapahan vaan.
Ja Kiitos kun sanoit minua REALPROSOFTARIKSI!Noobi sinä oot!
- pottapää.,.,,.
313 kirjoitti:
Noobi sinä oot!
Ainakin puhriden perusteella on noobi :D
- Reiska
pottapää,.., kirjoitti:
Itse ainakin kannan mielummin koko kypärää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558